וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חלוץ יהודי-קנדי יגיע להתרשמות

דניאל הייבר (20) ינסה להרשים את בנאדו. גולסה על המצב החדש: "טיפשי לדבר על אליפות. בנאדו החזיר את הביטחון"

one

חגיגות כאלה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לא נרשמו מאז עונת האליפות. הניצחון על מכבי תל אביב גרם אתמול (שני) להתפרצות רגשות גדולה אצל חלק גדול מהשחקנים, שפצחו בשירה משותפת מיד לאחר הירידה מהמגרש.

במועדון היה מי שרצה להדגיש אתמול דווקא את מעמד המאמן אריק בנאדו, שרושם הצלחה מסחררת מאז תחילת העונה: "חיכינו למשחק מול מכבי כדי לומר את זה", הבהיר גורם בכיר במועדון. "אריק רשם תשעה ניצחונות רצופים עם קבוצת הנוער ומאז שמונה רשמית למאמן הבוגרים רשם ארבעה משחקים ברציפות (במשחק מול סכנין כיהן כמאמן זמני, א"י). אם זה המצב, איפה האנשים שדיברו על כך שהוא חסר ניסיון, שהוא לא בשל? הוא מסוגל להביא אותנו לאירופה". אגב, בחיפה ביקשו מהשחקנים להימנע מדיבורים על חזרה למירוץ האליפות, בטענה שזה עשוי לפגוע בקבוצה.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (שני מימין). ברני ארדוב
האופטימיות חזרה, חיפה חוגגת/ברני ארדוב

מי שנמנע מלחגוג בסיום היה ג'ואל דמאו, שמיהר לצאת החוצה ונראה כבוי. הקשר שלא נכלל בסגל מועמד לעזוב בינואר לבני סכנין. במועדון אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט, לפיו לא יוכלו לשחררו לכל קבוצה אחרת. דלה ימפולסקי לא משוחרר כרגע בגלל הסגל הקצר ומשום שבנאדו סבור שהוא מסוגל לתרום. שחקן אחר שעשוי לעזוב במידה ויגיע חלוץ: אלון תורג'מן. השחקן לא שותף בשני המשחקים האחרונים והעובדה שבמועדון בונים על אסמעיל ריאן, תצריך ממנו מחשבה מחודשת לקראת ינואר.

בימים הקרובים תיערך פגישה בין הצוות הניהולי לצוות המקצועי. בשיחה יעלה נושא הרכש לקראת ינואר. שמו של סטפן שצ'פוביץ' כבר עלה, ושמות נוספים יעלו בהמשך, כתחליף לדינו אנדלובו הפצוע שבמועדון, כזכור, שוקלים להקפיא את כרטיס השחקן שלו. יש לציין כי בנאדו רוצה לצרף חלוץ, אבל לא יעשה זאת בכל מחיר ויעשה זאת רק בתנאי שיגיע חלוץ בעל שיעור קומה לקבוצה. קשר עשוי להצטרף אם יחול שינוי במצבו הרפואי של עידן ורד.

שחרורו של עודד אלקיים תלוי בחזרת אוראל דגני. הקשר לירוי צעירי ראה את המשחק מהיציע ומקווה לחזור השבוע לאימונים מלאים ולהיכלל בסגל למשחק הקרוב מול קריית שמונה.

הקבוצה הודיעה שדניאל הייבר, חלוץ יהודי-קנדי בן 20 שמשחק באוניברסיטת קורנל, יגיע להתרשמות במועדון וינחת בישראל ביום חמישי.

מי שקצרו שבחים גדולים בסיום היו השוער בויאן שראנוב, שהוכיח שוב מדוע במועדון לא צריכים להיות מודאגים מחסרונו של ניר דוידוביץ', ואדין צוצאליץ'. "הוא בלם נהדר ויודע בדיוק איך לשחק עם דקל. המשחק שלו אתמול היה מושלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בביצועים של דניאל הייבר

מנגד, במועדון לא אהבו את היכולת של חן עזרא. "הוא היה מעט מפוזר, אבל ראו שהוא רצה. יש גם משחקים שלא הולך. צריך לזכור שהוא הגביה את הקרן שהביאה לגול", אמרו. גם גוסטבו בוקולי זכה לשבחים על יכולתו, לאחר שהגיע למצבים ליד השער והיה יעיל גם בחלק ההגנתי.

"יהיה טפשי לדבר על אליפות, כי עברנו תקופה קשה מאוד", אמר הקשר אייל גולסה, שרשם משחק מצוין. "אני מאמין שככל שנתקדם נציג רמה גבוהה יותר. אין ספק שכל שחקן היה רוצה לפתוח את העונה בצורה שבה אנחנו משחקים עכשיו, אף אחד לא אוהב לספוג ביקורות רעות. מה גרם לשינוי? אריק, וכולם רואים את זה. מה הוא שינה? לשחקנים יש ביטחון".

"אני שמח שאני משחק ככה, כמו שאוהבים לראות", המשיך הקשר שנשאל על היכולת האישית שלו ועל השיפור שחל בעקבות העובדה שבנאדו נותן לו יותר חופש פעולה בחלק הקדמי. "אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. כולם רואים שחופש הפעולה שאריק נותן לי עוזר לי מאוד, והכי חשוב שזה עוזר לקבוצה".

"אנחנו לא מסתכלים יותר מדי גבוה. יש לנו משחק קשה מאוד ביום שני מול קריית שמונה ואני מקווה שננצח אותו. חשוב שנישאר על הקרקע, כי באמת עברנו תקופה קשה. יצאנו לדרך לא מעכשיו, אלא מאז המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully