וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "אנחנו צריכים להאמין בעצמנו יותר"

שוב אכזבה במכבי תל אביב: אניימה זעם על ההגנה, ביקורת על המערך של אוסקר, אלרואי כהן וארבייטמן על הכוונת. קרויף: "אנו עם הפנים קדימה, מרגוליס נקודת האור"

one

זה כבר הפך לשגרה העונה: מכבי תל אביב מגיעה למשחק גדול ונראית רע. אתמול הפסידה מכבי תל אביב 1:0 למכבי חיפה המתאוששת בקרית אליעזר, והציגה שוב משחק מאכזב מאוד. זה היה ההפסד הרביעי של הקבוצה ב-14 משחקי ליגה, בהחלט לא מאזן מחמיא לקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות.

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף אמר היום (שלישי) לאתר הרשמי: "ההפסד בחיפה מאכזב אבל הוא כבר חלק מההיסטוריה. עכשיו צריך להתרומם, להישאר מאוחדים ולהסתכל קדימה. לאחר שני משחקי חוץ, אנחנו חוזרים לבלומפילד לשני משחקי בית נגד מכבי נתניה והפועל חיפה. אמנם לא לקחנו נקודות בקרית אליעזר, אבל נקודת אור ראויה לציון היא שילובו של גאל מרגוליס, שחזר להיות כשיר אחרי שהחלים מפציעה בברך והוא הראה ניצוצות מהיכולת שלו".

גונסאלו גארסיה, רוברט ארנשו, גל אלברמן, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר אחרי ינואר? ארנשו/ברני ארדוב

בקבוצה זיההו את משחק ההתקפה המאכזב, את ספיגת השער מכדור קרן (שוב), ובעיקר את הסגנון הלא משכנע ואת חוסר היכולת להגיע למצבים. בצוות המקצועי יצטרכו לעשות חושבים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר נכון לעכשיו נראה כי מכבי תצטרך לחפש קשר יצירתי לחוליית הקישור ועוד חלוץ לחיזוק החלק הקדמי. המגן-בלם סטיב גורי שהוכנס אמש דווקא כחלוץ והחלוץ הוולשי רוברט ארנשו שנכנסו לשחק בדקות הסיום, לא מצליחים להטביע את חותמם עד כה ועשויים להיות משוחררים בינואר, כדי לפנות מקום לזרים אחרים.

שמותיהם של הקשר אלרואי כהן והחלוץ שלומי ארבייטמן עלו לאחרונה על הפרק, אולם בשלב זה עדיין לא נעשה כל צעד משמעותי בכדי להביאם לקרית שלום. גורמים בסביבתו של חלוץ עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא הציעו את החלוץ למכבי תל אביב, אך כרגע הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של קרויף וגרסיה לקראת חלון ההעברות.

המאמן אוסקר גרסיה נראה מאוכזב וכעוס מאוד בחדר ההלבשה בסיום המשחק, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה שוב ספגה שער מבעיטת קרן, אחרי שבמהלך כל השבוע תורגלה חוליית ההגנה במצבים נייחים ובקרנות. גם בקרב השחקנים נשמעו דברי ביקורת על צורת המשחק של הקבוצה. וינסנט אניימה, שהציג את אחד ממשחקיו הטובים מאז תחילת העונה, השתולל בסיום חדר ההלבשה וצעק לעבר חבריו: "לא יכול להיות ששוב אנחנו מקבלים גול מכדור קרן, זה חוסר אחריות. כל השבוע אנחנו מתאמנים על זה ובסוף מקבלים שער במצב נייח. למה רק לנו זה קורה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקבוצה אמרו: "אין הצטרפות של שחקנים להתקפה. אף אחד לא משחק לעומק, שוב ושוב מניעים כדור בהנעת סרק באמצע המגרש. לא קורה מזה שום דבר. נכון לעכשיו אנחנו קבוצה בינונית מאוד". גרסיה/ברני ארדוב

איפה ההתקפה?

אחד הדברים שבלטו לעין אתמול היה משחק ההתקפה העקר של הקבוצה. השחקנים של גרסיה הניעו אמנם את הכדור בחלק האחורי אבל ללא שום סיכון ממשי של היריבה. בניגוד למשחקים קודמים, הפעם נשמעו גם דברי ביקורת נגד המערך איתו פתח המאמן. שחקן בקבוצה אמר ש"גם נגד הגדולות אפשר לשחק רק עם שני קשרים אחוריים ולהעיז יותר ולהוסיף עוד שחקנים בחלק הקדמי".

מרבית שחקני הקבוצה נראו אמש רע מאוד על הדשא בקרית אליעזר. היחידים שקיבלו מילים טובות היו השוער אניימה, שהזכיר במספר הצלות מדוע הביאו אותו לקבוצה, והחלוץ הצעיר גאל מרגוליס, שנכנס בדקה ה-75 והפיח רוח חיים בחלק הקדמי של הצהובים. מרגוליס יכול היה לקנות את עולמו, אך החמיץ מקרוב בתוספת הזמן. הקשר גונסאלו גרסיה חזר להרכב, אחרי שסופסל במחזור הקודם נגד בית"ר ירושלים, והציג משחק בינוני מאוד. למרות זאת בקבוצה הביעו שביעות רצון מתפקודו והדגישו כי שחרורו בינואר כלל לא עומד על הפרק.

השחקנים הסתגרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה בסיום, ויצאו בפנים חתומות בדרכם לאוטובוס הקבוצה. אחד השחקנים אמר באכזבה: "אנחנו כנראה פשוט לא מספיק טובים, אבל גם במשחק לא טוב אפשר לסיים בתיקו, זה גם בסדר. חבל מאוד, כי אנחנו מקבלים גולים של ילדים. אלה גולים שלוקחים לנו את האליפות מהידיים. אין הצטרפות של שחקנים להתקפה. אף אחד לא משחק לעומק, שוב ושוב מניעים כדור בהנעת סרק באמצע המגרש. לא קורה מזה שום דבר. נכון לעכשיו אנחנו קבוצה בינונית מאוד".

גל אלברמן, מהראן ראדי, מונס דאבור, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא חושב שזו בעיה מנטלית". ראדי באימון היום/ברני ארדוב

ראדי: "אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו"

"אני חושב שהשבוע של הדרבי היה יותר קשה", אמר הקשר מהראן ראדי בסיום המשחק, כשנשאל על השבוע הקשה שעברה הקבוצה, לאחר שסיימה בתיקו נגד בית"ר, הודחה מגביע הטוטו ונוצחה על ידי מכבי חיפה, "היה משחק שקול, יכולנו להבקיע ומכבי חיפה גם יכלה ואף הבקיעה. לא ספרתי את מצבי ההבקעה של מכבי חיפה, יכול להיות שהם היו יותר דומיננטיים", הוסיף הקשר.

ראדי התייחס למשחק הלא טוב של קבוצתו והוסיף: "היו לנו המון איבודי כדור, במיוחד במרכז המגרש, ואני חושב שזה לא מאפיין אותנו במחזורים האחרונים. מה שאפיין אותנו עד עכשיו זו הנעת הכדור הסבלנית, אפילו המשעממת כמו שאתם קוראים לזה. אלה הדברים שהביאו לנו את הניצחונות ולצערי בזמן האחרון קצת איבדנו את זה. אני מקווה שנחזור לעשות את הדברים שהצוות המקצועי עובד איתנו עליהם וזה הבסיס שלנו: הנעת כדור סבלנית, להיות אגרסיביים, פחות איבודים. זה הבסיס לכל קבוצת כדורגל".

הקשר נשאל על כך שקבוצתו שוב סופגת שער ממצב נייח והשיב: "הייתי רוצה לדבר איתכם על מצבים נייחים שבהם אנחנו כובשים, אבל לצערי זה מה שקורה בשבועות האחרונים. אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי ולהגיד שבגלל זה אנחנו מפסידים, אבל זה מה שקורה. נצטרך להסתכל קדימה ולהיות מרוכזים יותר ואני חושב שכמו שקיבלנו גולים ממצבים נייחים, בסוף גם נבקיע ממצבים נייחים בצד השני".

לסיום התבקש ראדי להתייחס לעניין הבעיה המנטאלית של הצהובים במשחקים גדולים והוסיף: "אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטאלית. אני חושב שנגד בית"ר נראינו טוב יחסית לתקופה האחרונה, שלטנו נגדם והבעיה הייתה שלא הגענו למספיק מצבים. הצוות המקצועי יעבוד על זה. לגבי משחקים גדולים, אז גם נגד הפועל תל אביב היה משחק שקול, ואם היינו מבקיעים את הפנדל, זה אולי היה אחרת. אבל ככה זה כדורגל. אני חושב שאנחנו קבוצה שמתיימרת להיות במקום הראשון ואנחנו צריכים להאמין יותר בעצמנו כקבוצה וכיחידים. רק הדברים האלה יקדמו אותנו בצמרת הגבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully