וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ: "הכל פתוח לשינוי, גם תפקיד המאמן"

17.12.2012 / 9:15

על פי חבר הנהלה, מעמדו של אפי בירנבוים מתערער לאחר ההדחה מהגביע. המועמדים להחליפו: רוני בוסאני וזיו ארז

מכבי ראשון לציון הודחה אמש (ראשון) מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר כששמטה יתרון בן שמונה נקודות בדקות הסיום מול מכבי חיפה והפסידה בהארכה 93:84. ההפסד היה השישי בשבעה משחקים של הקבוצה, ובעוד הצוות המקצועי שוקל לבצע שינויים בסגל, לוואלה! ספורט נודע כי קיימת אפשרות האחריות למצב עשוי ליפול על מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. עוד נודע שגורמים בקבוצה שוחחו עם מספר מאמנים הפנויים בשוק ונחשבים מקורבים ליו"ר יצחק פרי, כשבין השמות זיו ארז ורוני בוסאני.

"ההפסד אתמול לא היה הגורם לזה שיש אכזבה ממה שקורה פה", אמר הבוקר אחד מחברי ההנהלה של הקבוצה, "בשבוע שעבר שיחקנו מול שתי קבוצות שאנחנו חייבים לנצח כמו אשקלון ואשדוד, והפסדנו את המשחקים האלה כשלא נראינו טוב. לא איבדנו קשר עין עם הצמרת, אבל אנחנו בסך הכל שני משחקים ממקום שיורד ליגה לקראת סיום הסיבוב. צריך לשנות משהו, והכל פתוח לשינוי, גם התפקיד המאמן. אחרי שישה הפסדים בשבעה משחקים זה טבעי".

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
דווקא הוא ישלם את המחיר? אפי בירנבוים/ברני ארדוב

בראשון לציון היו מאוד רוצים לשחרר את אחד הגארדים, לאזריק ג'ונס או ווילי וורן, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית מי מהשניים ישלם את המחיר, וגם לא נמצא להם עדיין מחליף. אייזיאה סוואן, אותו היו בראשון לציון מאוד רוצים להחזיר לקבוצה, לא משוחרר בשלב זה מגזנייטפ הטורקית, ובקבוצה לא מתכוונים לחכות לו יותר מדי.

הכוונה של הקבוצה היא לבצע שינויים בשבועיים הקרובים, עד לפתיחת הסיבוב השני, כשעד אז מקווים בראשון לציון לנצח לפחות אחד מהשני המשחקים שיסגרו את הסיבוב, מול הפועל חולון ביום שני הבא באולם הפחים, ובבית מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully