וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מילאנו: "להנדריקס יש שלוש הצעות. ניתן לו לעזוב"

בדרך למכבי תל אביב? ליביו פרולי הודה כי בכוונת האיטלקים לשחרר את הסנטר: "אנחנו מאוכזבים מהיכולת שהוא מציג"

מילאנו התעוררה ליום שאחרי עוד הדחה מאכזבת מהיורוליג, כבר בשלב הבתים, וכבר חושבת על השינויים הדרושים בסגל. על פי דיווחים רבים באיטליה, הקבוצה מתכננת לבצע מספר שינויים לקראת המשך העונה בליגה האיטלקית, והיום (ראשון) נשיא הקבוצה, ליביו פרולי, גם הודה בכך בפה מלא. הוא גם התייחס לראשונה למעמדו של ריצ'רד הנדריקס, אחריו מחזרת מכבי תל אביב ומעוניינת להחזירו למדיה. "ניתן להנדריקס את האפשרות לשחק בקבוצה אחרת. אנחנו לא מרוצים מהיכולת שהוא מציג, ויש לו כרגע שלוש הצעות שעומדות על הפרק", הודה פרולי. אחת ההצעות היא ממכבי תל אביב, שכזכור, פנתה לשחקן.

ריצ'רד הנדריקס שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
מה יהיה היעד הבא? ריצ'רד הנדריקס/GettyImages

הוא אף הוסיף והתייחס לשינויים נוספים שהקבוצה מתכננת: "סרג'יו סקאריולו יישאר כמאמן הקבוצה עד תום העונה. אנחנו משוכנעים שהוא המאמן הנכון עבורנו. הוא ווינר ואנחנו חולקים את אותן התפיסות". כזכור, השמועות לפיהן הסנטר בוגר מכללת אלבמה יעזוב את האיטלקים נפוצו כבר לפני מספר שבועות.

הנדריקס, שהוחתם בקבוצה האיטלקית במהלך הקיץ האחרון ועזב את מכבי תל אביב שניסתה להשאירו, רושם יכולת מאכזבת מפתיחת העונה. ביורוליג שיחק 11.5 דקות לערב, בהן ניפק 3.7 נקודות ושלושה ריבאונדים. בליגה האיטלקית הוא מעמיד עד כה ממוצעים של 5.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

בתוך כך, נמשך המשא ומתן של הצהובים עם לובליאנה בנוגע לצירופו של הסנטר ארון ביינס. במכבי תל אביב שוררת אופטימיות בנוגע לצירופו של האוסטרלי, על אף הקשיים שמערימה קבוצות הסלובנית. לצהובים הבנות ראשונות עם ביינס, והבהירו כי גם השחקן עצמו הביע נכונות להצטרף לקבוצה. הויכוח בין לובליאנה למכבי תל אביב אינו סובב סביב מחלוקת כספית.

ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
המחלוקת אינה כספית. ארון ביינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully