וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "בשנה שעברה השארתי קבוצה במצב קשה יותר"

מאמן מכבי נתניה לא נבהל ממצב קבוצתו אחרי ה-0:0 מול הפועל חיפה. קלינגר אמר: "אנחנו במגמת שיפור בזמן האחרון"

one

הפועל חיפה המשיכה הערב (שבת) בעונה האומללה שלה. האדומים סגרו משחק נוסף בלא ניצחון, לאחר 0:0 בחוץ מול מכבי נתניה, ולמעשה יש להם ניצחון אחד ב-14 משחקים. מאזן עלוב לכל הדעות. בינתיים, נראה שהמאמן ניר קלינגר יישאר בתפקידו. לפחות בינתיים. אחרי המשחק הייתה אכזבה גדולה מאוד בשני הצדדים.

טל בנין מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"רואים שיפור". בנין/מגד גוזני

בעלי הפועל חיפה יואב כץ הודיע כי יערוך סבב שיחות עם אנשי ההנהלה של הפועל חיפה ועם מאמן הקבוצה ניר קלינגר. כץ אמר לוואלה! ספורט: "כרגע, הכל יציב. אין לי תשובה לשום שאלה גם לשאלות שמעניינות אתכם. לא ראיתי את המשחק וגם לא דיברתי עם אף אחד מאנשי הקבוצה, אעשה את זה בהמשך ויהיו תשובות".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: "אני חושב שהיינו טובים יותר, יצרנו מצבים, אבל הייתה חסרה לנו המסירה האחרונה. הלחץ שלנו בא לידי ביטוי במסירה ובבעיטה האחרונה, אבל אנחנו במגמת שיפור. זה לא היה משחק קל, אבל אני מאוכזב מעט מהתוצאה". על האפשרות לצרף את עלי חטיב אמר המאמן: "כל שם שתעלו עכשיו יכול להיות הגיוני, אני לא מתעסק בשחקנים ספציפיים. נרצה להתחזק בינואר ובעיקר בחלק הקדמי, אבל רואים שיש כאן צעירים מוכשרים מאוד שבלי הרבה רעש אנחנו משלבים אותם בשבועות האחרונים".

מאמן מכבי נתניה טל בנין אמר אחרי המשחק: "הגענו למצבים והיינו קצת יותר טובים במחצית הראשונה. נכון שחובה לייצר תוצאות, אבל רואים שיפור ורואים רצון ומוטיבציה במשחקים האחרונים בקבוצה". על השאלה האם נתניה יכולה לצאת ממצבה הנוכחי: "הגעתי בשנה שעברה לקבוצה במצב פחות טוב והצלחנו להישאר בליגה. הכל אפשרי בכדורגל ונעשה זאת. בסוף השבוע יצאו ידיעות לא נכונות וזה גרם למתח". על עניין המאמנים שהציעו עצמם לקבוצה לאחרונה, אמר בנין: "אני מאמן ולא פרשן. יש פרשנים ועדיף שהם יתעסקו בפרשנות. היום כל אחד מנסה להיות מולטי טאלנט".

עידן שריקי: "היה משחק לחוץ מאוד, אבל יש הרבה מחויבות והרבה רצון בקבוצה. אנחנו קצת חסרי ביטחון, אבל אנחנו נראים טוב יותר. הגיעו לנו שני פנדלים והגענו מאוד נחושים". על המשחק מול מכבי תל אביב: "מדובר במשחק קשה מאוד, אבל אני לא מכיר אף משחק פשוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
"נצטרך להתחזק בינואר". קלינגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully