וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות: מכבי ת"א-אלבה

13.12.2012 / 9:13

המשחק יועבר בשידור ישיר באתר ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!. ליאור אליהו התייחס למחלתו של דווין סמית': "הוא מאוד חשוב, מקווה שזה לא חמור"

ברני ארדוב

ללא דווין סמית' החולה, תארח הערב (חמישי) מכבי תל אביב את אלבה ברלין (21:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות האייפון והאייפד). לאור הסגל המצומצם של מכבי ביקש המאמן דיוויד בלאט מהשחקנים להתעלות ולשדרג את רמתם בכדי לחפות כך.

הקפטן הטרי, ליאור אליהו, אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "המטרה שלנו היא לסיים ראשונים בבית. אנחנו רוצים לנצח ולעלות על דרך המלך לקראת הטופ 16. אלבה ברלין היא קבוצה טובה, גבוהה ומאסיבית ונצטרך להילחם בריבאונד".

ליאור אליהו, שחקן מכבי תל אביב, אוכל סופגניה. ברני ארדוב
"יוגב אוחיון נשמע גם הוא דרוך לקראת המשחק: "המשחק מול אלבה מאוד חשוב להמשך ביורוליג ולדירוג, צריך לעבור אותו. זה משחק לא קל. בייחוד עם הסגל איתו אנו מגיעים. אם זה פציעות קטנות, מחלות של אחד כזה או אחר, זו לא הכנה אולטימטיבית אבל נעשה הכל לבוא כפי שצריך למשחק". אליהו/ברני ארדוב

אליהו התייחס לתפקידו החדש כקפטן מכבי: "זה מוזר. אני מאוד מכבד ומעריך את המקום שאני נמצא בו. האם קיבלתי פידבקים? כן וכמובן שההרגשה היא קצת שונה. אבל הכי חשוב זה לשים את הכל בצד ולנצח מול אלבה".

על החשש שסמית' חולה במחלת הנשיקה הוסיף אליהו: "אני לא יודע יותר מדי מלבד מה שאמרו. אני מקווה באמת שזה לא חמור כמו שכולם מדברים. דווין הוא מאוד חשוב לקבוצה. אני לא יודע מה יהיה מול אלבה, אבל הוא מאוד חשוב לנו להמשך הדרך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון, מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
"דווין הוא שחקן בין המשמעותיים ביותר בקבוצה, אם לא הראשי". אוחיון/ברני ארדוב

יוגב אוחיון נשמע גם הוא דרוך לקראת המשחק: "המשחק מול אלבה מאוד חשוב להמשך ביורוליג ולדירוג, צריך לעבור אותו. זה משחק לא קל. בייחוד עם הסגל איתו אנו מגיעים. אם זה פציעות קטנות, מחלות של אחד כזה או אחר, זו לא הכנה אולטימטיבית אבל נעשה הכל לבוא כפי שצריך למשחק".

אוחיון התייחס לחסרונו של דווין סמית החולה: "אין ספק שזה בעייתי. דווין הוא שחקן בין המשמעותיים ביותר בקבוצה, אם לא הראשי. זו אבדה קשה. בואו נקווה שזה לא רציני ורק ווירוס קטן שיעבור. יש לנו סגל קצר ומקווה שזה לא ישפיע וכל אחד ישדרג את הרמה שלו בכדי לחפות על כך. שחקנים אחרים יקבלו יותר הזדמנויות? זוהי טבעה של קבוצה. אין ואקום. שחקנים צריכים לעלות ולתת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully