וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אין לי בעיה להודות, אני מרוצה מהתוצאה"

10.12.2012 / 22:58

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתיר את שביעות רצונו מהתיקו והוסיף: "רוצה לצרף את סטיבן כהן וחלוץ. אנו קבוצה בהתהוות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גם ללא התמיכה של טדי, בית"ר ירושלים נמנעה מהפסד מול המוליכה מכבי תל אביב, כשקובי מויאל השווה עבורה בנגיחה בדקה ה-62 וקבע 1:1 במשחק הצמרת שנערך לעיני כ-28 אלף צופים באצטדיון רמת גן. בית"ר לא נראתה טוב ונקלעה לפיגור בעקבות השער של אלירן עטר בדקה ה-52, אך ידעה לחזור עם השער של מויאל וסיימה את הסיבוב במקום החמישי עם 19 נקודות.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם קובי מויאל (שני משמאל). קובי אליהו
הציל נקודה. קובי מויאל חוגג עם החברים/קובי אליהו

אלי כהן היה מרוצה מהערב שעבר על בית"ר ירושלים: "שאפו לקהל. ברגע שארבע הגדולות יביאו קהל, הכמות תצמח. שלא יספרו סיפורים שאין ליגה. היום לא הסתדרנו עם המגרש, אבל זה לא תירוץ. אני שבע רצון מהתוצאה, מכבי שלטה והיא באה לשחק עם עוד קשר במרכז. היא קצת יותר חזקה מאיתנו, ניסינו שריקן יבוא למרכז, אבל זה לא ממש עזר לנו. היינו צריכים שחקנים חסונים במזג אוויר כזה, למויאל יש יתרונות. היה קשה להניע כדור, כי המגרש היה חלקלק בצורה בלתי רגילה. מכבי שיחקה בשקט ועם ביטחון, אולי בגלל התוצאה של הפועל תל אביב. כשהגענו לשליש המגרש, התחלנו לשחק כדורים ארוכים ואין לנו שחקנים לזה.

על ההמשך אמר המאמן הוותיק: "אנחנו רוצים לצרף את סטיבן כהן וחלוץ, שיהיה לנו עומק בספסל. אין לנו את זה, הקו השני עושה את רוב הגולים והבלמים של היריבה כמעט לא היו בלחץ. הסגל הזה, עם שישה שחקנים שזכו בדאבל בנוער, עדיין לא מכיר את משחקי העונה האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם האוהדים. ברני ארדוב
מבסוט מהקהל, מרוצה מהקבוצה ומייחל לחיזוק. אלי כהן/ברני ארדוב

הקבוצה מכרה מעל 20 אלף כרטיסים למשחק ומחר ידעו בבירה באופן סופי את ההכנסה. לאחר החלוקה עם "בימות", ההערכה היא כי בית"ר נשארה עם למעלה ממיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully