וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סאבו פאביצ'ביץ' קרוב לסיכום

בלמה המונטנגרי של אומוניה ניקוסיה, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב, אמור לחזק את ההגנה של אבוקסיס בינואר

הפועל תל אביב חושבת ברצינות על חיזוק ההגנה שלה לקראת המשך העונה, ומי שנמצא קרוב מאוד לסיכום הוא בלמה של אומוניה ניקוסיה, סאבו פאביצ'ביץ', ששיחק עד לפני שנה במכבי תל אביב. האדומים מקווים לצרף את הבלם המונטנגרי בינואר על חשבון אחד הזרים, ככל הנראה ברונו קוטיניו. הברזילאי למעשה כבר קיבל הודעה על שחרורו, אך נותרו פרטים אחרונים שעוד צריכים להיסגר ההסדר הכספי. גם ניקולה פטקוביץ' עשוי לעזוב בינואר.

פאביצ'ביץ' החליט לעזוב את הקבוצה הקפריסאית כבר לפני כחודש וחצי מסיבות משפחתיות, וביום שני הוא צפוי להגיע לישראל כדי לסכם. אם זה יקרה, הוא יצטרף באופן מיידי לאימוני הקבוצה, ובכל מקרה הוא יוכל להירשם רק בינואר. האדומים מעוניינים להחתים את השחקן עד לסוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. מלבד קוטיניו ופטקוביץ', גם זאב חיימוביץ' מועמד לעזוב אם תגיע הצעה עליו.

פאביצ'ביץ', 31, שחקן נבחרת מונטנגרו, הצטרף למכבי תל אביב באוגוסט 2010 מהקבוצה היוונית קבאלה, כאשר לפני כן הוא שיחק באנרגי קוטבוס הגרמנית. לאחר עונה ראשונה לא רעה, הוא זכה להארכת חוזה לעונה נוספת, אולם בקיץ שעבר שוחרר ועבר לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, שבשורותיה הוא שיחק בשישה משחקים בלבד לפני ששוחרר לבקשתו.

האדומים יארחו הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) את אקדמיקה במשחק האחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית. כמו במשחק הקודם במפעל, אבוקסיס יערוך מספר שינויים ויעבור לשחק בשיטה של 2:3:5 עם שלושה בלמים: מור שושן, ניקולה פטקוביץ' וזאב חיימוביץ'. נאעל חוטבא ואלירן דנין ישלימו את חוליית ההגנה. מי שיקבל את ההזדמנות הראשונה בהרכב הוא שחקן הנוער כפיר אייזנשטיין, שיתופקד כקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully