וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שוב הרכב של שלושה בלמים

האדומים ינעלו את שלב הבתים מול אקדמיקה (ה', 20:00, ספ' 1), בכורה אירופית לאייזנשטיין. המאמן: "רוצה לסיים בטעם טוב"

קובי אליהו

סגנית מוליכת ליגת העל הפועל תל אביב תתמודד מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) עם אקדמיקה הפורטוגלית, במשחק שינעל את הקמפיין המאכזב ביותר שלה עד כה בשלב הבתים של הליגה האירופית. לאדומים יש נקודה אחת בלבד, שהושגה בדקה האחרונה במשחק בפורטוגל, בחמישה משחקים וכרגע נראה שהם רק רוצים לצלוח את ההתמודדות בשלום כדי להמשיך להתרכז במשחקי הליגה. נשים וילדים שיגיעו לבלומפילד בחולצות אדומות ייכנסו חינם לשער 11 מחר.

כמו במשחק הקודם במפעל, אבוקסיס יערוך מספר שינויים ויעבור לשחק בשיטה של 2:3:5 עם שלושה בלמים: מור שושן, ניקולה פטקוביץ' וזאב חיימוביץ'. נאעל חוטבא ואלירן דנין ישלימו את חוליית ההגנה. מי שיקבל את ההזדמנות הראשונה בהרכב באירופה הוא שחקן הנוער כפיר אייזנשטיין, שיתופקד כקשר האחורי.

שחקני אקדמיקה חוגגים, משמאל ווילסון אדוארדו. רויטרס
האם הפועל תל אביב תשיג ניצחון ראשון דווקא מולם? ווילסון ואדוארדו/רויטרס

"אנחנו יודעים שאין לנו סיכוי, אבל ניצחון יכול להכניס כמיליון שקל למועדון ותיקו כחצי מיליון", אמר המאמן יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו לוקחים את זה בחשבון כי אנחנו מתקרבים לינואר וכל דבר שייכנס יעזור לנו. אנחנו מגיעים עם המון חוסרים. ג'ון ואריק מורחקים, גורדנה ודמארי פצועים ולא ישחקו. יש גם שחקנים שצריכים לקבל מנוחה כמו וואליד ויגאל. אני חושב שיש שחקנים מספיק טובים כדי שניתן משחק טוב. לא נשחק עם הנוער. המחליפים יכולים בעתיד לשחק בהרכב הראשון ואנחנו לא מזלזלים. אנחנו עושים חשבון לקראת יום ראשון בליגה כי יש שחקנים שסחובים עייפות וחוזרים מפציעות. אני רוצה שנסיים את הקמפיין בצורה טובה".

על הקמפיין המאכזב שעבר על קבוצתו בחודשים האחרונים אמר אבוקסיס: "כולם אומרים שהפועל קיבלה בית קל ואני לא מסכים. כל הקבוצות בבית עדיפות עלינו. היחידה שאנחנו יכולים להתמוד איתה ברמה המקצועית זו אקדמיקה, שהיא גם קבוצה טובה. הקמפיין מאכזב מאוד כי לא ציפינו שנהיה עם נקודה אחת, אבל כבר לפני שני משחקים עשינו את החישובים ואנחנו חושבים גם על הליגה תוך כדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
רוצה לסיים את המפעל בטעם טוב. אבוקסיס/קובי אליהו

על מצבו של עומר דמארי אמר אבוקסיס: "עומר דיבר איתי, הוא לא מרגיש טוב וכנראה שלא יהיה בסגל כי הוא מרגיש חלש. נצטרך לתת לו להרגיש טוב, לא נעשה לו נזק כי יש עונה ארוכה והוא צריך את הזמן להחלים ולהתחזק". על מעמדו של תמוז הוסיף המאמן: "לא יהיה שמח ממני אם טוטו יאריך את החוזה, אבל אלו דברים בין ההנהלה לבין טוטו ואני מקווה שתימצא הדרך. החשיבות של טוטו ידועה ואני חושב שגם הוא וגם ההנהלה צריכים למצוא את הפרון שהוא ישחק בראש שקט".

המאמן התייחס גם לפרסומים על אי ההגעה של האלג'יראי רפיק חאליש מאקדמיקה: "הפסיד שלא הגיע לתל אביב כי זו אחת הערים הטובות בעולם. יותר מדי זה לא מעניין. לא רוצה? שלא יגיע. הוא יכול היה להרגיש בטוח ובצורה טובה, אבל זה מה יש".

השוער אפולה אדל נשאל על המשך דרכו בקבוצה גם בעונה הבאה, והשיב: "יש לנו משחק חשוב ואני לא חושב על החוזה. אני אוהב את המועדון ונראה מה יהיה. בוריס קליימן שיחק שלושה משחקים טובים ותמיד חשבתי שהוא טוב. הוא צובר ניסיון ואני מקווה בשבילו שהוא יהיה השוער הראשון של הפועל תל אביב. המאמן יחליט בעונה הבאה אם הוא יקבל הזדמנות. אני מקווה בשבילנו ובשביל האוהדים שנשיג ניצחון ראשון בבית".

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, מור שושן, ניקולה פטקוביץ', זאב חיימוביץ', אלירן דנין, כפיר אייזנשטיין, גילי ורמוט, סלים טועמה, טל בן חיים, טוטו תמוז.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
"אני אוהב את המועדון ונראה מה יהיה". אדל/קובי אליהו

אקדמיקה רוצה לסיים את המפעל עם חיוך

מנגד, אקדמיקה מגיעה בליבו של מצב ממש לא חיובי מבחינתה. הפורטוגלים במקום ה-14 בליגה שלהם, מתוך 16 עם תשע נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות. אקדמיקה לא ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ובסך הכל ניצחה פעם אחת העונה, לעומת שלושה הפסדים ושש תוצאות תיקו. דווקא בליגה האירופית היא די מרשימה עד כה והצליחה לנצח אפילו את אתלטיקו מדריד. יחד עם זאת, היא איבדה סיכוי לעלות ויש לה חמש נקודות בלבד. קשרי הקבוצה, מקאללה ופלאביו פריירה, התאוששו מפציעות ונכללו בסגל הקבוצה.

הרכב משוער, אקדמיקה: ריקרדו, ז'ואאו דיאס, ז'ואאו ריאל, ניבאלדו, ריינר, אלפוייסני קייטה, ג'ון אוגו, פלאביו פריירה, קלייטון, מריניו, סלים סיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully