וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי הודיע: לא אשחק ביורובאסקט הקרוב

חדשות טובות לנבחרת ישראל: כוכב נבחרת גרמניה ודאלאס המתאושש מפציעה בברכו, לא מתכוון להשתתף בטורניר

דירק נוביצקי שחקן נבחרת גרמניה (שמאל) מול ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
יכול לנשום לרווחה. אליהו מול נוביצקי/רויטרס

נבחרת ישראל בכדורסל קיבלה הערב (שני) חדשות טובות לקראת אליפות אירופה הקרובה, כשכוכב נבחרת גרמניה, דירק נוביצקי הודיע כי הוא לא ישחק עם נבחרתו באליפות הקרובה. גרמניה משובצת באותו בית עם ישראל, ואין כל ספק שהיעדרותו של נוביצקי יכולה לסייע מאוד לשחקניו של אריק שיבק.

כזכור, נוביצקי סובל זה תקופה ארוכה מפציעה טורדנית שמנעה ממנו עד כה לשחק עם דאלאס. לפני כחודש וחצי עבר הגרמני ניתוח, ועתה הוא כבר יכול להתחיל לפנטז על השיבה למגרשים: "הרע ביותר כבר מאחוריי", אמר נוביצקי לכלי התקשורת בגרמניה, "ועכשיו אני מצפה לחזור לעבוד עם החבר'ה על הפרקט". הכוכב הגרמני סיפר מעט על התחושות שלו כרגע, כשהוא אינו יכול לשחק ואמר: "זה קשה שאין לי שליטה. לא פשוט לשבת על הספסל בחליפה כשאני יודע שאני יכול לעזור לחברים שלי".

אל יורובאסקט 2013 שייערך בסלובניה בחודש ספטמבר הקרוב העפילה נבחרת גרמניה בראשותו של סבטיסלב פסיץ' כשהיא מסיימת את שלב המוקדמות עם מאזן מושלם של שמונה ניצחונות משמונה משחקים. ישראל הוגרלה יחד איתה לבית א', בצוותא עם צרפת, בריטניה, אוקראינה ובלגיה. המפגש בין הנבחרת של שיבק והגרמנים יהיה האחרון בשלב הבתים, ב-9 לחודש.

שחקני דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי, כריס קיימן. AP
נמאס לו לשבת עם חליפה. נוביצקי עם קיימן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully