וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברצלונה יש את מסי, להפועל רמת גן את דויד מנגה"

עומר בוקסנבוים התלהב מהשלושער של החלוץ נגד הפועל עכו. מנגה: "הרגשה נפלאה". שמעון הדרי: "אנחנו נמצאים בנסיגה"

one

הפועל רמת גן רשמה הערב (שבת) ניצחון מרשים 0:3 על הפועל עכו במחזור ה-12 בליגת העל, כשעל המקהלה מנצח דויד מנגה הנפלא עם שלושער. עכו לעומת זאת, סופרת כבר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

- אלי כהן מאמן הפועל רמת גן חוגג עם מיכאל זנדברג. אדריאן הרבשטיין
איזו בכורה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

לפני שריקת הפתיחה האיש שעמד במרכז העניינים היה מאמנה החדש-ישן של הפועל רמת גן, אלי כהן, שהחליף את פרדי דוד שעזב במהלך השבוע. כהן שאימן את הפועל עכו עד הקיץ האחרון קיבל פרחים רק נציגי האוהדים של הקבוצה, אבל לא מהנהלת המועדון. "מי שלא מצפה, לא מתאכזב. ממש לא ציפיתי לקבל מהם כלום", אמר כהן.

על המשחק עצמו אמר המאמן המנצח: "זה היה ניצחון מאוד חשוב אחרי הרבה שבועות שהקבוצה לא ניצחה. אני אומר את האמת, מאמן שנמצא יומיים בקבוצה, לא יכול לעשות שינוי גדול. השינוי היחיד זה אולי שהשחקנים לקחו אחריות והרימו את עצמם. ראיתי הרבה התלהבות ונחישות, אבל זה רק צעד ראשון. אנחנו נמצאים בתחתית, אבל זה ניצחון שנותן ביטחון ואמונה לקראת המשך הדרך".

כהן הוסיף: "למאמן אין השפעה גדולה ביומיים. אולי החילוף עשה משהו לשחקנים שהבינו שעכשיו הם צריכים לתת יותר מעצמם. ראיתי הרבה מאוד משחקים של רמת גן השנה, וראיתי שזו קבוצה טובה. מהרגע שהבקענו את השער הראשון, המשחק נפתח לגמרי והיתה רק קבוצה אחת על המגרש. המשחק יכול היה להיגמר בהפרש הרבה יותר גדול".

מאמן עכו, שמעון הדרי, סיכם: "יש תהליך לא טוב שעובר על הקבוצה. לא היינו טובים, רמת גן באה יותר מחויבת, רצתה יותר וניצחה. אנחנו כבויים, אחרי תוצאה לא טובה כל הכותרות נכונות. היכולת שלנו פחות טובה. לקבוצה הייתה יכולת בתחילת העונה, אבל כרגע אנחנו נמצאים בנסיגה. אנחנו צריכים לשנס מותניים ולעבוד יותר קשה. אני לא מכיר נוסחה אחרת מאשר עבודה קשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משה מישאלוב שחקן הפועל עכו לפני דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
החברים מתרשמים. מנגה/אדריאן הרבשטיין

דויד מנגה, שכאמור כבש שלושער, אמר: "זה היה באמת משחק טוב של הקבוצה ומה שהכי חשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות. ניצחנו וזה משמח ועכשיו אנחנו כבר צריכים להתכונן לקראת המשחק הבא. זו הרגשה נפלאה לכבוש שלושער. הרגשתי טוב הערב ואני שמח שחזרתי לשחק אחרי שהייתי פצוע שלושה שבועות".

על חילופי המאמנים אמר מנגה: "אני חושב שפרדי דוד עשה עבודה טובה מאוד וגם המאמן החדש שאני מכיר אותו ממש מעט זמן, הכין אותנו טוב למשחק ונתן לנו את הבטחון שאנחנו מסוגלים לנצח. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו הערב, נצבור נקודות במשחקים הבאים, אין לי ספק שנצליח להישאר בליגה".


הקשר עומר בוקסנבוים כתב הערב בחשבון הפייסבוק שלו: "ללייקרס יש את קובי בראיינט, לבארסה את מסי, למיאמי את לברון, לריאל את רונאלדו. לנו יש את דויד מנגה".

הקשר ישראל זגורי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "תקופה ארוכה שאנחנו משחקים יפה וסוף סוף גם הבאנו את הנקודות היום. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה, לא רק ביכולת אלא גם באיסוף נקודות. יש לנו עכשיו שני משחקים מאוד חשובים שאנחנו חייבים להביא גם מהם נקודות וניתן הכל כדי שזה יקרה?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully