וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בלאט רוצה עוד גארד, הנדריקס על הכוונת

30.11.2012 / 8:30

המאמן מעוניין לצרף עושה נקודות נוסף. מעמדם של קיינר מדלי ושרמדיני לא ברור, הצוות המקצועי בקשר עם האקס שבמילאנו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב אמנם ניצחה אמש (חמישי) את שאלון 73:78, אולם פיגרה לאורך לא מעט דקות והציגה יכולת עגומה - כזו שלא תספיק לטופ 16. בדומה למשחקים האחרונים, לא מעט נורות אזהרה הבהבו גם במשחק אמש: שטף המשחק, חוסר היציבות, היעדר שחקן שמתעלה, חולשת רוב שחקני הפנים. בין היתר, העיר דיוויד בלאט לשחקנים בחדר ההלבשה על ההגנה, אולם גם ציין כי השיגו את הניצחון על ידי שיפור הגנתי ברבע האחרון. המאמן אף דאג להזכיר כי ביום ראשון ישנו משחק חשוב נוסף - הדרבי התל אביבי כמובן.

במכבי ממשיכים לבדוק מועמדים לחיזוק הקבוצה, כשבלאט אמר בשיחות סגורות וסבור כי יש לצרף גארד שייצר נקודות. ניק קיינר מדלי וגיוריגי שרמנדיני עשויים להיחתך, ולאחרונה הביעו בשיחות פנימיות גורמים בקבוצה אי שביעות רצון גם מיכולתו של מלקולם תומאס. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, הצוות המקצועי מעריך מאוד את ריצ'רד הנדריקס, ששיחק ביד אליהו ובשנה שעברה ולא הצליח להשתלב העונה במילאנו. בצוות המקצועי שומרים על קשר עם הנדריקס ועוקבים בעניין אחר התפתחויות.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבין שעליו לחזק את הסגל. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

לאור היכולת העגומה של השחקנים, אחד מנקודות האור הבודדות במשחק שוב היה דווין סמית'. "היהקשה. לא שיחקנו נהדר", אמר לוואלה! ספורט האמריקאי שנמצא בכושר מצוין. "יש גם משחקים כאלה, צריך לשמור על יציבות. במחצית הראשונה לא עשינו את מה שהיינו צריכים, ברגע שהגברנו גז בהגנה, כך גם היה בהתקפה. היינו בפיגור ונתקענו אבל יצאנו מזה כקבוצה ועשינו כמה מהלכי מפתח בהגנה שניצחו לנו את המשחק".

על כך שהפך להיות שחקן משמעותי במועדון אמר סמית': "זה מאמץ קבוצתי ולא רק אני. במשחק מול שאלון היו מהלכים הגנתיים, ליאור עשה חסימות גדולות. אני באופן אישי מנסה לתרום במה שאני יכול כמה שאפשר. אני לא חושב שאני זה שהושיע. ניצחנו כקבוצה". לבסוף, על הדרבי המתקרב אמר השחקן: "ידוע לי שזה משחק חשוב עבור המועדון וכך גם נצא אליו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן שאלון ג'ורדן אבודו. ברני ארדוב
"אני לא חושב שאני זה שהושיע". דווין סמית'/ברני ארדוב

ניק קיינר מדלי הוסיף לגבי המשחק: "עשינו הרבה טעויות בהגנה. במחצית השנייה שיפרנו את ההגנה שלנו, וזה עזר. לא הייתי אומר שאנחנו מאושרים מהיכולת שלנו במשחק הזה, אבל אנחנו שמחים שניצחנו. אני חושב שאנחנו ממשיכים להשתפר וזה הדבר החשוב ביותר".

על מעמדו בקבוצה והביקורת לה זכה מבלאט בשבוע שעבר, אמר הפורוורד: "אם אעבוד קשה כל יום ואעשה את הדברים שמבקשים ממני , אז דברים יעבדו. אני רק אמשיך לעבוד קשה, לשחק חזק, אעשה את הדברים שלי ואני בטוח שדברים יסתדרו ואני אעזור לקבוצה להציג ניצחונות". על הפרסומים על כך שעתידו במכבי אינו מובטח הוסיף קיינר מדלי: "לא שמעתי על הדברים הללו. אני מרגיש בטוח כאן, חתמתי על חוזה לשנתיים, אז העבודה שלי היא לעשות את הכול בצורה הטובה ביותר כל יום , ורק בזה אני מתרכז".

"בתחילת העונה היתה לי פציעה שהקשתה עלי. זה היה קשה עבורי, כי אתה לא רוצה להתחיל את העונה פצוע אלא רוצה לעזור לקבוצה", הסביר השחקן. "האם היו לי שיחות עם בלאט? לא. אני שחקן כבר כמה שנים, אני מבין מה הציפיות של המאמן ממני. זו עונה ארוכה, ואם אמשיך לעבוד דברים יסתדרו". לבסוף, על הדרבי הקרוב אמר קיינר מדלי: "שמעתי עליו הרבה ומעכשיו נתכונן ונתרכז בו. נצא לפרקט ביום ראשון ונשחק חזק ככל שאפשר בשביל המועדון והאוהדים שלנו".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בטוח במעמדו. ניק קיינר מדלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully