וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה 2:3 את מכבי חיפה

מערכת וואלה! ספורט

28.11.2012 / 22:36

הקהל קרא לבנין להתפטר, המאמן הגיב עם חילופים מנצחים שהובילו את המארחים למהפך גדול מ-2:0 ל-2:3 על חיפה

one

זה נראה היה כמו ניצחון קל למכבי חיפה. האורחים הוליכו 0:2 באצטדיון החדש בנתניה, אריק בנאדו העניק דקות בכורה לחצי מקבוצת הנוער ובצד השני אוהדי מכבי נתניה קראו למאמנם טל בנין להתפטר ושרקו בוז גם לקפטן אחמד סבע. הכל התהפך בדקה ה-68. החילופים של בנין עבדו נהדר ומכבי נתניה ביצעה קאמבק מרשים כדי לנצח 2:3 בתוספת הזמן ולהשיג יתרון לקראת הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו. ויאם עמאשה (28) ולירוי צעירי (36) חגגו שערי בכורה העונה, אבל עידן שריקי (68), דין גבאי (87) ועומר פרץ (90+3) הפכו את הקערה על פיה.

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה (במרכז). מגד גוזני
מהפך מדהים של נתניה. עומר פרץ חוגג/מגד גוזני

בנאדו לא ראה במשחק הזה הכנה לדרבי ובחר להשאיר מחוץ לסגל את כל 11 השחקנים שפתחו ביום שני בטדי. כך, חיפה עלתה בתלבושת שחורה והציגה לצד עודד אלקיים ודלה ימפולסקי שהוצאו מהקפאה ארוכה, גם את הצעירים עאהד חבשי ובעיקר איסמעיל ריאן המוכשר. הקיצוני הצעיר, שכיכב אצל בנאדו בקבוצת הנוער, הראה ניצוצות והשתלב נהדר בחלק הקדמי של מכבי חיפה. בדקה ה-28 הוא גם בישל לעמאשה, שעקף את סאלם בדיוק כמו שעשה מול אריאל הרוש בתוספת הזמן 48 שעות קודם לכן. רק שהפעם הכדור נעצר ברשת ועמאשה יכול היה לנשום לרווחה עם שער ראשון מאז חודש מאי. שמונה דקות לאחר מכן סאלם עזר לבעיטה לא מאיימת של צעירי להיכנס פנימה, והאורחים ירדו להפסקה ביתרון מבטיח.

בנין שמע את האוהדים של נתניה שבים וקוראים להתפטרותו, כפי שעשו במשחקי הליגה האחרונים, וניסה לעורר את הקבוצה עם הקפצתם מהספסל של עמרי בן הרוש ויוסי שבחון המנוסים. המשחק של נתניה נותר אנמי, עד שגם סבע חסר החשק פינה את מקומו. החילוף הזה שחרר בעיקר את שריקי, שפתאום ניצב בחוד ההתקפה והזכיר את השחקן שסיפק מספרים יציבים באשדוד. שריקי הבקיע בעצמו בדקה ה-68, השאיר לגבאי הצעיר כדי שישווה בדקה ה-87 ולקינוח בישל את שער הניצחון לפרץ בתוספת הזמן. ניצחון דרמטי שאמור גם להעניק דחיפה מוראלית לנתניה. חיפה תקווה שההפסד הזה, אף על פי שלא כלל את השחקנים הבכירים, לא יפריע למגמת ההתאוששות בליגה ולא יפגום בביטחון של שחקני הנוער שהופיעו הערב לראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
נשם לרווחה לאחר שער הבכורה. ויאם עמאשה/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 16: מצב ראשון במשחק. הגנת מכבי חיפה הרחיקה רע, ירדן כהן בעט כדור חזק למרכז השער מ-16 מטרים וסחט הדיפה טובה מאדרי.

דקה 18: ימפולסקי הגביה כדור טוב מצד ימין, ריאן הגיע מצד שמאל ונגח לעבר השער, אבל סאלם הצליח להדוף.

דקה 24: קרונפיק ביצע טעות קשה בניסיון להחזיר כדור עם הראש לשוער והחליק, אך עמאשה הגיב בצורה איטית ובסופו של דבר צעירי הגיח מאחור ובעט מ-20 מטרים החוצה.

דקה 28: גול! ריאן הצעיר הסתובב על קרופניק ושלח את עמאשה, שעבר את סאלם לצד ימין ובניגוד לטדי הצליח הפעם לבעוט פנימה. שער ראשון העונה לעמאשה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 36: גול! עמאשה מסר לוורד שהשאיר לצעירי. הקשר שחזר לישראל ממכלן בעט מ-22 מטרים וקיבל עזרה מסאלם שכשל בניסיון אגרוף הכדור החלש. טעות גדולה של השוער שסידר שער בכורה לצעירי, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 39: יופי של התקפה של מכבי חיפה. ריאן שחרר ימינה לעמאשה שהעביר רוחב, תורג'מן קיבל בתוך הרחבה והשאיר בעקב לוורד, אבל הקשר בעט לרגלי סאלם שהדף לקרן.

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה לפני טובארנו פינס שחקן מכבי נתניה, ארנון טמיר גולש. מגד גוזני
כישרון מבטיח. איסמעיל ריאן עובר את ארנון טמיר וטובארנו פינאס/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 46: המחצית השנייה החלה עם שלושה חילופים של המארחות, לקול קריאות של אוהדי נתניה לעבר בנין להתפטר.

דקה 49: ורד נפגע בידו והוצא אל מחוץ למגרש כדי לקבל טיפול. אחרי שתי דקות בהן הצוות הרפואי החזיר לקשר את הכתף למקומה אחרי שפרק אותה, לאוטה הצעיר החליף אותו.

דקה 58: תורג'מן חתך משמאל לכיוון המרכז וסובב בימין לעבר השער, סאלם קלט.

דקה 68: גול! ירדן כהן הכניס כדור עומק מדוד לשריקי, שבימין בעט מ-10 מטרים לפינה הרחוקה של אדרי. נתניה מצמקת ל-2:1.

דקה 71: משחק של הליגה לנוער. לאוטה העביר רוחב מצד ימין, חסן המחליף טעה ברחבה ולמזלו גוזלן לא הצליח לכבוש מול סאלם בשני ניסיונות מקרוב.

דקה 76: לופו בעט מרחוק, אדרי הדף בניסיון ראשון לקלט לאחר מכן.

דקה 78: עוד התקפה יפה של חיפה, לאוטה בעט מחוץ לרחבה לידיו של סאלם.

דקה 78: טמיר, אקס מחלקת הנוער של מכבי חיפה, ניסה להפתיע את אדרי בבעיטה ממרחק. השוער היה מוכן.

דקה 85: לופו ניסה להגביה מצד שמאל לרחבה, הכדור עשה קשת גבוהה וניתז מהקורה החוצה.

דקה 87: גול! חיפה הורידה הילוך ונענשה. לופו העביר רוחב מצד שמאל, שריקי הוריד וגבאי הצעיר בעט שטוח פנימה כדי לחגוג שער בכורה בבוגרים. נתניה משווה ל-2:2.

דקה 90+3: גול! איזה קאמבק מרשים של נתניה. פרץ דהר ממחצית המגרש של נתניה ושחרר שמאלה לשריקי, שהגביה היישר לראשו של פרץ שנגח פנימה בצורה נפלאה. 2:3 גדול למחליפים של המחליפים של מכבי נתניה.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה לפני עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
הוביל את המהפך עם שער ושני בישולים. עידן שריקי מאחורי אלון תורג'מן/מגד גוזני

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, עמית שומוביץ', עידו לוי (ירין חסן, 46), ליאוניד קרופניק (עמרי בן הרוש, 46), טובארנו פינאס, עומר צלישר (יוסי שבחון, 46), ארנון טמיר, ירדן כהן (עומר פרץ, 69), דין גבאי, עידן שריקי, אחמד סבע (סרג' לופו, 65).

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, עודד אלקיים (אמרי זייד, 77), דקל קינן, ג'ואל דמאו, עאהד חבשי, לירוי צעירי (עדי קונסטנטינוס, 73), איסמעיל ריאן (יובל יוסיפוביץ', 56), עידן ורד (מיכה לאוטה, 52), דלה ימפולסקי, ויאם עמאשה (שובל גוזלן, 68), אלון תורג'מן.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה עם טל בנין מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
אחוות שחקני הנבחרת. אריק בנאדו עם טל בנין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully