וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: קרית שמונה הפסידה 2:0 מול בילבאו

הבאסקים עלו בהרכב משני אך לא התקשו מול האלופה הישראלית. פרננדו יורנטה (34) וגאיסקה טוקרו (76) כבשו

עירוני קרית שמונה ואתלטיק בילבאו נפגשו הערב (רביעי) למשחק השלמה במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן חסרות סיכוי להעפיל לשלב הבא ועלו בהרכבים משניים, אך הבאסקים העדיפים הצליחו לנצח די בקלות 0:2 וגנזו את החלום של האלופה הישראלית להשיג ניצחון היסטורי במסגרת אירופית.

אז נכון, מרסלו ביילסה, מאמנה של בילבאו עלה עם הרכב משני במשחק בקרית אליעזר, אך מי שכן פתח הוא פרננדו יורנטה. החלוץ הספרדי שמסוכסך עם הנהלת המועדון וצפוי לעבור ליובנטוס בינואר, הקשה מאוד על הגנת קרית שמונה וכבש את השער הראשון בדקה ה-34. גאיסקה טוקרו השלים את הניצחון בדקה ה-76 בבעיטה מרחוק לעיניו של מישל פלאטיני, נשיא אופ"א, שהגיע למשחק בליוויו של אבי לוזון. בקרית שמונה יכולים להיות מעודדים מכך שהמשחק הזה נערך בישראל בסופו של דבר, אך זה לא גרם לאוהדי הקבוצה להגיע ליציעי קרית אליעזר ורק 700 מהם נכחו ביציעים.

סינטאיהו סלליך שחקן קרית שמונה מול שחקן בילבאו. אדריאן הרבשטיין
פתח גם הפעם בהרכב. סלליך/אדריאן הרבשטיין

אם ברק בכר מחפש נקודת אור במשחק הזה, הוא יכול למצוא אותה ביכולת הטובה שהציג דרקו טאסבסקי עד שהוחלף. מאידך, רוני פורוקארה, שחקן הרכש הטרי של הקבוצה, הציג יכולת מאכזבת מאוד וגם הוחלף במחצית. לאור עזיבתו של לאסלו לנצ'ה והיכולת החלשה של פורוקארה, בקבוצה בהחלט צריכים לשקול צירוף של חלוץ נוסף עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. בקרית שמונה יתפנו כעת לליגה וינסו להשיג ניצחון שני ברציפות, כשיארחו בביתם את רמת השרון. לבילבאו מנגד, יש את ברצלונה על הראש. האלופה הישראלית תסיים את קמפיין הליגה האירופית עם משחק חוץ מול ליון, מוליכת הבית.

מחצית ראשונה

דקה 6: בן והבה עלה לקרן של טאסבקי והצליח לנגוח, אבל לא הצליח לכוון את הכדור למסגרת.

דקה 12: דרקו טאסבסקי ניסה לעשות מהלך אישי כשהוא מתגבר על הגנת בילבאו ובועט כדור מהאוויר כ-25 מטרים משערו של ראול פרננדס, אך הכדור חלף גבוה מעל השער.

דקה 14: מצב ראשון לבילבאו. הבאסקים הניעו את הכדור ויורנטה מצא עצמו פנוי כ-17 מטרים מהשער אך בעט חלש.

דקה 20: יורנטה המסוכן הצליח להשתלט על כדור קרן של לופס ולבעוט כדור מסוכן, ששיפשף את המשקוף של דני עמוס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני עירוני קרית שמונה כועסים, במרכז שיר צדק, ליאור לוי. אדריאן הרבשטיין
על מה הם כועסים?. שיר צדק וליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

דקה 29: אלברו פנייה מצא את גאיסקה טוקרו, שבעט כדור אדיר מהאוויר, אך דני עמוס הדף בקושי לחוץ.

דקה 34: גול! הבאסקים עלו ליתרון מוצדק. הגנת קרית שמונה לא הסתדרה עם כדור קרן, אותו נגח יורנטה לעברו של טוקרו שבעט ממטר. דני עמוס הדף אבל את הריבאונד דחק יורנטה פנימה. 0:1 מוצדק לבילבאו.

דקה 45: עוד הזדמנות טובה לבילבאו. איסמה לופס פרץ מימין ומסר כדור רוחב טוב לעברו של איגור מרטינס, שספק הוכשל ברחבה, אך לא הגיע לכדור.

פרננדו יורנטה שחקן אתלטיק בילבאו חוגג שער (משמאל). אדריאן הרבשטיין
עשה צחוק מהגנת קרית שמונה. יורנטה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שניה

דקה 49: קרית שמונה פתחה חזק את המחצית השניה והגיעה גם למצב נהדר. סלליך הפעלתן פרץ מצד ימין ומצא את דרקו טאסבסקי, שבעט מהאוויר כ-14 מטרים משערו של ראול פרננדס, שהדף בקושי לקרן.

דקה 54: עוד מצב מצוין לאלופה. דרקו טאסבסקי מצא בכדור עומק את שמעון אבוחצירא המחליף, שהתמהמה ואיפשר להגנת בילבאו להרחיק את הסכנה ברגע האחרון.

דקה 65: כדור קרן של בילבאו הגיע לראשו של סן חוסה, שנגח חזק מאוד מתוך הרחבה, אך דני עמוס הדף את הסכנה.

דקה 72: הרמה טובה מצד ימין, הגיעה היישר לראשו של פרננדו יורנטה, שעלה מעל הגנת קרית שמונה ונגח מצוין, אך דני עמוס שוב הדף.

דקה 76: גול! הבאסקים סגרו עניין בזכות שער של גאיסקה טוקרו. בעיטה חופשית של בילבאו נהדפה לא טוב על ידי הגנת קרית שמונה. טוקרו הגיע ראשון אל הכדור ובעט חזק ושטוח. דני עמוס הפעם לא הצליח להושיע. 0:2 לבילבאו.

דקה 90: קרית שמונה רצתה שער ניחומים וליאור לוי כמעט השיג אותו כשפרץ לאורך כל הקו השמאלי, חדר לרחבה אך הבעיטה שלו הייתה חלשה והכדור חלף גבוה מעל השער.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה, ליאור לוי, עדי אלישע, דן איינבנדיר, דרקו טאסבסקי (אופיר מזרחי, 58), סינטאיהו סלליך (ואיל מריסאת, 71), רוני פורוקארה (שמעון אבוחצירא, 46), אחמד עאבד.

הרכב אתלטיק בילבאו: ראול פרננדס, יונאס רמאיו, מיקל סן חוסה, איימריק לאפורטה, צ'אבי קאסטיו, אריק מוראן, איסמה לופס (איבאי גומס, 65) אלברו פנייה (וידאל, 85) איגור מרטינס )אנדברנה, 77), גאיסקה טוקרו, פרננדו יורנטה.

דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה לפני אריק מוראן שחקן אתלטיק בילבאו. אדריאן הרבשטיין
הציג יכולת טובה עד שהוחלף. טאסבסקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully