וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה החלה לחפש מחליף לדינו אנדלובו

23.11.2012 / 12:00

במועדון שוקלים להקפיאו אם לא יחזור עד מרץ. בנאדו ממשיך לקבל מסרים למינויו וממתין להודעה, צעירי בתמונת ההרכב

שלושה ימים לפני המשחק הקריטי מול בית"ר ירושלים וכשהם נקודה אחת בלבד ומקום אחד בלבד מעל הקו האדום, במכבי חיפה מנסים לאזן ולחזק את הקבוצה ולשם כך, החלו באיתור מחליף לחלוץ דינו אנדלובו, שנפצע בתיקו המאופס מול בני סכנין במחזור האחרון וייעדר שלושה חודשים.

המטרה במועדון הירוק היא לצרף חלוץ זר במועד ההעברות הקרוב, שייפתח בעוד כחודש וייסגר בינואר, כאשר הסקאוט אלון חרזי ישתף פעולה עם המאמן הבא, שיבחר בקרוב, במטרה לאתר מספר מועמדים. הכוונה היא לצרף שחקן בכיר ולשחרר מספר שחקנים, שיפנו מקום בתקציב.

על פי מצב העניינים אמש (חמישי), סיכוייו של רן בן שמעון להגיע לקבוצה נמוכים מאוד ולכן, אם חיפה תמנה את אריק בנאדו באופן רשמי לתפקיד, היא תחסוך כארבעה מיליון שקלים, שיאפשרו לה להתחמש בינואר. למרות חלון ההזדמנויות הזה, בחיפה מתכוונים לממן את עלות העסקה מתוך קיזוז עם עלויות השכר של מספר שחקנים שישוחררו. כפי שפורסם ביום שלישי, ג'ואל דמאו ואנדריי פיליאבסקי הם שניים מהשחקנים שחיפה שוקלת להשאיל או למכור. מנגד, השוער בויאן שראנוב מציג יכולת טובה מאוד במשחקים האחרונים וכרגע העובדה שניר דוידוביץ' פצוע רק מקשה על ההחלטה לגביו.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחיפה יוותרו על מספר שחקנים כדי למצוא לו מחליף. אנדלובו נפצע מול סכנין/אדריאן הרבשטיין

לגבי בנאדו, בחיפה עדיין שוקלים להודיע על מינויו למשחקים הקרובים באופן רשמי, מתוך רצון להשיג אחת משתי מטרות: הראשונה היא ההנחה שבקרוב יוכלו לפנות למאמן אחר, אולי אפילו בן שמעון, אם יחליט לעזוב את קפריסין ולחזור למשפחה בישראל לרגל הולדת בנו, ובכך לקבל החלטה מושכלת יותר. השנייה רלוונטית רק במקרה שבנאדו ירשום הצלחה כמאמן ואז יתבטלו המגעים עם מאמנים אחרים ותינתן לו האופציה להמשיך לפחות עד תום העונה.

יש לציין כי עד אז, בנאדו אמור לקבל תעודת פרו ובכל מקרה לא יצטרך עוזר נוסף על הקווים, כאשר כרגע לשמוליק חנין, שעובד בקבוצה יש תעודה כזאת. בעיה נוספת התעוררה הבוקר, לאחר שאירגון המאמנים שלח מכתב להתאחדות לכדורגל, בו הוא מבהיר שבנאדו לא יוכל לעמוד על הקווים יותר מארבעה משחקים. כעת הם דנים בחוקיות של הצבת עוזר מאמן לצידו ודורשים שלא לאפשר לו, כמו גם גם לברק בכר מעירוני קרית שמונה, לעמוד על הקווים.

לקראת המשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים, אותו בנאדו יעביר בכל מקרה, הוא עשוי לערוך מספר שינויים. שלומי אזולאי שנכנס כמחליף במשחק האחרון יחליף את דינו אנדלובו ואילו לירוי צעירי, שמגלה יכולת טובה באימונים, תורגל בהרכב לצד אביחי ידין ואמור לפתוח. עדיין לא ברור האם אייל משומר יחזור להרכב, אם כי זה מה שמסתמן לפי האימון האחרון. ההרכב שתורגל היום כלל גם את חן עזרא במקומו של עידן ורד, שרשם מחצית ראשונה טובה במשחק האחרון, אך נראה שעזרא, שעורר שינוי מסוים כשנכנס כמחליף, יקבל את ההזדמנות. אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, יניב קטן ואייל גולסה תורגלו אף הם ב-11, בעוד טאלב טואטחה עדיין פצוע וסובל מדלקת בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully