וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אימונים נפרדים לשחקני ההגנה וההתקפה

טל בנין החליט לעבוד באופן פרטני על חלקי הקבוצה: "צריך לשפר את התיאום". ירדן כהן נפצע בקרסול באימון הבוקר

one

במכבי נתניה מנסים לאסוף את השברים אחרי שני ההפסדים האחרונים לבני יהודה ורמת השרון כאשר בקבוצה מודעים לכך שהפסד לבני סכנין עלול לסבך אותם בתחתית. מאמן נתניה טל בנין החליט לנסות שיטה שונה כדי להכין את הקבוצה למשחק הקריטי והודיע לשחקנים כי יערוך היום (שלישי) אימון בוקר לכל הקבוצה ואחר הצהריים אימון נוסף לשחקני ההגנה בלבד.

בנתניה יודעים שבמחזורים האחרונים ההגנה נראתה חסרת אונים ולא הזכירה את ההגנה בתחילת העונה, כאשר בקבוצה מעוניינים לעבוד על התיאום בין השחקנים. המאמן עדיין לא החליט על הרכב לשבת אך בהחלט ייתכנו בו שינויים. מחר יהיו אלה שחקני ההתקפה שיערכו אימון נוסף באופן אישי עם המאמן.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
מעוניין לעבוד על התיאום בין שחקני ההגנה. טל בנין/ברני ארדוב

"יכול להיות שזו השיטה שצריכה להיות", אמר אחד השחקנים על ההחלטה של הצוות המקצועי, "משהו לא עובד ויכול להיות שצריך לעבוד על התיאום באימונים אישים ומצומצמים יותר. במצב הזה שום דבר לא יכול להזיק אלא רק לעזור".

קובי דג'אני, שלא התאמן בשבוע שעבר לאחר שטען לכאבים, חזר להתאמן אתמול ורק לקראת סוף השבוע יראו בקבוצה אם יוכל לחזור ולשחק במשחק הקרוב. באימון הבוקר ספגה הקבוצה מכה כאשר הקשר הצעיר ירדן כהן נפגע בקרסול ונטש את האימון. מחר יערכו לשחקן בדיקה על מנת לברר את חומרת הפציעה.

בקבוצה קיבלו באכזבה רבה את העובדה שלואיג'י צ'נאמו צפוי להיעדר מהמשחק כאשר גיא סאלם קיבל כבר שיחת עידוד מהצוות המקצועי והשחקנים שביקשו ממנו להרים את הראש ולהוכיח את עצמו במשחק החשוב מאוד בשבת. אגב בצוות הרפואי אמרו לצ'נאמו כי אם הוא עדיין יסבול מכאבים עזים לאחר הטיפול המאסיבי בשבוע הקרוב הוא עלול להיעדר אף מהמשחק מול בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully