וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אלימלך פוטר בגלל חוסר מקצוענות"

שופינג במקום אסיפה, הדלפות לתקשורת, ביטול פגישה עם בר ניב. בהפועל ת"א הסבירו למה אלימלך פוטר: "לא יודע להתנהל"

one

בהפועל תל אביב הופתעו היום (שני) לשמוע את אמירותיו של שביט אלימלך, לפיהן ההחלטה לפטר אותו מתפקיד עוזר המאמן נודעה לו רק מהתקשורת, ושלקבוצה וליוסי אבוקסיס לא היה את האומץ לומר לו את הבשורה בפניו.

לוואלה! ספורט נודע כי כבר אתמול אלימלך זומן לשיחה אצל יו"ר המועדון פרופסור משה בר ניב, כדי לדון בעתידו במועדון. לאלימלך, כמו לעוד אנשים במועדון, היה ברור לחלוטין שהיחסים שלו עם אבוקסיס לא טובים, ושיהיה קשה לראות אותם ממשיכים יחדיו.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו שביט אלימלך. ברני ארדוב, ברני ארדוב
היו אמורים לשתף פעולה במחלקת הנוער. אלימלך ושירזי/ברני ארדוב, ברני ארדוב

אך למרות הזימון לפגישה, היום בבוקר הוא הודיע שהוא לא יכול להגיע בטענה שהוא חולה, ובמועדון טוענים כי אחרי הסירוב של אלימלך להגיע לפגישה, הדברים הודלפו לתקשורת, עוד לפני שהתקבלה החלטה סופית בנוגע לעתידו.

יש לציין שניצן שירזי עובד בימים האחרונים על תוכנית ארוכת טווח למחלקת הנוער, והוא אמור לשמש כמנג'ר הקבוצה הבוגרת ולקבל תפקיד מפתח במחלקת הנוער. הפגישה של אלימלך עם בר ניב אמורה הייתה לסלול את המשך העסקתו של אלימלך עם שירזי במחלקת הנוער, אבל עכשיו, אחרי שאלימלך סירב להגיע והדברים הודלפו לתקשורת, הוחלט לשלם לו את כספו עד סוף השנה בלי האפשרות לתת לו להמשיך במועדון.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פרופסור משה בר ניב. יותם רונן
הבריז לו. בר ניב/יותם רונן

בנוסף, בהפועל תל אביב התאפקו היום שלא להוציא החוצה את הכביסה המלוכלכת על עוזר המאמן, ונתנו דוגמה מייצגת מדוע אבוקסיס רצה להחליפו. לטענת אנשי הפועל, במשחק האחרון בליגה האירופית נגד ויקטוריה פלזן, הקבוצה התכוננה לאסיפה, ועוזר המאמן אלימלך הגיע אחרון לאסיפה, כשהוא נכנס עם שקיות קניות. אבוקסיס נמנע מלהתעמת איתו, אך הכעס הצטבר.

"חוסר המקצועיות של שביט הוא הסיבה העיקרית לכך שהוא הועזב מהמועדון", אמר היום גורם בהפועל, "חבל שהוא לא יודע להתנהל. המהלכים שהוא עשה גרמו לו לסיים את תפקידו בכלל, ולהשאיר טעם רע אצל כולם. לפעמים יש שילובים שלא מצליחים, אבל רצינו לדאוג לשביט, ובמקום זה הוא הלך לבכות במקומות אחרים".

שביט אלימלך סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully