וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "חזרנו לעצמנו בחוץ, זה מעיד על אופי"

18.11.2012 / 22:50

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון באילת: "הגענו אחרי שבוע לא קל". אליהו: "לא קל לשחק פה". קטש: "איבדנו את הריכוז"

זה לא היה פשוט, זה לא היה משכנע, אבל מכבי תל אביב חזרה לעצמה הערב (ראשון), השאירה את ההפסד מול מלאגה ביורוליג, וניצחה 68:79 את הפועל אילת בחוץ. הקבוצה של עודד קטש דווקא נתנה פייט מצויין במשך שלושה רבעים לצהובים, ואף הוליכה ב-9 ברבע השלישי, אבל התפרקה לחלוטין ברבע האחרון, וראתה את האלופה מנצלת זאת עד תום בדרך לניצחון.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נהנה בסך הכל. בלאט/מגד גוזני

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב אמר בסיום: "היה פה משחק טוב מאוד. אילת היא קבוצה מצוינת. עודד עושה פה עבודה יפה ובכלל העובדה שהכדורסל חזר לאילת זה רק עושה טוב לליגה שלנו. היה פה קהל פנטסטי אבל חם וקשה. היה ערב כיף למען האמת". על ליאור אליהו, שהצטיין הערב, אמר בלאט: "ליאור הוא שחקן מהרמות הגבוהות. דיברנו על החשיבות שלו, הוא לקח את זה ללב ונתן פה משחק יוצא מן הכלל. ניצחנו קבוצה טובה בחוץ אחרי שבוע לא קל. ההפסד למלאגה היה קשה מאוד. הגענו למשחק סופר מוכנים, קרה מה שקרה ויצאנו מההתלהבות שלנו ומהפוקוס. שילמנו על זה מחיר כבד, אבל קבוצה טובה שיודעת לחזור לעצמה בחוץ זה מעיד משהו על האופי שלה".

ליאור אליהו עצמו התייחס לניצחון, אך גם למצב ששורר במדינה בימים האחרונים: "ישבנו היום במלון, הקשבנו לחדשות והגענו עם הרגשה כבדה, אבל הצלחנו לשים את הכל בצד גם את מה שקרה מול מלאגה. לא קל לשחק פה. היה אולם מלא והמון רעש יותר מהרגיל. זה היה קצת שונה, אבל אני שמח שהצלחנו להתמודד עם זה ונתנו פוש ברבע האחרון". על הלחימה בדרום והאזעקות במרכז, אמר הפורוורד: "החבר'ה הזרים עוקבים מקרוב. אנחנו מנסים להרגיע אותם עד כמה שאפשר. אני מקווה שהמצב לא יחמיר. אנחנו מנסים להסביר להם מה צריך לעשות כשיש אזעקה".

עודד קטש, מאמן הפועל אילת היה מתוסכל מאוד מההפסד של קבוצתו, אחרי שזו הציגה יכולת טובה בפתיחה: "אני מאוד מאוכזב. במחצית הראשונה הייתה לנו הזדמנות טובה, וגם במחצית השנייה. איבדנו את הריכוז, סבלנו מחוסר ניסיון ואני חושב שהיינו יכולים לעשות את זה. זה לא הספיק. בעיקר הפסדנו בגלל הניסיון. מכבי עשתה את ההתאמות כל הזמן וצריך לקרוא מצבים. לא קראנו את המצבים נכון וזה גם השפיע עלינו הגנתית. למכבי יש את היכולת, אבל הרבה מאוד סלים שאמרנו שלא נקבל, קיבלנו. יכולנו לחטוף עוד 15 נקודות בקלות. יש לנו עוד הרבה עבודה. אני בטוח שכולם מאוכזבים".

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהרמות הגבוהות של אירופה. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully