וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע בנתניה

בלומפילד יעבור שזרוע חורף, המשחק ביום שני הבא. גילי ורמוט: "יש על מה לעבוד לגבי היכולת. יודע מה מצפים ממני"

one

רק לפני שבוע דובר על משבר בהפועל תל אביב וכעת, אחרי שני ניצחונות רצופים שסגרו את הפער ממכבי תל אביב, האדומים הוכיחו שרצון ומוטיבציה לא פחות חשובים מיכולת. הקבוצה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה ושברה סוג של נאחס במגרש הצפוני עוד מימי אלי גוטמן. שלוש הנקודות אמנם הוסיפו לא מעט ביטחון לאדומים, אך הסיפור המעניין של המשחק הגיע דווקא ביממה שלפניו. לפני האימון המסכם של האדומים נשמעה אזעקה במרחב גוש דן שהכניסה לחרדה לא מעט שחקנים שלא היו מוכנים לצאת ולהתאמן ואף שקלו לא להגיע כלל לקרית שמונה.

"חששנו מהמצב", סיפר אחרי המשחק אחד השחקנים. "לאף אחד לא היה ראש לכדורגל. לכל השחקנים יש משפחות והמחשבות היו איתם". בשלב הזה כינס יוסי אבוקסיס את השחקנים ודרש לשים את התלונות בצד: "אנחנו מקבלים הוראות כמו כולם", אמר המאמן. "ואם דרושים מאיתנו לשחק אז נשחק. אני מבין שזה לא המצב האדיאלי, אבל חייבים לצאת למשחק. בואו תהיו גברים ונעבור גם את זה".

בהפועל תל אביב שוב לא היו ממש מרוצים מהיכולת של הקבוצה, אך שוויון הנקודות בפסגה והשיפור הקל בהנעת הכדור העלו הרבה חיוכים אתמול ביציאה מהמגרש בקרית שמונה. "אני שמח שניצחנו והמשכנו את המומנטום החיובי מהדרבי", אמר גילי ורמוט שקיבל אתמול דקות ראשונות מאז הפציעה. "חשוב היה לחזור מקרית שמונה עם שלוש הנקודות. לגבי היכולת, אין ספק שיש לנו על מה לעבוד, אבל ראו שרצינו ונלחמנו ואני בטוח שנשתפר עוד במשחק ובשטף שלו".

"אני שמח לחזור אחרי חודש וחצי", הוסיף הקשר. "היה חשוב לי להרגיש טוב עם הרגל. כעת אני צריך להמשיך ולחזור לעניינים כי אני יודע מה מצפים ממני".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר לעניינים. ורמוט/קובי אליהו

במועדון היו מאוד מרוצים מהופעה של בוריס קליימן ששוב שמר אתמול רשת נקייה והראה כי לקבוצה יש שוער להרבה מאוד שנים אם יחליטו לתת לו הזדמנות. שביעות רצון הייתה גם מהחלק הגנתי שכן קרית שמונה כמעט ולא הגיעה למצבי הבקעה אמש, מה שאומר שהבלם מור שושן ימשיך לקבל קרדיט גם בשבוע הבא. גם טל בן חיים אמור לחזור לסגל וכנראה להרכב כבר בשבוע הבא.

שחקני הקבוצה יקבלו היום מנוחה וישובו להתאמן מחר לקראת המשחק ביום חמישי מול אתלטיקו מדריד לשם יצאו ביום שלישי. נראה כי אבוקסיס יעלה בהרכב מאולתר ולא יסכן חלק גדול משחקניו המובילים בכדי למנוע עייפות ולהשאיר אותם טריים למשחק בשבוע הבא מול הפועל באר שבע. לאור העובדה שלהפועל אין סיכויים לעלות שלב ,נראה כי לא ממש שמחים בקבוצה מהיציאה למשחק, אך מתנחמים בעובדה שהשחקנים הזרים ירגישו בטוחים יותר בספרד. המשחק נגד באר שבע יתקיים ביום שני הבא באצטדיון בנתניה בגלל שבלומפילד עובר שזרוע חורף.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב (שמאל) עם שופט הכדורגל אסף קינן. אדריאן הרבשטיין
שוער להרבה שנים. קליימן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully