וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שפונגין: "אנחנו עובדים קשה על החלק ההגנתי"

12.11.2012 / 18:46

ישראל ערכה אימון ראשון לקראת בלארוס. נאתכו: "חשוב להיות ביחד לפני פורטוגל". הרוש: "שמח שהנבחרת מגיעה לבירה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק האימון מול בלארוס, שייערך ביום רביעי באצטדיון טדי בירושלים. אלי גוטמן ושחקניו התאספו היום (שני) לאימון ראשון לקראת המשחק, שייערך לקראת צמד המפגשים מול פורטוגל ב-22 במרץ 2013 ומול צפון אירלנד ארבעה ימים לאחר מכן. כזכור, קפטן הנבחרת יוסי בניון היה אמור לחזור לסגל לאחר שלא זומן אליו לצמד המשחקים מול לוקסמבורג באוקטובר, אך נפצע במשחק הליגה האחרון והוא נעדר מהסגל.

עוד נודע היום כי עוזר מאמן הנבחרת ומאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס לא יעמוד על הקווים נגד בלארוס כיוון שהוא יטוס לצפות במשחקה של צפון אירלנד נגד אזרבייג'אן, במסגרת מוקדמות הגביע העולמי. אבוקסיס יעביר דו"ח למאמן אלי גוטמן לאחר המשחק. השחקנים ששיחקו אתמול בליגת העל, ממכבי והפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה, ערכו אימון ריצה קל מסביב למגרש. שני שחקני מאיורקה, תומר חמד ודודו אוואט, ששיחקו אתמול נגד ברצלונה הגיעו לאימון אך לא השתתפו בו.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם ביברס נאתכו. מגד גוזני
"בטוח שהקהל יבוא לתמוך בנו". נאתכו/מגד גוזני

שחקן רובין קאזאן ביברס נאתכו אמר: "אני יודע שבלארוס נבחרת מצוינת. אנחנו נתכונן אליהם. אנחנו רוצים לראות איך אנחנו משחקים, לעבוד על השיטה שלנו ולהיות ביחד קצת. הקהל יבוא לתמוך ואני מקווה שיהיה טוב. אני לא חושב שבלארוס נבחרת חלשה, ולא בכל פעם נשחק נגד נבחרת ברמה של פורטוגל".

על המעבר לטדי אמר הקשר: "אני מאמין שהקהל יבוא לתמוך בנבחרת וימלאו את האצטדיון, אנחנו צריכים את זה גם בהמשך השנה. אנחנו לא נפגשים. הנה, אחרי המשחק הזה לא נתראה חודשיים. חשוב לשחק ביחד וזה תורם המון. התוצאה פחות חשובה מהדרך במשחק הזה. אם בקמפיין העיקר זו התוצאה, פה זו הדרך. נבוא לשחק כדורגל טוב ואני מקווה שננצח".

שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש אמר: "עצם זה שהנבחרת מגיעה לשחק בעיר הבירה זה צריך לעשות הכל. אני מקווה שהקהל הירושלמי יבוא בהמוניו. אני בטוח שכולם יבואו לתמוך בנבחרת. אני אשמח מאוד אם יעבירו את המשחקים הרשמיים לטדי. בלארוס נבחרת טובה מאוד. אנחנו לא באים לזלזל באף נבחרת. זה משחק הכנה טוב לקראת פורטוגל. אני מקווה שזה יהיה משחק הכנה טוב לקראת פורטוגל. כולנו דרוכים כבר לקראת פורטוגל, על אף שיש עוד הרבה זמן".

מגן אומוניה ניקוסיה יובל שפונגין: "כל משחק הוא משחק הכנה טוב, במיוחד מול נבחרת כמו בלארוס. אני עובד קשה ומשתדל לבוא בכושר הכי טוב. בלארוס היא נבחרת ברמה טובה. ברור שתמיד נחמד לשחק באצטדיון טדי ואני קורא לכל הקהל לבוא. יהיה משחק טוב". על משחק ההגנה של הנבחרת אמר המגן: "צריך זמן וצריך עבודה. אנחנו עובדים קשה על הקטע ההגנתי ואני מקווה שניראה טוב יותר". על הסיכוי לעלות לגביע העולמי אמר: "אנחנו לא מתעסקים בחישובים כרגע. נשאיר את זה לסוף".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (שמאל) עם יוסי אבוקסיס עוזר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
אבוקסיס ייסע לצפות בצפון אירלנד. אבוקסיס עם גוטמן/מגד גוזני
עדן בן בסט שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ימשיך בכושר המצוין? בן בסט/מגד גוזני
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. מגד גוזני
"שמח שהנבחרת מגיעה לבירה". הרוש/מגד גוזני
יובל שפונגין שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם עומר דמארי, ביברס נאתכו, אלירן עטר, גל אלברמן. מגד גוזני
יצליחו לנצח במשחק ידידות סוף סוף? שחקני ישראל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully