וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לא יגיע למחנה האימון של נבחרת ישראל

הקשר הוותיק שקיבל זימון מחודש למדים הלאומיים, נבדק על ידי הצוות הרפואי של ווסטהאם אחרי שנפצע ביום א', והתבקש לנוח

ספורט 2

יוסי בניון שנפצע במשחקה של ווסטהאם נגד ניוקאסל אתמול (ראשון, 0:1 לווסטהאם), לא יגיע למחנה האימונים של נבחרת ישראל ולמשחק הידידות נגד נבחרת בלארוס ביום רביעי. הקשר הישראלי עבר בדיקה על ידי הצוות הרפואי של קבוצתו, וממנה עולה שלא כדאי לסכן אותו.

הנבחרת תחל היום בהכנות לקראת המשחק מול בלארוס (רביעי, 20:35, אצטדיון טדי). כזכור, גוטמן הצהיר עוד לפני פרסום הסגל כי בניון יזומן אם ישחק במדי ווסטהאם, מה שאכן קרה לבסוף. בנבחרת אמרו כי גם הבלם טל בן חיים יקבל זימון אם יחזור לשחק במדי קבוצה באופן מסודר, ולא יסתפק במסגרת אימונים בקבוצה. ליאור רפאלוב ומאור מליקסון לא זומנו לסגל בגלל פציעות. רפאלוב חזר לשחק בקלאב ברוז', אבל עדיין לא כשיר לגמרי. השניים אמורים לחזור לסגל לקראת משחק הידידות מול פינלנד בחודש פברואר. לגבי איתי שכטר, מדובר בהחלטה מקצועית שנובעת מדקות המשחק שהוא צובר במדי סוונסי. "כששכטר ישחק יותר, ברור שהוא יהיה בנבחרת", הסבירו.

הנבחרת תערוך הערב (18:30) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בבית הנבחרות בשפיים ותקיים אימון אחרון במתקן. למחרת תקיים אימון מסכם בטדי ותערוך מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלי גוטמן. משחק הנבחרת הבוגרת ברביעי ייערך כחלק מהצגה כפולה, כשקודם לכן יתקיים משחק הנבחרת האולימפית (18:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully