וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: המשטרה ערכה פגישה עם אוהדי הקבוצה

7.11.2012 / 16:37

משטרת מחוז יפתח דרשה מאוהדי הצהובים להימנע מגילויי אלימות בדרבי התל אביבי. רוברט ארנשו לא יהיה כשיר

ניב אהרונסון

משטרת מחוז יפתח לא לוקחת סיכונים לקראת הדרבי והיום (רביעי) ערכה פגישה עם קבוצת נציגים מאוהדי מכבי תל אביב, כחלק מהיערכות המשטרה לקראת המשחק הטעון ובעקבות תקריות העבר בין שני מחנות האוהדים. נציגי המשטרה ביקשו מהאוהדים להימנע מגילויי אלימות בכל צורה שהיא, ובכלל קריאות גזעניות, שלטים פוגעניים ושימוש בציוד פירוטכני.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שייח' קנדי? מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה היום הבוקר אימון נוסף לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב, שייערך ביום ראשון בשבוע הבא. מהאימון נעדר שוער המשנה ברק לוי, ששהה בצבא. מאוחר יותר קיים השוער אימון אישי. שחקן נוסף, רוברט ארנשו, סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק.

במכבי תל אביב לא נרגעו גם היום מהדיון בעניין מחירי הכרטיסים לדרבי ובמיוחד מהכינוי "שייח' קנדי", שכינה יו"ר הפועל תל אביב משה בר ניב את מיטש גולדהאר, בעלי מכבי תל אביב. "בהפועל תל אביב היו מתגאים אם היה להם בעלים כמו מיטש גולדהאר", אמרו היום במכבי תל אביב. "אנחנו לא נרד לרמה הזאת, אבל אם אנחנו לא טועים, גם הסגל וגם הכסף שיש היום בהפועל תל אביב הוא ירושה של בעלים עשיר/ פריץ קודם".

כזכור, אתמול התבטא משה בר ניב ואמר כי רק חלק מאוהדי הפועל תל אביב, אשר השקיעו כביכול כספים במועדון, זכו להנחה במחיר. מסתבר כי הסכם כזה בין האוהדים לקבוצה כלל לא נחתם והדברים עדיין תלויים באוויר.

הפרט המעניין שעלה מהדיון אמש, הוא שעדיין לא נחתם שום הסכם רשמי בין עמותת האוהדים ובין הפועל תל אביב ולמרות שבהפועל תל אביב מתגאים בעמותות אחרות, מסתבר כי הסכם כזה כלל לא נחתם והדברים עדיין תלויים באוויר. 1,600 הכרטיסים שהוצאו למכירה לדרבי על ידי מכבי תל אביב אמש נחטפו תוך חמישים דקות. נכון לעכשיו אזלו כל הכרטיסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב יניב עזרן. עומר רפאל
יניב עזרן ברגע נדיר בו שיחק במכבי תל אביב/עומר רפאל

מכבי תל אביב קיבלה היום את פסק הבורר עורך הדין עמיאל תגר בעניין תביעת הבוררות של שחקן הקבוצה בעבר, יניב עזרן. עזרן תבע באמצעות עורכי הדין יוסי גייאר ואייל פייבל סכומי כסף שהגיעו לו, על פי טענתו, בנוגע לתקופה בה היה חתום במכבי תל אביב, אך לא שיחק בשל פציעה בברכו.

הבורר פסק כי מכבי תל אביב תשלם מיליון ושלוש מאות אלף שקלים, שמורכבים משכר בסיס לשבעה חודשים, הפרשי הצמדה בריבית ובנוסף פרמיות עבור נקודות לעונת 10/11. בסכום זה התבקש השחקן להפחית כ-450 אלף שקלים, שהינו הסכום שהשחקן צריך להשיב למועדון בשל הקצבאות שקיבל מביטוח לאומי. בסך הכול צפוי השחקן לקבל לכיסו סכום שנאמד בכ-870 אלף שקלים. בנוסף, הקבוצה חוייבה לשלם את הוצאות השחקן בבוררות (6,000 ש"ח) וכן 50 אלף ש"ח פלוס מע"מ על הוצאותיו המשפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully