וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אלון מזרחי מונה למנג'ר הפועל כפר סבא

מלך השערים של הכדורגל הישראלי, המקורב לבעלים ג'קי מויאל, רוצה להחזיר את המדורגת 15 "למקום אליו היא שייכת"

אלון מזרחי, מלך השערים של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים, שב למגרשים. אחד החלוצים הגדולים בתולדות הענף בישראל ישמש כמנג'ר בקבוצת הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, ויהיה הסמכות המקצועית העליונה במועדון. מזרחי, המקורב לבעלים ג'קי מויאל, צפוי להישאר בקבוצה כל עוד הבעלים ימשיך בתפקידו.

כבר מחר אמורות להתקיים פגישות עבודה ראשונות של מויאל עם כל עובדי המועדון כולל המאמן, אסי דומב, שעתידו בקבוצה לא ברור בשלב זה. הפועל כפר סבא פתחה עונת 2012/13 בצורה רעה מאוד, ובתום שמונת המחזורים הראשונים היא מדורגת במקום ה-15 בלבד, מתחת לקו האדום, עם ארבע נקודות וניצחון בודד. במחזור הקרוב תתארח הקבוצה אצל מכבי יבנה.

"אכן מוניתי למנג'ר" אמר מזרחי, "בימים הקרובים נסגור את כל הסמכויות והעניינים המקצועיים, כרגע אני לא רוצה לדבר על זה. המטרה לטווח הארוך היא להחזיר את הקבוצה למקום מכובד בכדורגל הישראלי, לשם היא שייכת".

מזרחי (41) שיחק בין השנים 2001 ו-2003 בהפועל כפר סבא, וברזומה שלו קדנציות גם בבני יהודה, בה גדל, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, עירוני אשדוד, ניס הצרפתית, בית"ר ירושלים (בה שיתף פעולה עם אסי דומב), מכבי אחי נצרת והפועל באר שבע. בקיץ 2005, שנה לאחר ששבר את שיאו הנצחי של עודד מכנס, הודיע על פרישה ממשחק, כשבאמתחתו 204 שערי ליגה. בנבחרת ישראל שיחק 37 פעמים, ומצא את הרשת 16 פעמים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully