וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני המשחק בנתניה: בעיות חניה, פקקים ותורים

4.11.2012 / 19:56

קבלת הפנים החגיגית של האיצטדיון בנתניה התחלפה בבעיות טכניות: אוהדים שעושים את דרכם למקום התקשו להגיע

נתניה לובשת היום (ראשון) חג לאור חניכת האיצטדיון החדש במשחק הליגה בין מכבי נתניה להפועל תל אביב, אבל במקום אווירה חגיגית, שעות לפני תחילת המשחק התחלפה החגיגה בבעיות טכניות קשות שמונעות מהאוהדים להגיע לאיצטדיון.

לא מעט פקקי תנועה הקשו על המגיעים למשחק לגשת אל תחומי האיצטדיון, כשגם בחניון נרשמה מצוקת חנייה ואורחים רבים התקשו למצוא פיתרונות להעמדת רכבם. אם זה לא מספיק, מחוץ לאיצטדיון נרשמו עימותים בין סדרנים לאוהדים שכן חל עיכוב בקופות, שנועדו לחלוקת ההזמנות.

מי שכיבד את המשחק בנוכחותו הוא הבעלים לשעבר של מכבי נתניה, דניאל יאמר. בצד הספורטיבי, מאמן מכבי נתניה טל בנין ניסה להרגיע את השחקנים לאורך כל השבועיים האחרונים ולנתק אותם מאווירת ההתרגשות שאופפת את המועדון. בנין גם ניצל את העניין של התקשורת באצטדיון ובפתיחתו כדי להכין בשקט את הקבוצה למשחק מבחינה מקצועית.

"יהיה טירוף ביציעים וגם אצלנו יש דריכות גדולה מאוד", אמר אחד מהשחקנים, "אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו קבוצה טובה ואין מקום יותר ראוי לעשות את זה ממשחק מול הפועל תל אביב באצטדיון החדש".

ההרכבים למשחק:

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, עידו לוי, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ירדן כהן, יוסי שבחון, סרג' לופו, אחמד סבע.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', ניקולה פטקוביץ', אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, עומר דמארי, טל בן חיים, ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully