וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חלוץ נוסף יצורף בינואר?

במועדון סבורים: חלוץ בכיר ישדרג את סגנון המשחק של לוי. אילוז: "קודם צריך לא לספוג, השאר זה בונוס". זעם על זטמה

one

"אתם צריכים להתעודד, הקבוצה נמצאת בדרך הנכונה. אם נמשיך באותה דרך, גם הניצחונות יגיעו". כך אמר אתמול (שבת) מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, בחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר התיקו השישי העונה, 0:0 מול מ.ס אשדוד. שחקנים בקבוצה העידו כי לוי מדגיש את החשיבות של משחק ההגנה, אבל גם הפעם התברר שהבעיה נמצאת בחלק ההתקפי. "כל הקבוצה עושה הגנה, אבל שוב הוכח שברגע שאנחנו מגיעים לשער אנחנו לא מספיק מסוכנים. אנחנו חייבים לבעוט יותר למסגרת", הסביר אחד השחקנים בסיום.

בבאר שבע לא פוסלים אפשרות להתחזק בחלוץ נוסף עד ינואר אם המצב לא ישתפר, וזאת למרות סגל שחקני ההתקפה שכולל את דובב גבאי, תומר סויסה, ניקולס פלצ'וק ועידו אקסברד. כזכור, החלוץ יוסף אבו לאבן ייעדר תקופה ארוכה. "פלצ'וק וסויסה מתופקדים בדרך כלל באגף או מתחת לחלוץ, אולי נצטרך עוד חלוץ בסגל", הסביר גורם בקבוצה. אקסברד (שבר בלסת) לא אמור לחזור למשחק הקרוב בעכו ועלול להיעדר מספר שבועות. לוי עשוי לערוך שינוי נוסף בחלק ההתקפי, עד שימצא את הנוסחה המתאימה לקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, במועדון זועמים על השופט חלים זטמה, שלא שרק לשתי בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה. "היו מספר מקרים בהם שריקה לפנדל היתה מתבקשת ולא ברור איך לא נשרקה", נמסר בתגובה מהמועדון. "המקרה הברור ביותר היה בנגיעת היד של ורטה, וחבל שהשופט שהיה קרוב מאוד החליט להתעלם". הבלם עודד גביש שעבר תאונת דרכים ביום המשחק עלה לשחק לאחר התלבטות ארוכה של הצוות הרפואי. לאחר המשחק ניגש אליו המנכ"ל אסי רחמים והודה לו על כך.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
החלק ההתקפי עדיין לא מספק את הסחורה. ברוכיאן וסוויסה/אדריאן הרבשטיין

אביתר אילוז, שעלה למשחק חולה, אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים. תוצאות תיקו אפשר עוד לקבל בחוץ אבל בבית זה לא טוב. הגענו לשש הזדמנויות, שתיים או שלוש מהן היו חייבות להסתיים בשער. אנחנו צריכים לשפר את הנקודה הזו, אבל זה הכדורגל. אם אשדוד שבמקום הראשון חילצה תיקו זה אומר המון על הפוטנציאל שלנו ומה שאנחנו יכולים לעשות העונה. לצערי, בינתיים זה לא מתבטא בתוצאות אבל אני מאמין שזה ישתחרר, אנחנו נבקיע גולים ונעשה תוצאות טובות".

"זה שאנחנו מגיעים להזדמנויות זה כבר שיפור. נגד הפועל חיפה בקושי בעטנו לשער, נגד קרית שמונה זה השתפר והיום ראינו שהקבוצה הגיעה למצבים", המשיך המגן. "שחקנים צריכים להיות קצת יותר חדים ומחויבים מול השער, אבל כמו שאמרתי אני בטוח שזה ישחרר ונכבוש שערים. הגנתית אנחנו מאוד מחוייבים. שחקני ההגנה והקישור האחורי כל הזמן מדברים על זה שאנחנו צריכים לא לספוג קודם כל והשאר זה בונוס. גם שחקני ההתקפה עוזרים למשחק ההגנה. זה השינוי העיקרי ביחס לעונה שעברה".

"אלישע נותן לי את מלא האמון, עוד ממחנה האימונים", התייחס אילוז למצבו האישי. "נעצרתי בפציעה שהשביתה אותי לחודש ואלישע נתן לי את הקרדיט בחזרה. אני משתדל לעשות את הקבוצה. תמיד אמרתי שבן אם אהייה טוב או פחות את הנשמה אני אתן לקבוצה ואני מקווה שאני גם אתקדם מבחינת בישולים ושערים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז. נמרוד סונדרס
"אם אשדוד שבמקום הראשון חילצה תיקו זה אומר המון על הפוטנציאל שלנו". אביתר אילוז/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully