וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר שוקל לספסל את עזרא, טואטחה ודמאו

1.11.2012 / 15:18

מהפך? מתוך שיחות וחלק מהתרגול עולה כי המאמן שוקל לפתוח עם צעירי, פיליאבסקי, שיימן וגולסה. גם צוצאליץ' יסופסל?

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

מהפך בהרכב? מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, שוקל לספסל מספר שחקני מפתח לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני. המאמן תרגל היום (חמישי) מספר הרכבים, אבל מתוך שיחות פנימיות וגם מתוך חלקים מהאימון ניתן ללמוד כי מספר שחקנים צריכים לחשוש למעמדם. טאלב טואטחה, חן עזרא, אדין צוצאליץ', אלון תורג'מן וג'ואל דמאו מתנדנדים וחלקם יירד לספסל. שמואל שיימן, לירוי צעירי, אנדריי פיליאבסקי, שלומי אזולאי ואייל גולסה עשויים לפתוח. כזכור, רק אתמול פורסם כי המאמן מנסה לקרב אליו את שיימן, שלא שיחק לאחרונה.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישלם את המחיר? חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

הנשיא יעקב שחר לא הגיע לאימון היום, אבל הוא צפוי לעשות זאת מחר. עד המשחק הוא ישוחח גם עם המאמן ראובן עטר. "אני נמצא פה חודש ימים ואני מבסוט מההתנהלות והאווירה", אמר הבוקר צעירי, שמועמד לפתוח בהרכב. "יש פה שחקנים ברמה גבוהה מאוד ואני מאוד נהנה להיות פה. למה זה עדיין לא מתחבר? אין לי תשובה לזה. ברגע שיהיה ניצחון והקבוצה תתחבר, יהיה לנו הרבה על מה לדבר. מכבי חיפה זו אימפריה, ואימפריה לא יכולה להיות במקום שבו היא נמצאת עכשיו", הוסיף הקשר. "ברגע שיבוא ניצחון וחיבור נכון, נמצא דרך חדשה ותיהנו מהקבוצה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קשר מכבי חיפה לירוי צעירי. אדריאן הרבשטיין
"אני הראשון ואהיה מאושר להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, לקחת איזה תואר". לירוי צעירי/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לדיווחים על מתיחות בין עטר לחלק מהשחקנים אמר: "זה שמדברים, זה לא אומר שזה קורה אצלנו. בחדר ההלבשה כולם מגובשים, רואים את המאמן והצוות, תראו אימונים ותבינו. צריך שיהיה פיצוץ כזה או אחר על איזו קבוצה, ואז נצא מהמצב הזה". על השאלה האם הוא ישמח להוציא את מכבי חיפה מהמשבר דווקא על חשבונה של בני יהודה ענה: "זה לא שאלה אם יש מצב, אני הראשון ואהיה מאושר להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, לקחת איזה תואר. אהיה המאושר באדם. זה מועדון באמת אדיר. אשמח לעשות דברים יפים פה".

"אני בטוח בשחקנים והצוות הגדול כאן. מהאפסנאי ועד המאמן, כולם רעבים להצליח", סיכם צעירי. "אני מחכה שכבר נתפוצץ ונצא לדרך טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully