וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראובן עטר מנסה לקרב את אלקיים ושיימן

31.10.2012 / 9:00

המאמן ביקש משני המגנים המחליפים להצטרף אליו במשחקון, ובינתיים הבקיע כמה שערים וסחט מחמאות. שחקנים: "בוקולי בכושר הכי טוב בקבוצה, אבל רק ראובן קובע"

צילום וידאו: אדיראן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ממשיך בניסיונות לקרב אליו חלק משחקני הקבוצה המאוכזבים ממעמדם. לאחר שהחליט לשתף פעולה עם יניב קטן, אייל גולסה ודלה ימפולסקי במשחקון פנימי, אתמול (שלישי) ערך המאמן אימון תחנות שכלל את אנשי הצוות המקצועי, צדוק מלכה ואורי הראל. עטר היה אחראי על תחנה שכוללת משחקון פנימי (ארבע על ארבע) וביקש לשחק יחד עם עודד אלקיים ושמואל שיימן, שלא מקבלים קרדיט. גם אייל משומר הצטרף לשלושה. הקבוצה של עטר ניצחה במשחקון ועטר הבקיע מספר שערים. "אם היה לנו שחקן כזה, אולי זה לא היה המצב", התבדח אחד השחקנים לאחר האימון. מלכה התבקש להיות אחראי על תחנת בעיטות לשער, הראל על תחנה שכוללת מבחני כושר.

מי שבלט באימונים האחרונים היה גוסטבו בוקולי, איתו המאמן עדיין לא דיבר בארבע עיניים. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "בוקולי נמצא בכושר הכי טוב במכבי חיפה, אבל רק ראובן יחליט מה לעשות איתו. לא להאמין מה שהוא עושה באימון אחרי כל כך הרבה שנים. אתה יכול לראות כמה הוא רוצה לשחק". שלומי אזולאי נמצא בתמונת ההרכב וגם לירוי צעירי ישותף, כשעדיין לא ברור האם יפתח בהרכב. במועדון מעריכים שלאור היחס שגילה עטר ליניב קטן ואייל גולסה באימונים האחרונים, השניים מועמדים לפתוח בהרכב. גולסה גילה יכולת טובה מאוד במשחקי הנבחרת האולימפית וייתכן שישחק בעמדה קדמית יותר. ייתכן כי ג'ואל דמאו יירד לספסל.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
השחקנים האחרים מתפעלים מיכולתו באימונים. גוסטבו בוקולי/ברני ארדוב

שחר יגיע לאימון, ישוחח גם עם עטר

בעקבות האימון הכפול אתמול, שחקני הקבוצה ינוחו היום ומחר יחזרו להתאמן. הנשיא יעקב שחר אמור להגיע לאימון מחר לאחר שישוב מנסיעת עסקים. הוא ישוחח עם ראובן עטר ויעניק לו גיבוי לקראת המשחק מול בני יהודה מתוך הנחה שהקבוצה תצא לדרך חדשה. "אין לנו ספק שעטר ינצח, זאת הנחת העבודה עד שהמשחק הזה יתקיים", התייחס גורם במועדון למשחק הקרוב. "מה יקרה אם לא? לכולם ברור שנהיה בבעיה קשה מאוד. מכל הבחינות".

בנושא אחר: כפי שפורסם אתמול, חיפה זומנה לדיון בעקבות אירועי המשחק בין קבוצת הנוער שלה לזו של הפועל תל אביב. כזכור, במהלך המשחק נזרקו רימוני עשן (המשטרה העלתה חשד כי מדובר ברימונים השייכים לרכוש צה"ל) למגרש ואוהדים נעצרו. כדי לסתור את כתב האישום שמכיל סעיף של התפרעות אוהדים, חיפה תטען כי מדובר באירוע ספציפי שאינו משקף את התנהגות הקהל שלה. ייתכן והדיינים יסתפקו בקנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יעקב שחר והמאמן ראובן עטר (ראובן כהן). מכבי חיפה
ישוחחו ביניהם. ראובן עטר עם יעקב שחר/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully