וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את צ'לסי

מערכת וואלה! ספורט

28.10.2012 / 19:53

אחרי עשר שנים, פרגוסון חוגג בסטמפורד ברידג': יונייטד הובילה 0:2, צ'לסי חזרה וספגה שתי הרחקות. הרננדס כבש את שער הניצחון (75) מנבדל. הפער ביניהן: נקודה. צפו בתקציר

ספורט 2

כל מי שהגיע הערב (ראשון) לסטמפורד ברידג' בוודאי ידע שהולכת להיות חווית כדורגל, אבל קשה להאמין שרבים מהנוכחים באיצטדיון האמינו שבסיומו של ערב כדורגל גדול הם יראו חמישה שערים, שני מורחקים, מומנטום מתחלף מצד לצד ובעיקר שתי קבוצות כדורגל מצוינות שמבטיחות לנו המשך עונה נפלאה. זה נגמר ב-2:3 ליונייטד, שמנצחת לראשונה אחרי עשר שנים באיצטדיון של צ'לסי, והפער ביניהן עומד כעת על נקודה אחת בלבד. אבל מה שעומד מעל הכל הוא החלטות השיפוט השערורייתיות שנמשכו מהמשחק בין אברטון לליברפול. לא בטוח שרוברטו די מתאו יעבור עליהן לסדר היום אחרי שגזלו ממנו נקודות.

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם אשלי יאנג. רויטרס
מי יזכור את טעות השיפוט? יונייטד שמרה על הליגה צמודה. הרננדס חוגג עם אשלי יאנג/רויטרס

צ'לסי התייצבה למשחק כשהיא בלתי מנוצחת, ולמרות ההפסד לשחטאר דונייצק בליגת האלופות, המאזן שלה בליגה הוכיח כבר שהיא הקבוצה המסוכנת ביותר בפרמיירליג. זה לא מנע מיונייטד לשתק את ההגנה של הבלוז כבר בפתיחה, שנאלצה להסתדר גם הפעם ללא ג'ון טרי המורחק. שער עצמי של דויד לואיז (4) ושער נוסף של רובין ואן פרסי (12), שהפך לכובש המצטיין בסמפורד ברידג' בדרך להמם את המארחים עם יתרון 0:2 מוקדם.

אבל זה היה באוויר שצ'לסי תיכנס למשחק, וזה בדיוק מה שקרה. חואן מאטה (44) עם כדור חופשי אדיר לחיבורים צימק את התוצאה לפני הירידה למחצית, ושער נוסף של ראמירס אחרי מהלך כדורגל נפלא סיפקו את ה-2:2 האדיר שהיה באוויר. אלא שבדיוק אז החלו ההרחקות להיכנס למשחק. ברניסלאב איבנוביץ' הורחק בצדק אחרי שניסה לעצור את אשלי יאנג בדרכו לשער, וכמה דקות לאחר מכן גם פרננדו טורס ראה אדום, שלא בצדק, אחרי שהשופט טען להתחזות בעת נפילתו.

זה הותיר את הבלוז בתשעה שחקנים, וזה היה בדיוק האות של יונייטד להתחיל ולחפש את השער. בדקה ה-75 הלחץ הזה השתלם כאשר חאבייר הרננדס המחליף כבש את שער הניצחון בנבדל אחרי מסירה של רפאל, אבל מי יזכור את זה בסופו של דבר? הבלוז סופגים כאמור הפסד ראשון, יונייטד משאירה את המאבק בצמרת פתוח לחלוטין, למרות העזרה של השופט, וגם מנצ'סטר סיטי יכולה להגיד תודה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אשלי קול, חואן מאטה, דויד לואיז שחקני צ'לסי רואים את הכדור חודר לרשת. רויטרס
ההגנה חלמה פעמיים ושילמה את המחיר. שחקני צ'לסי ובראשם צ'ך ולואיז, צופים בכדור מתגלגל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1 - השופט מארק קלאטנבורג הוציא את המשחק לדרך. למעלה מ-41 אלף צופים בסטמפורד ברידג'.

דקה 3 - רובין ואן פרסי קיבל כדור וניסה את מזלו עם בעיטה ראשונה במשחק לשער. פטר צ'ך היה במקום כדי לעצור את הסכנה.

דקה 4 - גול! פעולה ראשונה מתוכננת של יונייטד הסתיימה בשער כאשר ווין רוני שלח כדור מהאגף הימני למרכז, ואן פרסי המשיך עם בעיטה שפגעה בקורה, פגעה גם בדויד לואיז ונכנסה פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 12 - גול! רפאל החל במהלך ומסר כדור לאנטוניו ולנסיה שהתנהל באגף הימני באין מפריע. הוא העביר כדור רוחב שמצא את ואן פרסי, שמשום מה לא היה מכוסה, והמשיך בנגיעה עם בעיטה אדירה פנימה. 0:2 ענק למנצ'סטר יונייטד.

דקה 22 - יודעים מה הכי מפתיע? אחוזי ההחזקה בכדור. עד הדקה הזו צ'לסי החזיקה 59 אחוז מהזמן בכדור לעומת 41 אחוז ליונייטד. צ'לסי עם אפס בעיטות לשער, יונייטד עם שלוש בעיטות, שתיים מהן למסגרת, ואתם יודעים בדיוק איך זה נגמר.

דקה 24 - כנראה שניחסנו את יונייטד שכן צ'לסי זכתה בכדור חופשי. לואיז, האשם בשער הראשון, לקח אותו וכמעט והכניע את דה חאה, שהדף אותו עם הרגל לקרן.

דקה 36 - ג'ון אובי מיקל שלח כדור שפגע בג'וני אוואנס וכמעט חדר פנימה, אבל למזלה של יונייטד הכדור פגע בעמוד ויצא לקרן.

דקה 36 - חואן מאטה הגביה כדור קרן נהדר שמצא את הראש של גארי קייהיל, שהמשיך עם נגיחה, אבל דה חאה הצליח לעצור את זה עם רגלו.

דקה 44 - גול! קאמבק ענק לצ'לסי. זה התחיל עם עבירה על אדן הזאר על ידי ווין רוני ובעיטה חופשית מרחק של 18 מטר מהשער. חואן מאטה לקח את הכדור, סובב אותו באומנות ברגל שמאל ומצא את השער. צ'לסי במשחק. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 44 - מאטה היה קרוב להשלים את הצמד המהיר בהיסטוריה אחרי שקיבל כדור מטורס, בעט ונעצר אצל דה חאה. איזו תנופה אדירה.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי ביציע (ראשון משמאל). רויטרס
מעניין מה עבר לו בראש כשהוא ראה את שני השערים המהירים שצ'לסי חטפה. ג'ון טרי מאוכזב ביציע/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 53 - גול! כך נראית קבוצה במומנטום. פעולה קבוצתית יפה מאוד הסתיימה בשער השוויון. מאטה הציל כדור שכמעט יצא החוצה בצידה הימני של הרחבה והגביה לכיוון הרחבה אל טורס, הספרדי לא הצליח לנגוח, אבל זה הגיע לאוסקר שבאומנות רבה הגביה מצד שמאל, וראמירס עם נגיחה אדירה העניק את השוויון החלומי. 2:2. שערו הראשון של הברזילאי העונה.

דקה 55 - צ'לסי כמעט מנצלת את התנופה כדי לבצע מהפך כשחואן מאטה השלים מתפרצת עם בעיטה נפלאה, שנהדפה על ידי דה חאה.

דקה 63 - אדום! שטות גדולה של ברניסלב איבנוביץ' שניסה לעצור את אשלי יאנג שהיה אחרון בדרך לשער, וביצע עליו עבירה שעלתה לו בהרחקה. צ'לסי נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 64 - בעקבות אותה עבירה, ווין רוני שיגר את הכדור החופשי מעל השער של צ'ך. ממש לא רחוק משער.

דקה 69 - אדום! פרננדו טורס היה בדרכו לשער, אבל נעצר על ידי ג'וני אוואנס. השופט ראה התחזות מצידו של הספרדי, והחליט להרחיק אותו. אוואנס יצא נקי. טעות קשה של השופט.

דקה 75 - גול! מה קורה פה? איזו החלטה שערורייתית של השופט לאשר את השער שהובקע מעמדת נבדל. ואן פרסי בעט כדור שנהדף על ידי צ'ך בקצות האצבעות מקו השער. הכדור הגיע עד לרפאל שהמשיך עם בעיטה משלו לעברו של חאבייר הרננדס שנכנס כמחליף, וצ'יצ'ריטו שהיה בנבדל, הבקיע. 2:3 למנצ'סטר יונייטד.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי מול ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד. Sang Tan, AP
חוויה לראות את שתי הקבוצות האדירות האלה, שתמיד מספקות לנו חגיגות שערים. טורס נאבק עם פרדיננד/AP, Sang Tan

הרכבים

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ' (הורחק), גארי קייהיל, דויד לואיז, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, ראמירס, חואן מאטה (ריאן ברטרנד 72), אוסקר (ססאר אספיליקואטה 66), אדן הזאר (דניאל סטארידג' 82), פרננדו טורס.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי (חאבייר הרננדס 65), אנטוניו ולנסיה, אשלי יאנג, ווין רוני (ריאן גיגס 74), רובין ואן פרסי.

רובין ואן פרסי, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג מול צ'לסי. Michael Regan, GettyImages
יש לו פשוט טאץ' אדיר בסטמפורד ברידג'. הכובש המצטיין באיצטדיון הלונדוני לפניכם. רובין ואן פרסי/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully