וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אסור לטעות מול הפועל תל אביב"

27.10.2012 / 16:49

מאמנה של בית"ר ירושלים הטריף את שחקניו לקראת המשחק ביום ב': "בית"ר באה לנצח כל משחק". הושג סיכום עם ספונסר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. במועדון ישנה דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק מול היריבה הגדולה ואחרי הניצחון על בני יהודה, אלי כהן המאמן מדרבן את חניכיו בתקווה להשיג ניצחון נוסף. כהן צפוי להמשיך ולעלות עם אותו ההרכב איתו פתח נגד בני יהודה, כאשר ישנו ספק קטן לגבי עמדת המגן הימני. בנוסף לשי חדד שפותח באופן קבוע בעמדה, תורגלו ביומיים האחרונים גם אבי ריקן ואופיר קריאף שהוסטו מהקישור. במידה ואחד מהשניים יפתח כמגן, דומיניק גלאבינה או חן עזריאל יפתחו בחלק הקדמי.

המאמן אלי כהן אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אסור לעשות טעויות נגד הפועל תל אביב כי מי שעושה משלם. צריך להיות מרוכזים וממושמעים ועל זה להלביש את הטירוף שלנו עם הקהל וכל האווירה שתהיה ולנצח את המשחק. בכל מצב שלא יהיה, אנחנו בית"ר ירושלים ובאים לנצח כל משחק".

בתוך כך נודע כי הקבוצה קרובה לסגור על ספונסר למשחק. עד מחר צפוי להיסגר הסכם חתום עם מסעדת ציפורה אקספרס, שצפויה להעניק למועדון חסות במשחקים מול הפועל תל אביב ועירוני רמת השרון בסכום של 100 אלף שקלים. יש לציין שבית"ר מצוייה עם ספונסר נוסף שיהיה הספונסר המשני ויהיה על גב החולצות.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"שמח ששחקנים חזרו לדריכות ולנחישות שלהם". אלי כהן עם דריו פרננדס/קובי אליהו

בקבוצה מקווים להוריד את כמות השוטרים ל-250 עד למשחק כאשר בנוסף לכך כ-130 סדרנים ישמרו על הסדר. הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו ולמרות שנותרו עוד כ-2,500 כרטיסים ליציע המערבי, בבית"ר ירושלים לא ייקחו סיכון ויפתחו גם את היציע הצפוני מתוך הערכה כי אלפי אוהדים צפויים להגיע ביום המשחק. בבית"ר מעריכים כי כ-15 אלף איש לפחות יגיעו לטדי.

בבית"ר ירושלים שאבו עידוד גדול מהניצחון על בני יהודה והמאמן אלי כהן אמר אתמול: "בחמשת המשחקים שלא ניצחנו, היו לנו שלושה משחקים ששיחקנו בהם טוב. לא חיפשתי תירוצים במחזור השלישי כשהגיעו לי שחקנים ולא היה חיבור או רוח בית"רית. השבוע כשהיינו עם הגב לקיר, חזרנו לעצמנו. אני שמח ששחקנים חזרו לדריכות ולנחישות שלהם. ביטלנו את הנעת הכדור של בני יהודה, הפעלנו עליהם לחץ גבוה בחלק העליון וביטלנו אותם לחלוטין. אמרתי לשחקנים שפתחתי עם שלושה שחקנים התקפיים כדי לעשות לחץ על בני יהודה, מי שראה את הפועל תל אביב ראה במחצית השנייה קבוצה אחרת. גם אצלנו הייתה ירידה בעשר הדקות האחרונות של המחצית. השחקנים שהכנסתי לבצע לחץ, לא עשו את זה טוב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צפויים למלא את טדי. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully