וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מאושר: "אי אפשר לבקש יותר מזה"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מה-61:90 על שאלון והמאזן המושלם ביורוליג: "היה יפה לעין". לוגן: "שיחקנו עם המון אנרגיות"

אתר רשמי

מכבי תל אביב גילתה עד כמה החיים שלה ביורוליג יכולים להיות קלים. הצהובים השיגו את אחד הניצחונות הקלילים ביותר שלה העונה על שאלון החלשה 61:90 ולא נדרשה למאמץ רב מדי אחרי שדייויד לוגן סיים עם 17 נקודות, שון ג'יימס קלע 15, ליאור אליהו 14 וגיא פניני ודווין סמית' סיימו עם 11 נקודות כל אחד. העוקץ מהמשחק הוצא כבר ברבע השני אחרי שהצהובים ירדו ביתרון 28:53. בשבוע הבא הקבוצה של דיוויד בלאט תפגוש את פרוקום גדיניה, שמולה המאבק אמור להיות קשה יותר.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
טיול קליל לצרפת. דיוויד בלאט/מגד גוזני

"הגענו מאוד מפוקסים, שיחקנו אינטנסיבי והפעם המשחק שלנו גם היה יפה לעין", אמר המאמן המנצח דיוויד בלאט בסיום. "באנו עם אמביציה לנצח בחוץ ועשינו זאת בצורה מרשימה. פתחנו את היורוליג עם מאזן 0:3 כולל שני נצחונות חוץ, ולחודש ראשון עם קבוצה חדשה - אני לא חושב שאפשר לבקש יותר מזה. עם זאת, צריך לזכור שאנחנו רק בתחילת הדרך, ויש לנו עוד הרבה מה לעשות ולשפר".

דייויד לוגן, שכאמור, סיים פעם נוספת כקלע הבולט של הקבוצה, הסביר בסיום את האחוזים הטובים שלו הערב - 4 ל-5 ל-2, 3 מ-3 מחוץ לקשת: "פשוט לקחתי מה שההגנה נתנה לי - אם זה חדירה או זריקה, לא הכרחתי כלום". על ההפרש הגבוה אמר הגארד המצוין: "באנו ושיחקנו חזק, עם הרבה אנרגיות. הוצאנו אותם מתכנית המשחק שלהם עם הלחץ שלנו. חשוב מאוד שננצח בחוץ, אנחנו צריכים נצחונות חוץ וגם לשמור על הבית. בינתיים אנחנו נראים טוב עם כל הפרצופים החדשים שלנו".

מנגד, מאמן שאלון גרגור בונו הודה: "לא אהבתי את המשחק שלנו. השחקנים שלי השלימו עם כל מיני סיטואציות וזה לא לעניין. ההתקפה שלנו היתה קטסטרופה. למכבי היה משחק מושלם נגדנו, פשוט נתנו להם אותו".

ניקולס לנג הוסיף: "אסור היה לנו לתת למכבי לשחק ככה, היינו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכל טוב. ליאור אליהו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully