וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה: "קוראים לאוהדים להתאחד מאחורינו"

25.10.2012 / 13:30

האדומים יצאו פומבית נגד מחאת הקהל: "אין מקום לקריאות כאלה, במיוחד לא נגד כץ שתורם למועדון קרוב לעשור"

one

שחקני הפועל חיפה החליטו לנסות ולמנוע ממחאת האוהדים להחריף. השחקנים שוחחו בינם לבין עצמם בארוחת הגיבוש שנערכה אתמול (רביעי) ומרביתם אמרו כי העובדה שחלק מהאוהדים מפולגים בתוכם לא מוסיפה למצב הרוח בימים הלא פשוטים שעוברים על הקבוצה. לאחר השיחה הוחלט שהקפטן אייל טרטצקי והקשר הוותיק יוסי דורה ייצאו בבקשה לאוהדים להפסיק עם המחאה.

בהודעה שפרסמו השניים נכתב: "כמי שגדלו מגיל צעיר כאוהדי הפועל חיפה והקבוצה יקרה לליבם, אנו קוראים לאוהדים להתאחד מאחורינו בימים לא פשוטים אלה. אנחנו השחקנים דיברנו בינינו על כך שהקריאות במשחק הבית האחרון הפריעו לנו באיזשהו מקום ויש להם השפעה עלינו. אין מקום לקריאות כאלה, במיוחד לא נגד הבעלים יואב כץ שתורם מכספו וזמנו למועדון קרוב לעשור. אנו בטוחים שבכוחות משותפים נצא ביחד כבר בתקופה הקרובה לדרך חדשה".

עם זאת, בקרב אוהדי המחאה אין כוונה להפסיק בפעולות, ושם טוענים כי הם פועלים אך ורק לטובתו של המועדון ואף מעודדים את השחקנים בשיחות אישיות. בצד המקצועי בקבוצה היו מאוכזבים מהתיקו במשחק האימון אתמול מול הפועל ראשון לציון (1:1). "אנחנו מגיעים להזדמנויות ולא מצליחים לכבוש", אמר שחקן בקבוצה. "חסר פה בטחון לשחקנים, ניר חייב לעבוד על זה לקראת סכנין אחרת זה לא יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully