וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: ”המשחק הקריטי בסיבוב הזה”

מאמן הפועל תל אביב דרוך לקראת ויקטוריה פלזן (ה’, 21:05, ספורט1 ו-HD). אדל ערך אימון מלא, דנין יחליף את אנטבי

קובי אליהו

הפועל תל אביב תתייצב ביום חמישי למשחק הליגה האירופית נגד ויקטוריה פלזן (21:05, ספורט 1 וספורט 1HD) כשהיא מעט משוחררת מלחץ בעקבות הניצחון הגדול 0:3 על מכבי חיפה. האדומים שואפים להשיג כעת ניצחון ראשון במפעל האירופי אחרי שבמחזור הראשון הם הובסו על ידי אתלטיקו ולאחר מכן סיימו ב-1:1 נגד אקדמיקה.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
עכשיו צריך להוריד את השחקנים לקרקע. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

"שיחקנו רק לפני פחות מיומיים", פתח המאמן יוסי אבוקסיס, "אבל אני לא רוצה לדבר על זה כי קבוצה מקצוענית צריכה לשחק כל שלושה ימים. זה משחק די חשוב, אולי הקריטי ביותר בכל הסיבוב, מול קבוצה חזקה מאוד. בעוד שבועיים יהיה יותר קשה בחוץ. במחזור הקודם חזרו אלינו כל הסיכויים בדקה ה-90. ראינו את המשחקים של פלזן והם חזקים. הקהל יהיה חשוב לדחיפת הקבוצה ואני לא חושב שאנחנו פייבוריטים".

אבוקסיס התייחס לסגנון המשחק מול מכבי חיפה: "אנחנו צריכים לדעת לשחק מול כל קבוצה ולעזור להגנה. הייתה חסרה לנו הנעת כדור מול מכבי חיפה. מבחינתנו, נעשה אולי שינוי של שחקן או שניים בהרכב, שלושה משחקים בשבוע יכולים לעשות נזק מבחינה בריאותית לשחקנים".

יגאל אנטבי אמר על ההתמודדות הצפויה: "כקבוצה אנחנו צריכים להשתפר. אני מקווה שנראה את זה כבר מחר". על התשישות אמר המגן: "עשינו אימון קל ואנחנו יורדים חזרה לקרקע. יש לנו משחק מאוד חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מגן הפועל תל אביב יגאל אנטבי. קובי אליהו
יודע שיש מקום לשיפור. יגאל אנטבי/קובי אליהו

השוער אפולה אדל ערך היום אימון מלא ונראה שיפתח במשח, אלא אם כן עד המשחק הוא ירגיש כאבים בקרסול הפגוע זכר למשחק נגד מכבי חיפה. בכל מקרה, השוער המחליף בוריס קליימן נמצא בכוננות להחליף את אדל, אם זה לא יהיה כשיר בסופו של דבר.

אבוקסיס התייחס לשוער במסיבת העיתונאים: "רק אחרי האימון נדע. הוא לא התאמן אתמול לאחר שחזר מטיסה ככה שכרגע אי אפשר לדעת".

המאמן לא מתכנן שינוי במערך לעומת המשחק ביום שני, אך על פי האימון, נראה שיבצע שינוי אחד כשאלירן דנין יחליף את יגאל אנטבי בעמדת המגן השמאלי. נעאל חוטבא ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני בעוד רועי גורדנה, חנן ממן ואריק דג'מבה דג'מבה יפתחו במרכז השדה. אלרואי כהן, שפתח במשחק הקודם במסגרת האירופית, ישוב לסגל אך לא צפוי לפתוח.

בתוך כך, הקבוצה תאמץ את עמותת עלם במשחקי הליגה האירופית, ובכך תוותר על חסות מסחרית ותישא על החולצות את לוגו העמותה. בקבוצה הוסיפו עוד כי קיים זינוק במכירת הכרטיסים לקראת המשחק, כשעד כה הבטיחו את מקומם 10 אלף איש.

ההרכב המשוער: אפולה אדל (בוריס קליימן), נעאל חוטבא, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, עומר דמארי, טל בן חיים, טוטו תמוז.

אפולה אדל, הפועל תל אביב. טל לוי
בוריס קליימן בכוננות. אפולה אדל/טל לוי

זהו המפגש הראשון של ויקטוריה פלזן עם יריבה ישראלית. בליגה הצ'כית, פלזן מדורגת במקום הרביעי עם 19 נקודות, כשבארבעת המחזורים האחרונים היא ללא ניצחון. בעונה שעברה שיחקו הצ'כים בליגת האלופות, בבית עם ברצלונה, מילאן ובאטה בוריסוב, וסיימו במקום השלישי עם חמש נקודות.

"המשחקים האלה יחליטו מי ימשיכו לאביב במפעל הזה", אמר מאמן פלזן פאבל ורבה. "ראינו את הפועל בשני המשחקים שלהם. אספנו עליהם מספיק חומר. הם חזקים בהתקפה, ובהגנה ראיתי כמה פערים. אבל הם מסוכנים מאוד. מספר 14 (גילי ורמוט) בועט מצוין, אבל הוא פצוע. את רוב השחקנים אני מכיר במספרים".

הרכב משוער: מאטוש קוזאצ'יק, וסלאב פרוצ'אזקה, ראדים רזניק, מריאן צ'ישובסקי, דויד לימברסקי, פראנטישק רייטוראל, פאבל הורבאת', ולדימיר דרידה, מארק באקוש, מיקאל דוריס, יאקוב הורה.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

מאמן ויקטוריה פלזן פאבל ורבה. רויטרס
מדבר במספרים. מאמן פלזן פאבל ורבה/רויטרס
שחקן ויקטוריה פלזן וסלאב פרוצ'אזקה. EuroFootball, GettyImages
ניסיון אירופי עשיר. פרוצ'אזקה/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully