וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "להתפטר? לא מתייחס לשאלה בכלל"

מעמדו של המאמן התערער. שחקן בקבוצה: "מהתקופות השחורות של המועדון". עטר: "לא מרוצה מסף השבירה הנמוך"

one
מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
מאוכזב מהשחקנים, אך לא מתכוון להתפטר. עטר/ברני ארדוב

הניצחון על הפועל רמת גן לפני כשבועיים אולי הפיח אצל אוהדי מכבי חיפה תקווה שמא הקבוצה שלהם סוף סוף הצטרפה לעונת 2012/13, אולם הערב (שני) הקבוצה של ראובן עטר שבה למציאות העגומה בה היתה נתונה בפתיחת העונה. הירוקים הובסו בבלומפילד 3:0 להפועל תל אביב, הקפטן יניב קטן שלא פתח בהרכב נכנס כמחליף והחטיא פנדל מכריע בשלהי המחצית השניה, וחיפה נותרת במקום ה-12 בטבלה, עם חמש נקודות בלבד משבעה משחקים. כשישובו עטר ושחקניו מהפגרה הם יפגשו את בני יהודה, אך ברור לגמרי כי משהו יהיה חייב להשתנות.

גורם במכבי חיפה אמר הערב לגבי מעמדו של ראובן עטר: "אין ספק שהתוצאות לא טובות, וזאת בלשון המעטה. הקבוצה לא מתפקדת. אחרי המשחק מול הפועל רמת גן יצאנו לדרך חדשה אבל עכשיו הלכנו צעד אחורה. אנחנו רק בשלב של אחרי המשחק ולכן בינתיים אף אחד לא דן בנושא המאמן", אמר אותו גורם. יחד עם זאת, נראה כי התוצאות האחרונות מערערות את מעמדו של המאמן, שניצח משחק אחד בשבעה מחזורים. המאמן עצמו אגב, כבר הצהיר בפני מקורביו: "אני אוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה".

"אני בכלל לא מתכוון להגיב לשאלה אם אני מתכוון להתפטר", אמר מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר. "אנחנו נמצאים למטה, ונצטרך בשבועיים הקרובים לעבוד זה. בדיוק כמו במשחקים הראשונים שלנו העונה, שיחקנו טוב והחמצנו. אני תמיד אופטימי ונצטרך למצוא את הדרך לתקן ולשחק יותר טוב. זה לא ייאוש. אני מצפה משחקנים בדקות האחרונות לטיפה יותר אחריות. גם אם המשחק כמעט נגמר, שחקנים עושים פעולות לא נכונות. ראיתי את השער השלישי הולך לקרות, והוא היה יכול להגיע מוקדם יותר. גם בפיגור, צריך לשמור על המסגרת במהלך המשחק ולא לפרק אותה".

"יהיה לנו מספיק זמן לדבר", הוסיף המאמן הירוק. "מה שאיכזב אותי זה שבדקות הטובות שלנו היו החמצות, ואז הם כבשו. לא אהבתי את סף השבירה הנמוך שלנו, וזה מאוד מאכזב. במשחק כזה שאנחנו שולטים ומגיעים למצבים לא לנצח, זה מאכזב". על ההחלטה שלא לשלב את יניב קטן בהרכב הפותח אמר המאמן: "יש החלטות שאני משאיר לי, אם זה מקצועי או לא מקצועי".

שחקני מכבי חיפה אייל משומר, דקל קינן מאוכזבים. ברני ארדוב
סף שבירה נמוך. קינן ומשומר/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה אמר לאחר ההפסד: "זו אחת התקופות השחורות ביותר עבור המועדון. מעולם לא נראינו כך. אף אחד לא זוכר מתי הקבוצה ניצחה משחק אחד בשבעה משחקים ועוד ביכולת כזאת. עכשיו אי אפשר להביא זרים או שחקנים וכל מה שצריך לעשות זה להרים את השחקנים ולגרום להם להאמין שאפשר לנצח".

מי שמשך לא מעט תשומת לב היה יניב קטן, שלא פתח הערב בהרכב בעקבות החלטת מאמנו. קטן לא ביקר את ההחלטה, לא דיבר על כך עם שחקנים, ולאחר המשחק הבהיר: "אני מקבל כל החלטה של ראובן". עם זאת, ההערכה היא שהוא יחזור להרכב במשחק הבא.

מי שכן מאוכזב מאוד ממצבו הוא אייל גולסה, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים. "הוא לא ציפה להגיע למצב כזה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל יש מאמן והוא קובע. עד היום גולסה הוכיח שבהוא מסוגל להתמודד עם אתגרים והוא יחזור להרכב".בסיום המשחק התגודדו אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאיצטדיון והמתינו לאביחי ידין. כשהוא יצא הם החלו לקללו, ולשיר לו שירים כדוגמאת: "אביחי קיבל שלוש בראש".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן לצד אייל גולסה. ברני ארדוב
זה שקיבל את ההחלטה, וזה שפחות. קטן וגולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully