וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: 7 הזכיות של ארמסטרונג בטור דה פראנס בוטלו

איגוד האופניים העולמי קיבל את ממצאי הסוכנות למלחמה בסמים, והרוכב האגדי יימחק מספרי ההיסטוריה: "אין לו מקום בעולם האופניים"

לאנס ארמסטרונג קיבל היום (שני) בשורה מרה במיוחד. איגוד האופניים הבינלאומי (ICU) החליט לקבל את הממצאים של ה-USADA (הסוכנות למלחמה בסמים בארצות הברית) ושלל את כל שבע הזכיות של הרוכב האמריקאי בטור דה פראנס.

כזכור, הסוכנות למלחמה בסמים בארה"ב, פרסמה מוקדם יותר החודש דו"ח עם כאלף עמודים, ובו ממצאים מפלילים על ארמסטרונג, ובו פורסמו השיטות בהן הוא עבד וכיצד הצליח להסתיר את צריכת הסמים שלו ושל שותפיו לתרמית".

"ללאנס אין מקום בעולם האופניים". כך הסביר נשיא האיגוד, פאט מקוויד שהוסיף: "כל ההישגים של לאנס החל מהראשון באוגוסט, 1998 יימחקו והוא כמובן מושעה לכל חייו מהענף".

ארמסטרונג בן ה-40 אובחן כחולה בסרטן האשכים ב-1996, אך ב-1997, אחרי חודשים רבים של טיפולי כימותרפיה, שב להתחרות, וכאמור, החל מ-1999 החל לשלוט בצורה בלתי מעורערת בענף, תוך שהוא הופך לאחד מסיפורי הספורט המרגשים ומעוררי ההשראה בתבל. לאורך השנים הפך רוכב האופניים האגדי לשגריר של המחלה, וגייס מיליוני דולרים ללחימה בסרטן, במיוחד דרך הקרן המיוחדת אותה הקים ב-1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully