וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:3 את עירוני ניר רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

20.10.2012 / 19:55

ניצחון בכורה לסכנין, שהורידה את בית"ר למקום האחרון. חאמד גנאים, אבו סלאח ודוידוב כבשו, אבוטבול רק השווה זמנית

one

בשעה טובה, גם לבני סכנין ושלומי דורה יש ניצחון בכורה בליגת העל. זה לקח להם שבעה מחזורים, אבל דורה וחניכיו בהחלט יכולים להיות מרוצים אחרי שרשמו היום (שבת) 1:3 גדול מבחינתם, בחוץ על עירוני רמת השרון, שהפסידה רק פעם אחת עד המשחק הזה.

המארחים דווקא שיחקו טוב, אבל בניגוד למהלך המשחק, היה זה חאמד גנאים שהעלה אותם ליתרון מפתיע בדקה ה-26 בבעיטה חופשית אדירה מ-30 מטרים. רמת השרון לא ויתרה והצליחה להשוות משערו של משה אבוטבול (36), אך אבו סלאח החזיר את היתרון לסכנין עוד לפני סיום המחצית (44), אחרי שניצל יציאה אומללה של גל ניר. למחצית השנייה עלתה סכנין אחרת, בטוחה יותר בעצמה שגם הצליחה להבטיח את ניצחון הבכורה בזכות שערו של אלכסנדר דוידוב בדקה ה-77.

משה אבוטבול שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
כבש שער שלא הספיק. משה אבוטבול/קובי אליהו

הניצחון של הסכנינאים, חילץ אותם מהמקום האחרון, והעלה אותם אל מעל הקו האדום עד למקום ה-12 על חשבונן של בית"ר ירושלים (לא שיחקה) והפועל חיפה שנפרדה בתיקו עם הפועל באר שבע. רמת השרון נותרה במקום החמישי עם 11 נקודות, אך תרד למקום השישי, אם בני יהודה תנצח במשחק החסר שלה את בית"ר ירושלים.

למרות ההפסד הזה, ברמת השרון יכולים להיות מרוצים מהיכולת שהציגו, לפחות בחלקים גדולים של המשחק. מנגד, הניצחון של סכנין שיחרר המון לחץ במועדון שערב המשחק היה במקום האחרון. במחזור הבא תארח בני סכנין את הפועל חיפה למשחק תחתית לוהט. הקבוצה של בני טבק תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים.

מאמן סכנין שלומי דורה אמר בסיום: "קיבלנו שקט בתקופה האחרונה ואין תחליף לשקט ובטחון. כבר שכחתי מה הטעם של ניצחון, אבל נצטרך להמשיך את המומנטום, כדי להוכיח שזה לא חד פעמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנשי עירוני רמת השרון, מנחם קורצקי, בני טבק. ניב אהרונסון
הופתעו מול סכנין. טבק וקורצקי/ניב אהרונסון

מחצית ראשונה

דקה 13: התקפה טובה של בני סכנין. ירו בלו פרץ באגף ימין ושלח כדור רוחב מסוכן, אבל הגנת רמה"ש הרחיקה לקרן.

דקה 26: גול! האורחים עולים ליתרון בניגוד למהלך המשחק. חאמד גנאים לקח בעיטה חופשית ממרחק של כ-30 מטרים משערו של גל ניר. כולם ציפו להרמה לתוך הרחבה, אך גנאים בעט בעוצמה כדור שהפתיע את ניר וחדר פנימה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 28: מצב נהדר למארחים. הגבהה מצד שמאל של משה אבוטבול מצאה את ראשו של אדריאן פרננדס, שנגח החוצה משבעה מטרים. מזל גדול לסכנין.

שחקן בני סכנין, ירו בלו, מול שחקן עירוני רמת השרון, קובי מוסא. ניב אהרונסון
עימות ברמת השרון. בלו מול קובי מוסא/ניב אהרונסון

דקה 36: גול! רמת השרון משווה משער של משה אבוטבול. החלוץ הפעלתן קיבל הרמה של אסי בלדוט מצד ימין, התגבר על השומר שלו ונגח בעוצמה פנימה. 1:1 באיצטדיון גרונדמן.

דקה 44: גול! סכנין חוזרת להוליך במשחק. כדור חופשי פשוט של סכנין לתוך הרחבה, גל ניר עשה טעות קשה ואיפשר לאבו סלאח לנגוח מקרוב פנימה. 1:2 לבני סכנין.

מחצית שנייה

דקה 53: סכנין פתחה טוב את המחצית השנייה. מוחמד כליבאת תיעתע בהגנת רמה"ש ומסר רוחב לדוידוב שבעט חזק, אך גל ניר הדף בקושי.

דקה 70: חלאילה מסר למוחמד זבידאת שבעט כדור אדיר מ-25 מטרים שהלך סמוך למשקוף.

דקה 77: גול! סכנין הבטיחה את הניצחון עם שער של אלכסנדר דוידוב, שקיבל כדור מצויין מירו בלו בהתקפה מתפרצת ומקרוב בעט פנימה. 1:3 לסכנין.

עירוני ניר רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת (אפרים טקה, 57), יורדן מילאייב, ברוך דגו (חריסטיאן קירובסקי, 63), אסי בלדוט, משה אבוטבול, אדריאן פרננדס (רן יצחק, 46).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, מקסים ג'וס (באסם גנאים, 86) , אלכסנדר דוידוב, חאלד חלאילה, חאמד גנאים (אחמד קאסום, 63), מוחמד כליבאת (עלי עוסמאן, 79), ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully