וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייקי ביטלה את הסכם החסות עם לאנס ארמסטרונג

הספונסרית התנערה מרוכב האופניים בעקבות הממצאים האחרונים. ארמסטרונג התפטר מתפקידו כיו"ר קרן ליבסטרונג

פרשת לאנס ארמסטרונג והשימוש בחומרים אסורים, ממשיכה להסתעף. רוכב האופניים האגדי, התפטר היום (רביעי) מקרן 'ליבסטרונג', קרן צדקה שהקים וניהל לחקר המלחמה בסרטן. ההחלטה המפתיעה הזו הגיעה כשבוע בלבד אחרי שהסוכנות למלחמה בסמים בארה"ב הודיעה יש לה ראיות מוצקות למעורבותו של אמסטרונג בתרמית גדולה של של סמים.

קרן 'ליבסטרונג' הוקמה ב-1997 ומאז גייסה כ-500 מיליון דולר למען נפגעי הסרטן. הקרן תחגוג בסוף 15 שנה להיווסדה ולפי פרסומים שונים, ארמסטרונג יישאר חבר בדריקטוריון. ארגב, רוכב האופניים מעולם לא קיבל שכר על מעורבותו בקרן. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא סגנו ג'ף גארבי, אחד ממייסדי הקרן.

במקביל, הודיעה היום (רביעי) חברת "נייקי", כי היא מבטלת את הסכם החסות עם ארמסטורנג. בהודעה רשמית שפורסמה באתר החברה נכתב: "בשל עובדות חזקות שארמסטרונג השתמש בסמים והוליך אותנו שולל למעלה מעשור, בעצב רב אנחנו מבטלים את ההתקשרות שלנו איתו. נייקי לא סובלת שימוש בסמים משפרי ביצוע בכל צורה שהיא. נייקי תמשיך לתמוך ביוזמות של 'ליבסטרונג' לתת השראה לאנשים שנפגעו ממחלת הסרטן".

ההודעה של נייקי מגיעה דווקא אחרי פרסומים לפיהם בחברה שילמו חצי מיליון דולר לחבר התאחדות האופניים הבינלאומית, היין ורברוגן, כדי להסתיר את תוצאות בדיקות הסמים של ארמסטרונג. נייקי הכחישה את הפרסומים בתוקף.

ההודעה של נייקי מהווה קשה לספורטאי שנאבק כדי לטהר את שמו, אך ככל שעובר הזמן מצטברות עוד ועוד ראיות שקושרות אותו לשימוש בחומרים אסורים ואין ספק שהתפתחויות נוספות עוד צפויות בפרשה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully