וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג שכר נהג פרטי שיספק את כדוריו האסורים

כך חשף חברו של האמריקאי לקבוצה: "הוא קיבל רולקס מזהב". וגם: מדוע תרם ארמסטרונג 100 אלף דולר לאיגוד האופניים?

פרשת הסמים של לאנס ארמסטרונג ממשיכה להכות גלים בעולם האופניים. הערב (שני) מדווחת התקשורת הבריטית על תרומה בסך 100 אלף דולר שביצע הרוכב לאיגוד האופניים הבינלאומי בשנת 2002, לכאורה על מנת לכסות על מספר מהבדיקות שביצע לאורך השנים ההן. באיגוד האופניים מיהרו להכחיש כל קשר בין הדברים, אך ד"ר מייקל אשנדן, ממומחי בדיקות הדם הגדולים בעולם, אמר: "יש ניגוד אינטרסים ברור, לאיגוד האופניים אסור היה לקבל את התרומה של לאנס. אם הם לקחו ממנו כסף אחרי שחשדו שהוא משתמש בחומרים אסורים, זה הופך את המצב למאוד בעייתי".

בינתיים, עוד ועוד פרטים נחשפים על אותן שנים בהן ארמסטרונג שלט לגמרי בטור דה פראנס, לכאורה בהשפעת חומרים אסורים. חברו לקבוצה, טיילר המילטון, סיפר היום ל-BBC כי ארסמטרונג שכר נהג פרטי שנהג להביא עבורו את ממריץ הדם הלא חוקי EPO: "היה לנו נהג אופנוע ב-1999, שנסע אחרינו כמעט לאורך כל הטור. הוא נשאר קרוב אלינו, היה מגיע למלונות בהם ישנו ומשאיר את הכדורים. לאנס שילם לו 15-20 אלף דולר, ואחרי שהוא זכה בטור, קנינו לו שעון רולקס מזהב".

אמה אוראיילי, שהיתה המסאז'יסטית והעוזרת הפרטית של ארמסטרונג בשנות התשעים, אף סיפרה כי שכרה רכב, נסעה לספרד ואספה את הכדורים האסורים ממנהלו של האלוף לשעבר, יוהאן ברויניל. "יוהאן נתן לי את הטבליות בסתר, בלי שאף אחד יידע, ולמחרת נתתי אותן ללאנס מחוץ לסניף של מקדונלדס בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully