וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "לא חשבתי שנהיה כל כך לא מחוברים"

14.10.2012 / 21:43

מאמן גלבוע/גליל מתוסכל אחרי התבוסה לראשון. אפי בירנבוים: "אנחנו צריכים סבלנות". קטש: "הקהל יתחבר לקבוצה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

ליגת העל בכדורסל יצאה הערב (ראשון) לדרך, וסיפקה כמה מנצחים גדולים וסיפורים מרתקים שילוו אותנו במשך העונה כולה. הבשורה הגיעה מכיוון הקבוצה החדשה בליגה, הפועל אילת, שניצחה בביתה 74:78 את אליצור אשקלון ופתחה ברגל ימין את הפרויקט המסקרן עליו ממונה עודד קטש. הקבוצה שעברה הכי פחות שינויים בקיץ, מכבי ראשון לציון, הביסה בחוץ 54:70 את גלבוע/גליל עליון ואילו ברק נתניה פתחה נהדר עם 75:87 ביתי על סגנית האלופה מכבי אשדוד.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
אולם מלא שווה הצלחה. עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

קטש: "פחדתי מהמשחק הזה. יש כאן פוטנציאל גדול"

עודד קטש לקח בפרופורציות את הניצחון של אילת על אשקלון, למרות יכולת לא מרשימה: "ציפיתי למשחק כזה, ברור שיש התרגשות במשחק בית ראשון. לא הוצאנו לפועל אפילו 60 אחוז ממה שיש לנו. הליגה היא די מאוזנת, כל קבוצה עם ארבעה זרים ושלושה ישראלים טובים יכולה להיות מסוכנת. אלי הולמן היה שם בשבילנו מתחת לסלים ויהיה משמעותי מאוד בליגה השנה. אני פחדתי מאוד מהמשחק הראשון, אבל התחושה היא שיש כאן פוטנציאל גדול. לפני המשחק הסתכלתי פה על האולם וראיתי כסאות ריקים. אמרתי שאם יהיה מלא כאן בכל משחקי הבית, זו תהיה הצלחה. אני מאמין שהקהל יתחבר לקבוצה ולרוח שלה, והתוצאות תהיינה בהתאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור ליובין מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
"ניסינו להרוויח את יניב גרין להמשך". ליובין/אדריאן הרבשטיין

מאמן גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין ניסה להסביר מדוע העניק ליניב גרין דקות רבות במשחק: "ניסינו להרוויח את יניב להמשך ובגלל זה פתחנו איתו בחמישייה. תרגילי ההתקפה שלנו כרגע מאוד פשוטים, ככה שהוא לא היה אמור להסתבך. אנחנו חסרים גם את מיטשל וואט, דגן יבזורי, וגם עוד זר כי אנחנו בחוק רוסי. אנחנו חסרים הרבה, לא חשבתי שנגיע למשחק הראשון בצורה לא מחוברת.

"חייבים לעבוד כדי להתחבר, יש לנו הרבה שחקנים חדשים, מלבד שלושה, אני מנסה לראות דברים חיוביים, אבל אני לא מרוצה. לא משנים התירוצים. תהליך של הצערה, הוא תהליך. לא כל צעיר ישחק פה 40 דקות. אנחנו רוצים לאזן את זה בצורה מבוקרת כי צריך הגיון מסוים, אנחנו לא עושים איקס על אף אחד, כל מי שפה ישחק וגם שיחק היום. אני מאוד מקווה שלא ניכנס למינוס גדול, אני מאמין בקבוצה, נתחזק".

רכז גלבוע/גליל עליון יועד בית יוסף: "היו לי משחקי הכנה לא טובים ודיברתי עם המאמנים שכיוונו אותי. אמנם שיחקתי טוב היום, אבל הפסדנו ואנחנו לא מחוברים, מקווה שבהמשך גם ננצח. זה תהליך, ואנחנו קבוצה מאוד צעירה, החתמנו עוד שני שחקנים מאוד מנוסים, אני בטוח שהם יעזרו לנו להתחבר. אני סומך על ליאור וברק פלג (עוזר המאמן, א.ש.), שיחברו אותנו ושבהמשך נראה תוצאות, כי כרגע אנחנו לא נראים טוב מספיק. אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים בכל אימון ונוגעים בכל מיני דברים, ולאט לאט אני מאמין שנתחבר".

מאמן מכבי ראשון לציון אפי בירנבוים אמר: "היינו צריכים גם במחצית הראשונה להוביל ב-15 הבדל, אבל זאת מהות של משחק ראשון בליגה. במשחק ראשון בעונה גם השחקנים מתרגשים ושחקנים עוד לא מכירים אחד את השני. ג'וליאן רייט היה במשחק ראשון, והוא שחקן טוב בשני צידי המגרש, וההגנה שלנו עשתה את ההבדל. וורן וג'ונס פעם ראשונה מחוץ למדינה שלהם, ופעם ראשונה שהם משחקים בליגה אחרת, זה לא פשוט וצריך סבלנות".

גארד ראשון לציון ניצן חנוכי: "בשלב הזה של העונה קבוצות עוד לא מחוברות ב-100 אחוז, ואני חושב שלמחנה שעשינו יש יתרון מבחינתנו כי הוא עזר לנו להתגבש ובתחילת העונה הדברים עוד לא מתגבשים. זה לא הכריע, המחצית הראשונה נגמרה צמוד למרות שהיינו צריכים לגמור ביתרון גבוה. בחצי השני שהשתפרנו בהגנה ובהתקפה, זה גרם להפרש הזה".

גם בנתניה ביקשו להישאר על הקרקע אחרי הניצחון הביתי 75:87 על מכבי אשדוד. "שיחקנו כמו קבוצה, גם כשהמשחק היה צמוד", אמר המאמן דני פרנקו. "שחקנים נהנו לשחק על המגרש, הקהל היה מדהים, האווירה הייתה נהדרת ויותר מזה אי אפשר לבקש. אנחנו עדיין לא מוכנים, ואם היינו מפסידים זה היה נשמע כמו תירוץ, אבל כשניצחנו אז מותר לנו. הרבה שחקנים חזרו מפציעות וייקח לנו עוד שבועיים להתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully