וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: סבע מתוסכל מהסגל, דג'אני כועס שלא קיבל שדרוג

7.10.2012 / 8:23

בקבוצה ניתחו את חוסר המוטיבציה של הבכירים וגיבו את בנין: "המצב לא גרוע". קרופניק: "מאבדים את הראש אחרי ספיגה"

one

הלחץ במכבי נתניה חזר אמש (שבת) ובגדול לאחר ההפסד להפועל עכו (3:1) כאשר מירב הביקורות הופנו כלפי השחקנים מהם ציפו להוביל את הקבוצה - ליאוניד קרופניק, קובי דג'אני, אחמד סבע ועלי חטיב. שחקנים בנתניה אמרו לאחר המשחק כי דג'אני וסבע נראים לא מפוקסים כבר מתחילת העונה: "אין ספק שקובי ואחמד הם המנהיגים שלנו והם אלו שיובילו כמו כל שנה את הקבוצה, אבל בשבועות האחרונים הם נראים עצבניים ולא מחוברים. לא ברור מה, אבל משהו עובר עליהם".

ספסולו של סבע על ידי טל בנין הפתיעה רבים, אך בקבוצה אמרו כי למעשה ההחלטה הייתה באוויר, כאשר ככל הנראה המאמן רצה לזעזע את מי שצפוי להיות הבורג המשמעותי בסגל שלו. בסיום המשחק סבע היה הראשון לצאת מחדר ההלבשה, נראה מתוסכל וסירב לדבר עם העיתונאים. שחקנים בקבוצה אמרו שסבע מאוכזב מאוד מהעובדה שפיראס מוגרבי וחן עזרא שוחחרו מהקבוצה וכי ציפה שהשנה יעמידו בנתניה קבוצה איכותית סביבו.

לגבי דג'אני, אמרו גורמים בכירים במועדון: "קובי רצה לעבור למכבי חיפה לקראת סוף מועד ההעברות וגם מכבי חיפה רצתה אותו. כשזה לא צלח הוא ביקש שדרוג ולא קיבל ומאז הוא ניראה כעוס ועצבני. אנחנו צריכים את קובי ואחמד רגועים ומחוייבים לקבוצה, כי נתניה בהחלט תלויה בהם. בנוסף, המריבה בין דג'אני לקרופניק העכירה את האווירה שהייתה טובה אחרי מומנטום טוב, וחבל שזה קרה".

בקבוצה מאוכזבים גם מעלי חטיב שאמור היה להיות המחליף של חן עזרא ופיראס מוגרבי אבל בינתיים מאכזב מאוד. חטיב נחשב לאחד השחקנים הכישרוניים בקבוצה אך בינתיים הוא לא מממש את הפוטנציאל ורחוק מלהשביע רצון. בינתיים בקבוצה היו גם טענות לגבי סף השבירה במשחק מול עכו כאשר לאחר שער השיוויון הקבוצה למעשה נעלמה מהקבוצה וההגנה חזרה להיות חדירה כשקרופניק ספג את רוב חיצי הביקורת.

"אנחנו סופגים יותר מדי שערים, אין לי מה להגיד על זה", אמר קרופניק. "עשינו טעויות שלא צריכות לקרות ואין לי הסבר מדוע זה קורה לנו. אנחנו לא מרגישים לחץ מסוים, אלא מנסים לעשות את הכי טוב שאפשר, ולפעמים זה לא הולך. כקבוצה אנחנו מאבדים את הראש אחרי שער שאנחנו סופגים וזה קרה גם נגד באר שבע. אחרי שסופגים שער חשוב להיות ביחד ואנחנו לא לומדים מטעויות. ספגנו מאיבודי כדורים וטעויות. צריך לזכור שכולנו רוצים לנצח. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולעבוד קשה, כבר היו משברים בקבוצות גדולות יותר".

בנתניה שקלו לפתוח עם עמית שומוביץ' בהגנה אבל בסופו של דבר החליטו שלא לסכן אותו ולאפשר לו לנוח עד אחרי הפגרה מה שהביא לכך שעומרי בן הרוש שגם הוא חוזר מפציעה ארוכה פתח בהרכב ודווקא נראה יחסית לאחרים טוב יותר. לואיג'י צ'נאמו היה נקודת האור היחידה במשחק ההגנה של נתניה, ובסיום המשחק קראו חלק מהאוהדים לבנין להתפטר, ונראה שגם בגזרת המאמן לא רגוע, אך נכון לעכשיו מעמדו לא בסכנה. "אנחנו עם שבע נקודות שזה טוב יותר מהרבה קבוצות", אמרו בהנהלה. "בואו לא נצא מפרופורציות. המצב לא טוב, אבל לא הכי גרוע בליגה. אנחנו עוד נצא ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully