וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

6.10.2012 / 19:50

הקבוצה של בנין ספגה שלישייה שנייה ברציפות, למרות שער יתרון של שריקי. קדוסי, שבתאי וגומז כבשו לאורחת המפתיעה

one

בעוד כחודש צפויה מכבי נתניה לעבור למשכנה החדיש, אבל בינתיים היא ממשיכה לסבול באצטדיון רמת גן. הערב (שבת) רצתה הקבוצה של טל בנין להתאושש מהמפלה באשדוד, אך שמטה יתרון והפסידה 3:1 להפועל עכו המפתיעה, שמצידה רשמה משחק רביעי ללא הפסד והעלתה את מאזנה במקום הרביעי ל-11 נקודות. נתניה המאוכזבת רק עם שבע נקודות, וגם האוהדים לא הסתירו את תסכולם והגיבו בשריקות בוז. עידן שריקי נתן תקוות לנתניה עם שער בדקה ה-47, אבל אוהד קדוסי השווה לאחר שתי דקות, יובל שבתאי השלים את המהפך בדקה ה-69 ודייויד גומז חתם את התוצאה במהלך האחרון של המשחק.

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
סלל את הדרך למהפך. אוהד קדוסי/מגד גוזני

כ-1,000 צופים, ביניהם מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן, הטריחו עצמם לאצטדיון הלאומי השומם וחזו במחצית ראשונה איומה. בנין הפתיע עם הצבתו בהתקפה של עומר פרץ והורדתו לספסל של הקפטן אחמד סבע, אך המהלך לא הוכיח את עצמו כשנתניה כלל לא הגיעה למצבים ב-45 הדקות הראשונות. עכו הייתה קצת פחות גרועה, אבל בדקה ה-47 דודו גורש הוציא כדור מהרשת לאחר ששריקי דחק מקרוב.

לצערה של נתניה, היתרון החזיק רק שתי דקות, לפני שקדוסי הסתובב נהדר ברחבה ובעט פנימה. לואיג'י צ'נאמו עוד שמר את התוצאה על כנה עם שתי הצלות גדולות, אך בדקה ה-69 גם הוא לא יכול היה להושיע ושבתאי שהשתלט על ריבאונד שהפך את התוצאה. המארחים שלחו את כל השחקנים קדימה, אבל נעקצו בסופו של דבר בדקת הסיום על ידי המחליף העכואי גומז. עוד ניצחון מרשים לחבורה של שמעון הדרי, נתניה שוב מוציאה שלושה כדורים מהרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
סבלו שבוע נוסף באצטדיון רמת גן. אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 22: שבתאי השתלט על כדור שנהדף מהגנת נתניה ומהאוויר בעט מ-16 מטרים כדור שחלף ליד הקורה של צ'נאמו.

דקה 41: מישאלוב הכניס לכחלון, שהסתובב על סף הרחבה ובעט כדור ששרק ליד הקורה. הקהל של נתניה הגיב בשריקות בוז לעבר שחקניו המאכזבים.

דקה 43: מרינקוביץ' נכנס לרחבה ובעט חלש לידיו של צ'נאמו.

דקה 45: האם אלי גוטמן זיהה מהיציע איזושהי מציאה על המגרש לקראת פרסום סגל נבחרת ישראל? קשה להאמין. מחצית חלשה ברמת גן.

דקה 47: גול! פינאס הריץ את שבחון בצד ימין, הקשר הוציא כדור רוחב חד ושריקי דחק מקרוב אל הרשת. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 49: גול! כחלון נשלח בקו הימני, מנע מהכדור לצאת והעביר למרכז, שם קדוסי עצר, הסתובב ובעט פנימה. 1:1 מהיר.

דקה 67: שתי החמצות גדולות של עכו. מרינקוביץ הרים קרן לרחבה, מישאלוב בעט וצ'נאמו עצר בקצות האצבעות. ההתקפה נמשכה והפעם בן דיין נגח וסחט עוד הצלה נהדרת מצ'נאמו.

דקה 69: גול! עכו יצאה למתפרצת לאחר איבוד כדור של בנימין. קדוסי השאיר לטגה שנעצר אצל צ'נאמו, אבל שבתאי הגיע לריבאונד והשלים מהפך. 1:2 להפועל עכו.

דקה 71: סבע המחליף בעט כדור חופשי חזק מ-20 מטרים ששרק ליד הקורה.

דקה 86: שבחון הכניס כדור מצוין לפינאס, שהעביר מסירת רוחב שחלפה על פי השער והורחקה על ידי גוטליב.

דקה 90: גול! גומז המחליף התנהל באין מפריע בזמן שנתניה שלחה את כל שחקניה להתקפה, ומ-20 מטרים בעט שטוח אל הרשת. 1:3 גדול לעכו.

הרכב מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עומרי בן הרוש, קובי דג'אני (דין גבאי, 76), יוסי שבחון, בן בנימין, עלי חטיב (סרג' לופו, 46), עידן שריקי, עומר פרץ (אחמד סבע, 60).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אמייה טגה, אימורו לוקמן, נבוישה מרינקוביץ' (דייויד גומז, 81), תמיר כחלון (גיא דיין, 89), יובל שבתאי, אוהד קדוסי (דין מימוני, 90).

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully