וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "מרוצה מהיכולת אבל המזל לא היה לצידנו"

29.9.2012 / 20:45

מאמן קרית שמונה התאכזב מה-1:1 מול הפועל חיפה. על עמוס: "גם רוני יושב על הספסל". קלינגר: "הליגה התחילה עבורנו"

לא לפתיחה הזו קיוו בעירוני קרית שמונה. האלופה הישראלית ניצבת במקום השביעי בליגה עם 7 נקודות מ-15 אפשריות לאחר שסיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול הפועל חיפה החלשה, ונראה שהיא ממשיכה להתקשות למצוא את הקצב שלה מהעונה שעברה. מאמן הקבוצה, גילי לנדאו, דווקא לא נשמע מודאג.

"אני מרוצה מאוד מהיכולת", אמר לנדאו. "אם היינו מנצחים בהפרש של ארבעה שערים זה לא היה מפתיע. שמונים דקות שלטנו אבל המזל לא היה לצידנו". על ספסולו של שוערו, דני עמוס, אמר המאמן: " שחקני כדורגל צריכים להיות דמויות מופת. האיחור של דני התחבר לשרשרת תקריות קודמות בעוד שמטוביץ שאיחר היה מקרה חד פעמי. גם דויד סילבה ו-ווין רוני יושבים על הספסל אז מה קרה?".

שמעון אבו חצירא התייחס גם הוא ללמרקם החברתי בקבוצה, שמדשדשת כרגע, אולי מהסיבות הללו. "אני יכול להבטיח שחדר ההלבשה שלנו הוא הבריא בארץ", הבטיח השחקן. "אם לא היו ויכויים הייתי מודאג כי אז זה היה מראה שלא אכפת".

יואב כץ: "משתפרים ממשחק למשחק"

גם בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים. הקבוצה אמנם לא ניצחה, אבל הציגה את משחקה הטוב ביותר עד כה העונה. "אני מאוכזב מהתוצאה", אמר המאמן ניר קלינגר, שספג קריאות בוז וקללות רבות מצד הקהל, בעיקר כל עוד הקבוצה היתה בפיגור. "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת אבל 25 הדקות האחרונות היו מבחינתי פתיחת הליגה עבורנו. אני גאה בשחקנים שידעו להרים את עצמם והם הראו היום שהם מסוגלים".

שחקנים בקבוצה אמרו גם כן כי הם מאמינים שהתצוגה תיתן להם ביטחון לקראת המשחקים הקרובים. הבעלים, יואב כץ, שגם נגדו נשמעו קריאות מצד אוהדים שחיכו מחוץ לחדר ההלבשה, אמר בסיום המשחק: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. הייתה לנו הגרלה קשה ומהמשחק הבא אנחנו בעצם מתחילים את הליגה מול קבוצות ברמה שלנו. אנחנו רק נלך ונשתפר".

קרית שמונה איכזבה עם 1:1 מול הפועל חיפה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully