וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה וקרית שמונה נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

29.9.2012 / 19:52

האלופה הובילה משער של בריאן חרסיסיץ' (43), אך מהראן לאלה שעלה מהספסל השווה (80). חיפה עדיין ללא ניצחון

one

אחרי התבוסה שחטפה מול מכבי תל אביב במחזור הקודם, קיוותה האלופה עירוני קרית שמונה להתאושש עם ניצחון מול הפועל חיפה. היא כבר הוליכה הערב (שבת) משער של בריאן חרסיסיץ' בדקה ה-43. השחקן שחזר אחרי העדרות ארוכה ניצל כדור חופשי של גזל ונגח פנימה, אך מהראן לאלה שנכנס כמחליף, הצליח להציל את הקבוצה של ניר קלינגר מהפסד רביעי עם שער דרמטי בדקה ה-80, קבע 1:1 ומנע מקרית שמונה שלוש נקודות יקרות.

הפועל חיפה עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה בליגת, אך היא יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהציגה במשחק הערב. קרית שמונה מנגד, יכולה לראות את עצמה מאוכזבת מאובדן הנקודות, אך לפחות היא עצרה את הסחף אחרי התבוסה הצורמת במחזור הקודם.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הדביק כדור לקורה. שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב

בסך הכול משחק שקול מאוד התפתח בקרית אליעזר. שתי הקבוצות הציגו משחק שוטף, פתוח וגם הגיעו למצבים, שכללו גם שתי קורות של שמעון אבוחצירא וגיא צרפתי. קרית שמונה יכולה להיות מאוכזבת מהעובדה שהיא ספגה שער שוויון סמוך לסיום בעקבות שגיאה נוראית בהגנה, אך לאור המשחק שהתפתח, להפועל חיפה הגיעה נקודה במשחק הזה.

תקרית לא נעימה נרשמה במהלך הפסקת המחצית של המשחק, כאשר מספר אוהדים של הפועל חיפה התגודדו בסמוך ליציע הכבוד וקראו לעבר יואב כץ קריאות "תתפטר". השער של חיפה סמוך לסיום, נתן קצת אוויר לקבוצה של קלינגר.

הפועל חיפה תנסה לרשום ניצחון בכורה במחזור הבא כאשר היא תתארח במגרשה של עירוני רמת השרון. לאלופה קרית שמונה מצפה משחק קשה מאוד ביום חמישי הבא בליגה האירופית, מול ליון הצרפתית. במחזור הבא היא תארח את הפועל באר שבע של אלישע לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 5: יובל אבידור הוריד כדור לגלושצ'ביץ שמ-18 מטרים בעט כדור ששרק סנטימטרים מהקורה.

דקה 10: שמעון אבוחצירא הצליח להיכנס לרחבה ומצא עצמו לבדו מול קאלה, אך המשיך עם ההחמצות שלו, ובעט מקרוב לקורה.

דקה 21: עוד מצב טוב לאלופה. כדור ארוך של גזל הגיע ללנצ'ה, שהטעה את ההגנה, ומול קאלה בעט החוצה.

דקה 38: מצב גדול למארחת. גלושצ'ביץ הוריד את הכדור ברחבה לצרפתי מעשרה מטרים בעט מצויין לקורה ברגל שמאל החלשה שלו.

דקה 43: גול! האלופה עקצה לקראת סיום המחצית. רביד גזל הרים כדור חופשי מצוין, הישר לראשו של בריאן חרסיסיץ', שנגח חזק פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 47: האלופה כמעט הכפילה את היתרון. לנצ'ה הפעלתן מצא עצמו לבד מול קאלה ועבר אותו אבל מול שער ריק בעט לקורה.

דקה 75: מצב טוב מאוד ללנצ'ה שקיבל כדור בתוך הרחבה, אך השתהה וחיפש לסחוט פנדל. שי שטרית לא מחל לו והוציא לעברו כרטיס צהוב.

דקה 80: גול! הפועל חיפה משווה. מהראן לאלה ניצל שרשרת טעויות קשה של הגנת קרית שמונה ומול שער חשוף הוא נגח פנימה. 1:1.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, אושרי רואש, פביאן סטולר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, סטפן דנקוביץ' (מהראן לאלה,64), גיא צרפתי (אילן רנקביץ',67), רן אבוקרט, יובל אבידור (אלי אלבז, 76), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, בן והבה (איציק כהן, 76), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (עדי אלישע, 46), אדריאן רוצ'ט, דן איינבינדר (אחמד עאבד, 78), שמעון אבוחצירא, לאסלו לנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully