וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם תומאס: "כנראה שאשחק בישראל העונה"

28.9.2012 / 9:33

הסנטר, שנמצא במו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב, חשף את כוונותיו בטוויטר. דיווח: קניון מרטין דחה הצעה לחוזה מהצהובים

מכבי תל אביב הגישה הצעות למספר שחקנים, אך כפי הנראה המשא ומתן בין מכבי תל אביב למלקולם תומאס מתקדם והשחקן קרוב לקבוצה. בדומה לניק קיינר מדלי, שהכריז על בואו לישראל דרך הטוויטר, צייץ תומאס לפני מספר שעות, כשנשאל על תוכניותיו כי "כנראה שאשחק מעבר לים". כאשר התבקש לענות לאן בכוונתו לעבור, הוסיף השחקן: "לישראל".

תומאס (24, 2.06 מ'), שסיים בקיץ שעבר את לימודיו במכללת סן דייגו סטייט, ואחרי שלא נבחר בדראפט בילה את העונה שעברה בעיקר בליגת הפיתוח של ה-NBA, עם גיחות קצרות לליגה הטובה בעולם במדי סן אנטוניו ויוסטון.

בתוך כך, מכבי ת"א, שסיימה את משחקי האימון בגרמניה, תשתתף מחר בטורניר פאריס. בו תפגוש הקבוצה את פאריס לבלואה וביום ראשון את המנצחת בחצי הגמר השני בין גלאטסראי לשרלרואה. בצוות המקצועי של מכבי מספרים על שביעות רצון מהשתלבותו מחדש של יוגב אוחיון בקבוצה.

האם קניון מרטין דחה את הצהובים?

* על פי דיווח של הכתב מארק ספירס מ"יאהו", קניון מרטין דחה הצעה מהצהובים, והחליט כי הוא מעוניין להמשיך ולשחק ב-NBA. כזכור, פורסם כי הפורוורד ה-34, בעל עבר עשיר בליגה הטובה בעולם, הוצע לדיוויד בלאט, אך הצהובים חששו מגילו המתקדם. על פי הפרסום ב"יאהו", דווקא מרטין הוא זה שדחה את הצהובים.

מרטין, שנבחר ראשון בדראפט 2000, רשם בעונה שעברה 42 משחקים במדי לוס אנג'לס קליפרס, קלע 5.2 נקודות לערב והוסיף 4.3 ריבאונדים ב-22.4 דקות. לאורך הקריירה קלע מרטין 13 נקודות למשחק והוריד 7 ריבאונדים ב-12 עונות ב-NBA. את הקריירה המקצוענית החל מרטין בניו ג'רזי נטס, משם עבר לדנבר ובעונה האחרונה, כאמור, נחת בקליפרס. ברזומה של הפורוורד משחק אולסטאר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully