וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין באנגליה קבע: ג'ון טרי יורחק מארבעה משחקים

על בלם צ'לסי, שהואשם באמירות גזעניות כלפי אנטון פרדיננד, אף הוטל קנס של 220 אלף ליש"ט. יוכל להגיש ערעור להחלטה בקרוב

ספורט 2

צפו ב-0:1 של צ'לסי על סטוק סיטי בסוף השבוע

פרשיית ג'ון טרי, המואשם בכך שהשמיע אמירות גזעניות כלפי בלם ק.פ.ר, אנטון פרדיננד, הגיעה היום (חמישי) סוף סוף לסיום, או לפחות כך נדמה. לאחר דיון ציבורי נרחב וממושך, שגרר מצידו של הבלם הוותיק גם פרישה מנבחרת אנגליה, טרי נמצא אשם והורחק מארבעה משחקים של צ'לסי קבוצתן. כמו כן, בית הדין גזר על טרי קנס של 220 אלף ליש"ט. למרות זאת, הבלם עשוי להגיש ערעור בשבועיים הקרובים, שיידחה את עונשו, לפחות לעת עתה.

מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל באנגליה נמסר: "העונש יידחה עד לאחר הערעור, או עד לאחר שתוקפו יפוג בעוד 14 ימים". עורכי דינו של טרי אמרו עם הישמע החלטת השופטים: "מר טרי מאוכזב מכך שההתאחדות לכדורגל הגיעה להחלטה שלא לנקות ממנו את האשמה, בניגוד להחלטה שהתקבלה בבית המשפט. הוא ביקש לקבל את בכתב את כל הפרטים בנוגע לגזר הדין, ונשקול כעת בזהירות את פני הדברים, לפני שנחליט אם להגיש ערעור או לא".

גם צ'לסי מיהרה לפרסם תגובה בנוגע למשפט המתוקשר: "מועדון הכדורגל של צ'לסי מכבד את החלטטת ההתאחדותת בנוגע לג'ון טרי, אך גם מכבד את זכותו של השחקן להגיש ערעור. מטבע הדברים, יהיה זה לא ראוי מבחינתנו להגיב לדברים בנקודת הזמן הנוכחית".

אתמול בילה הבלם שמונה שעות בשימוע של ההתאחדות האנגלית, שם הכחיש את האמירות כלפי פרדיננד. צוות ההגנה של הבלם בן ה-31 מאשים את ההתאחדות בטיפול לא הוגן בפרשה, וטוענים שמתייחסים לטרי באופן שונה משל סטיבן ג'רארד, אנדי קארול ו-ווין רוני.

כזכור, לואיס סוארס מליברפול הושעה לשמונה משחקים בעקבות אמירות גזעניות כלפי פטריס אברה בשנה שעברה. בניגוד לחלוץ האורוגוואי, טרי הואשם באמירה חד פעמית, וקיבל עונש קל יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully