וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לבאמברג 77:70

הצהובים המשיכו להציג יכולת מפוזרת וחוסר ארגון, ונכנעו בפעם השנייה בטורניר ההכנה בגרמניה. בלאט בסיום: "השתפרנו קצת"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: יותם בן דוד

כיממה אחרי שהובסה 80:60 בידי חימקי מוסקבה בטורניר הכנה בגרמניה, הפסידה מכבי תל אביב גם הערב (שבת), הפעם 77:70 לבאמברג המקומית. הצהובים אמנם פתחו היטב, אבל בהמשך הפגינו כדורסל מבולבל, יכולת לא טובה וחוסר ארגון. דיוויד בלאט יכול לקוות שבהמשך, אחרי שדווין סמית' יחזור מפציעה, יוגב אוחיון יצטרף מחדש ושחקן נוסף יחזק את הקו הקדמי, הדברים יראו טוב יותר. מחר (16:00, ערוץ 5+ לייב) תסיים מכבי את דרכה בטורניר עם משחק נגד אלופת אירופה, אולימפיאקוס.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
בינתיים זה לא נראה טוב. פניני ומכבי/ברני ארדוב

מכבי פתחה מצוין, עלתה ל-0:8 ובהמשך ל-6:15, כשדייויד לוגאן לוקח אחריות, מנהל את המשחק וקולע מחוץ לקשת. בהמשך הגרמנים הצליחו לקזז ובסיום הרבע הראשון זה 18:22 לצהובים. בתחילת הרבע השני הגרמנים הצליחו להפוך את התוצאה ל-22:24 ובהמשך התפתח משחק צמוד, כשבמחצית מורה לוח התוצאות על 38:39 לקבוצה הישראלית.

הרבע השלישי בישר על המשכו של משחק צמוד. הצהובים הצליחו לטפס לפלוס חמש, אבל הגרמנים מיד חזרו ל-47:47 ולאחר מכן הצליחו לעלות ל-49:56 ולסיים את הרבע ביתרון שלוש. פתיחת הרבע האחרון הייתה שייכת לקבוצה המקומית, שעם ריצת 3:13 עלתה ל-56:69 ולבסוף ניצחה 70:77.

דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "המשחקים האלה טובים וחשובים מאוד להכנה שלנו, ככה אנחנו יכולים להציג לשחקנים החדשים ולאלה שלא מכירים מה זו רמה של יורוליג, וגם לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו בקיץ. היום השתפרנו קצת, צריך להתקדם צעד אחר צעד. בקרוב נקבל בחזרה שני שחקנים משמעותיים שלנו - סמית' ואוחיון - ובהמשך יצטרף אלינו עוד גבוה במקום פופס, ואז נהיה קבוצה הרבה יותר עמוקה וחזקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully