וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

22.9.2012 / 20:35

הירוקים ממשיכים עם פתיחת העונה האומללה שלהם. הם אמנם שוב שלטו במשחק, אבל דוד רביבו כבש את שער הניצחון (45). חיפה הייתה זכאית לפנדל

one

מי היה מאמין שמכבי חיפה תפתח כך עונה, ומי חשב לרגע שדווקא כשראובן עטר, יקיר האוהדים, הוא זה שעומד על הקווים, הירוקים ישיגו נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה מחזורים. בחיפה פינטזו הקיץ על השבת האליפות, אבל לפחות עד עכשיו זה פשוט לא נראה טוב. חיפה ספגה הפסד שלישי העונה, הפעם 1:0 למ.ס. אשדוד ששומרת על מאזן מושלם, ואת מי זה בכלל מעניין שהירוקים היו הרבה יותר טובים? חיפה ממשיכה להשתרך בירכתי הטבלה, וגם עם ההתחמשות בשבוע האחרון, לא נראה שהפיתרון המיוחל הושג. ויש גם פרט סטטיסטי מעניין: מדובר בניצחון הראשון של אשדוד מאז האיחוד על הירוקים בקרית אליעזר. ועוד נתון: הפעם האחרונה שחיפה פתחה עונה עם נקודה אחת אחרי ארבעה מחזורים הייתה ב-1977. והיכן היא סיימה את אותה עונה? עם ירידת ליגה.

מ.ס. אשדוד חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
בעיטה אחת למסגרת במחצית הראשונה, ושער ניצחון. דוד רביבו חוגג/אדריאן הרבשטיין

בדיוק כמו במשחק נגד עירוני קרית שמונה, הירוקים היו טובים יותר, מסוכנים יותר, הניעו כדור בצורה מצוינת, המעבר בין הקישור להתקפה היה טוב, אבל משהו ברגל המסיימת לא עבד. עטר עלה עם דינו אנדלובו ושלומי אזולאי, שפשוט לא היו חדים מספיק, וב-45 הדקות הראשונות הם לא הפסיקו להחמיץ. אשדוד, שנראתה כמו אותה קבוצה נאיבית שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות, פשוט לא הופיעה למשחק.

ומי יזכור את זה? בטח לא דוד רביבו, שבדקה ה-45 קיבל כדור איתו הוא התנהל בדרכו אל השער, ושיגר כדור לא מסוכן שפגע בדקל קינן, הטעה את אמיר אדרי ומצא את השער. הקהל בירוק שהגיע לקרית אליעזר בהלם, עטר הבטיח מלחמה במחצית והדגיש שיש מספיק זמן לתקן, אבל הירוקים, שהמשיכו להפעיל לחץ במחצית השנייה, לא הצליחו להזיק הרבה להגנה באדום של אשדוד. וצריך להודות: חיפה הייתה זכאית לקבל פנדל בפתיחת המחצית השנייה אחרי שאנדלובו הופל על ידי חאתם עבד אלחמיד, אבל איתן שמואלביץ' לא ראה עבירה.

על המשבר בחיפה מן הסתם ידברו לא מעט במהלך השבוע הקרוב. יש שיגידו שהמצב דורש זעזוע עמוק, אבל במצב העניינים הנוכחי חייבים גם לדבר על אשדוד. הקבוצה של יוסי מזרחי כאמור לא הציגה משחק גדול, אבל אי אפשר להתעלם מהטבלה שמראה שהקבוצה מעיר הנמל הדרומית השיגה את מלוא הנקודות אחרי ארבעה מחזורים, ואם היא קצת יותר תאמין בעצמה, אולי היא עוד יכולה להיאבק בצמרת. הרי אחרי העונה שעברה אנחנו כבר לא נופתע משום דבר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אייל גולסה שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם חן עזרא. אדריאן הרבשטיין
הפעם האחרונה שחיפה השיגה נקודה אחת אחרי ארבעה מחזורים הייתה ב-1977. אז זה נגמר עם ירידת ליגה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 4 - אייל משומר החליף מסירות עם אייל גולסה וסיים עם ניסיון הגבהה, אבל הכדור שלו נעצר אצל אופיר מרציאנו, שהקדים את חלוצי חיפה.

דקה 8 - ההגנה של חיפה מעט חלמה כאשר ג'ואון אושאניווה הוציא כדור רוחב נהדר שהגיע לסאנדי ארצ'ון, הקשר המשיך בבעיטה מקרוב, והחמיץ את המסגרת.

דקה 19 - טאלב טואטחה דהר באגף והוציא כדור רוחב נהדר לאזולאי, שהמשיך מהאוויר, אבל מרציאנו עם אינסטינקט מצוין הצליח להדוף.

דקה 31 - קטן שלח בכדור ענק את אנדלובו, ששעט קדימה ונעמד באחד על אחד מול מרציאנו, אבל הכדור שלו נבעט החוצה. איזה תסכול על הספסל של הירוקים.

דקה 37 - גולסה הזין את אזולאי באגף הימני, והחלוץ שנקלע לזווית קשה ניסה לייצר ספק מסירה ספק בעיטה, אבל מרציאנו השתטח היטב וקלט.

דקה 44 - לחץ של קטן במרכז המגרש הוביל לחטיפה ובעקבותיה למסירה לחן עזרא, שהתקדם בלא מפריע ושיגר כדור מקצה הרחבה, שחלף גבוה מעל השער.

דקה 45 - גול! דוד רביבו קיבל כדור מניר ביטון שחילץ כדור במרכז המגרש, שעט קדימה ושיגר בעיטה שפגעה בדקל קינן, הטעתה את אמיר אדרי, ונכנסה פנימה. 0:1 למ.ס. אשדוד בניגוד גמור למהלך המשחק.

דקה 47 - קטן הכניס כדור מצוין לאנדלובו שנפל ברחבה כתוצאה מתיקול של עבד אלחמיד. השופט החליט שלא לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטר, ועורר את זעמם של הירוקים.

דקה 51 - עידן ורד שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה במקום אייל גולסה ניסה את מזלו עם בעיטה שפגעה בבטנו של אושאניווה.

דקה 65 - דמאו שלח בכדור גדול את אנדלובו, שדהר קדימה, והמשיך עם בעיטה, אבל ורטה התערב והצליח להרחיק את הכדור שהיה בדרכו לשער.

דקה 70 - התקפה מתפרצת מצוינת של אשדוד אחרי שביטון נשלח קדימה ונרדף על ידי אנדריי פיליאבסקי, שעצר אותו עם ידו. ואיתן שמואלביץ'? לא ראה את העבירה, שהייתה מחייבת כרטיס אדום לבלם מכבי חיפה.

דקה 71 - דקות ראשונות בירוק לאביחי ידין, שעלה כמחליף במקום דמאו המאכזב. אחרי אימון אחד בלבד בירוק, קשר הפועל תל אביב לשעבר רושם דקות ראשונות בקרית אליעזר.

דקה 89 - משומר בניסיון כמעט אחרון ניסה את מזלו עם בעיטה מקצה הרחבה, אבל מרציאנו ירד ולקח היטב את הכדור השטוח.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, ג'ואל דמאו (אביחי ידין 71), אייל גולסה (עידן ורד 46), חן עזרא, יניב קטן, דינו אנדלובו, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה 62).

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו (בן בוטבול 75), סאנדי ארצ'ון, מוראד אבו ענזה (גדי קינדה 65), דימיטאר מקרייב (מיכאל סירושטן 86).

לדף המשחק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully