וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "מודה לכולם ואני מאושר לחזור לכדורגל"

הפועל תל אביב מתכוננת לאתלטיקו מדריד. באדיר בספק בגלל כאבי גב. סימאונה: "יש לי סגל עמוק" (ה', 20:00, ספ' 1)

צילום: קובי אליהו ודרור פיקלני, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב תפתח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1 ו-HD) קמפיין אירופי נוסף. האדומים יארחו בבלומפילד את אתלטיקו מדריד, במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה האירופית. הקבוצה של ניצן שירזי, שהודחה בשנה שעברה בשלב הבתים, פתחה את העונה בליגת העל עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ושני ניצחונות נוספים מול דודלאנז' במוקדמות הליגה האירופית ותנסה להפתיע את האלופה המכהנת של המפעל. כמובן שכל תוצאה פרט לניצחון של אתלטי תיחשב להפתעה.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"מעדיף לשים את הנושא שלי בצד". שירזי/מגד גוזני

באדיר: "כולם שמחים שניצן איתנו"

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי הגיע למסיבת העיתונאים הרשמית, לראשונה מאז עבר את הניתוח המסובך ואמר: "אופטימיות תמיד קיימת בהפועל תל אביב במפעלים האירופיים. זה הוכח בעבר ואני מקווה שיקרה גם בעתיד. לגבי הרוטציה שלהם: זה דבר שמקובל בעולם. מדובר בשחקנים טובים מאוד. גם אנחנו עושים את זה בליגה, זה לא נובע חלילה מזלזול".

"אנחנו משחקים מול קבוצות ברמה אחרת, אבל אנחנו רוצים להמשיך הלאה. הסגל שלנו שווה נקודות במפעלים האלה ויכול להתמודד על העפלה לשלבים הבאים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אם הייתם שואלים אותי לפני שבוע, הייתי מעדיף שפלקאו ינוח ולא יבוא. יש להם כל כך הרבה אופציות נוספות, כך שאנחנו צריכים לזכור את זה ולהתייחס למי שמשחק".

"אני שם את הנושא שלי בצד, מעדיף לא לדבר על זה. זה לא הזמן והמקום. אני רק רוצה להודות לכל מי שהיה סביבי ולא יותר מזה. אני שמח ומאושר לחזור לשגרה, זה הדבר שעומד לנגד עיניי. זו חלקת האלוהים שלי עכשיו. אני רוצה להתרכז בכדורגל. תודה זו המילה שמקיפה הכל מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניצן שירזי, מאמן הפועל תל אביב, יעקב הלל. מגד גוזני
שב למגרשים. ניצן שירזי עם יעקב הלל/מגד גוזני
אביחי ידין, שחקן הפועל תל אביב, באימון לקראת המשחק בליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד. מגד גוזני
בצל השמועות על מעבר, גם הוא התאמן. אביחי ידין/מגד גוזני

שירזי נשאל באיזה מערך יעלה ואמר: "כשבאים למשחק כזה יש התלבטויות לגבי המערך, אבל אנחנו צריכים למצוא את האיזון. במשחקים כאלה הפועל תל אביב תמיד מביאה אקסטרות. זה משחק שהוא חתיכת אתגר, יש רגעים בכדורגל שאתה לוקח איתך לאורך שנים. אני מקווה שהמשחק מחר יהיה כזה".

בלם הפועל תל אביב וואליד באדיר: "בשם השחקנים והאוהדים אני רוצה להגיד שכולנו שמחים שניצן פה איתנו. לגבי אתלטיקו, אני לא יודע אם זה זלזול או לא. אנחנו מתרכזים בעצמנו, רוצים לשחק כמו שצריך ולעשות תוצאה כמה שיותר טובה. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק במפעל הזה - זו המטרה שלנו ואנחנו לא מתביישים. הקהל שלנו רוצה שננצח את המשחק, לא חשוב מה קורה עם פלקאו".

באדיר לא ערך אימון היום מאחר והתלונן על כאבי גב חזקים. הקפטן יעבור לפני המשחק מבחן כשירות ובמידה ולא יהיה בריא, זאב חיימוביץ', שתורגל בהרכב, יפתח במקומו. מלבד השינוי הזה, שירזי לא יערוך שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון 0:2 על בני יהודה. למרות העדיפות של אתלטיקו, המאמן מתכנן מערך התקפי ולא ישנה את תפקודי השחקנים.

הרכב משוער: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, מור שושן, זאב חיימוביץ' (וואליד באדיר), יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, ברונו קוטיניו, גילי ורמוט, טל בן חיים, טוטו תמוז.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. דרור פיקלני
למרות ההרכב החסר, לא יקבל דבר מלבד ניצחון. סימאונה/דרור פיקלני

סימאונה: "יש לנו סגל עמוק"

מוקדם יותר קיימה אתלטיקו מדריד מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. דייגו סימאונה הגיע למסיבת העיתונאים יחד עם הקשר כריסטיאן רודריגס ואמר: "יש לנו קבוצה מצוינת ולכן נוכל להסתדר ללא כמה מהשחקנים שלנו מול הפועל תל אביב וזה לא חשוב כל כך מי ישחק". הארגנטינאי הראה בקיאות בהפועל תל אביב ובהכרתו את שחקני האדומים ואמר: "אני מכיר אותה טוב, יודע באיזה סגנון היא משחקת. אני מאמין שהפועל תיתן לנו פייט טוב. יש לנו סגל מספיק ארוך ואני נותן לכל השחקנים לשחק דקות רבות. אני מאמין שלאורך הזמן אוכל לשפר את היכולת של הקבוצה.

"הצורה בה הפועל תל אביב משחקת מוצאת חן בעיניי, אבל אנחנו נשתדל לקחת פיקוד על המשחק ולהפוך אותו לשלנו. לא באנו לכאן כדי לתת הצגות, אלא רק כדי לנצח".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. דרור פיקלני
הראה בקיאות בכל הקשור להפועל תל אביב. סימאונה מכין את אתלטיקו מדריד/דרור פיקלני

קשר אתלטיקו כריסטיאן רודריגס אמר במסיבת העיתונאים: "אפילו שאנחנו חושבים שאנחנו פייבוריטים, אני מקווה שנוכל לנצח ולא לפשל כמו בפעמיים הקודמות כשהפסדנו במשחק הראשון של הליגה האירופית. אתלטיקו מורכבת מהרבה שחקנים טובים, ואם המאמן החליט להשאיר כמה מהם בבית כנראה שאלה שהגיעו הם מספיק טובים.

"אנחנו יודעים שהפועל קבוצה טובה ובלתי מנוצחת בישראל, אבל מקווים שנוכל לשחק פה משחק טוב ולנצח. אנחנו מקווים לנצח כדי שנוכל לחזור רגועים הביתה. אנחנו יודעים שכולם באים ומשחקים נגדנו במוטיבציית יתר כי אנחנו האלופים".

אתלטיקו, כאמור, הגיעה ללא הכוכב הגדול פלקאו והשאירה בבית גם את שחקני ההרכב חואנפראן, דייגו גודין, פיליפה לואיס וארדה טוראן. טיאגו הפורטוגלי סוחב עונש בגין צבירת כרטיסים צהובים ונשאר גם הוא במדריד. בהרכב הקולצ'ונרוס צפויים שמונה שינויים, ביניהם הצבתו כמגן שמאלי של הרכש דומינגו סיסמה והסטתו של הפורטוגלי סילביו החוזר מפציעה ארוכה לתפקיד המגן הימני. אדריאן יחבור בהתקפה לדייגו קוסטה שהצטיין בניצחון על ראיו. סרחיו אסנחו יפתח בין הקורות במקום הבלגי טיבו קורטואה.

הרכב משוער: סרחיו אסנחו, סילביו, מירנדה, קאטה דיאס, דומינגו סיסמה, מריו סוארס, ראול גרסיה, אמרה בלוזוגלו, כריסטיאן רודריגס, אדריאן, דייגו קוסטה.

כריסטיאן רודריגס שחקן אתלטיקו מדריד. דרור פיקלני
"אתלטיקו מורכבת מהרבה שחקנים טובים ואם המאמן החליט להשאיר כמה בבית, כנראה שאלה שהגיעו מספיק טובים". רודריגס/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully