וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניצן שירזי שב להעביר אימונים

לראשונה מאז שאושפז, המאמן חזר לחודורוב וגם העביר תדרוך. שחקן על אתלטיקו: "גם בלי פלקאו אנחנו עדיין אנדרדוג מובהק"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון הראשון שלה לקראת המשחק מול אתלטיקו מדריד בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 20:00). המאמן ניצן שירזי העביר היום את האימון לראשונה מאז שאושפז. שירזי לא תרגל את הרכב שאמור לפתוח בחמישי, אך יחד עם עוזרו שביט אלימלך השניים העבירו תדרוך קצר לקראת המשחק שבעיקר התמקד בהכרת שחקני היריבה.

בקבוצה ממש לא התאכזבו לשמוע שרדאמל פלקאו ועוד מספר כוכבים נשארו במדריד ולא הגיעו לארץ יחד עם חבריהם, אך האדומים ממש לא חושבים שהמשימה היא קלה עכשיו: "על פניו זה אמור להיות פחות קשה כי אלה שיגיעו לא משחקים באופן קבוע", אמר אחד השחקנים. "אבל זו עדיין אתלטיקו והיא כמה רמות מעלינו. השחקנים שיגיעו ירצו להוכיח את עצמם אז ככה שאנחנו עדיין אנדרדוג מובהק".

מעבר לכך, במועדון לא מפחדים להצהיר כי המטרה המסומנת היא לעבור את שלב הבתים ולסיים לפחות במקום השני בבית כשהישג שכזה יכניס לקופת הקבוצה מאות אלפי יורו נוספים. האדומים טוענים כי בשל כך נבנה סגל עמוק שאמור לתת מענה לעונה אירופית ארוכה ולהתמודדת על התארים בליגה ולכן מאמינים שפתיחה טובה לקמפיין תסייע אולי לשחזר עוד מסע קסום באירופה כמו שעשה המועדון בעבר.

בנוסף, בהפועל תל אביב מאמינים כי הסגל הנוכחי יישאר לפחות עד ינואר הקרוב ולא ישוחררו ממנו שחקנים. הכוונה היא לטוטו תמוז ואביחי ידין. לאחר שבמועדון הגישו תלונה נגד מכבי תל אביב על מגעים עם השניים, האדומים סבורים כי היריבה העירונית הבינה שלא ניתן לקיים עסקה. האדומים סבורים כי אם לא תגיע הצעה על אחד מהשניים מקבוצה אחרת, הם צפויים להישאר בסגל לפחות עד ינואר.

עוד נמסר כי כ-8,500 מנויים נמכרו למשחקי הליגה האירופית וכבר היום החלה מכירת הכרטיסים הבודדים למשחק ביום חמישי. המחירים ינעו בין 75 שקלים לילדים, חיליים ונשים ו-150 שקלים לשערים 8,10 ו-11 ואילו לשערים 2 ו-13 כרטיס מבוגר יעלה 180 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully