וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש ב-1:1 של מאיורקה מול אוסאסונה

הישראלי מצא את הרשת בפעם הרביעית העונה. 90 דק' לאוואט. 3:4 לאתלטיקו לפני הפועל ת"א, 3:3 לבילבאו לפני קרית שמונה

אחרי הניצחון של ברצלונה וההפסד של ריאל מדריד אתמול, נמשך הערב (ראשון) המחזור הרביעי בלה ליגה, כשאת ההצגה גנב שוב תומר חמד, שכבש ב-1:1 של מאיורקה מול אוסאסונה. אתלטיקו מדריד, יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית, ניצחה 3:4 את ראיו וייקאנו, בעוד שאתלטיק בילבאו, יריבתה של עירוני קרית שמונה ביום חמישי, סיימה ב-3:3 מול אספניול.

אוסאסונה - מאיורקה 1:1

מאיורקה הייתה קרובה להפסד ראשון העונה, דווקא מול האחרונה בטבלה שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונה העונה, אבל תומר חמד הגיע להציל אותה. החלוץ הישראלי, שאיכזב במשחק הנבחרת מול אזרבייג'אן ואפילו לא שותף מול רוסיה, חזר ללהוט בליגה הספרדית עם שער רביעי בארבעה מחזורים.

שערו של חמד, שמדורג שני בטבלת הכובשים בספרד אחרי לאונל מסי שכבש שישה וחלף על פני רדאמל פלקאו (שהשיג אותו מאוחר יותר הערב), גונסאלו היגואין, אריץ אדוריץ וחורחה מולינה שכבשו שלושה שערים כל אחד, הגיע בדקה ה-78, בנגיחה מקרוב אחרי קרן של חאבי מארקס.

קודם לכן ספג דודו אוואט, שכמו חמד שיחק 90 דקות, מראשו של קיקה סולה בדקה ה-69, כשהחל מהדקה ה-34 שיחקה מאיורקה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של חוסה נונייס.

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו 3:4

ארבעה ימים לפני הביקור בבלומפילד הקולצ'ונרוס נראים כמו אחת הקבוצות הדורסניות באירופה. העונה של דייגו סימאונה החלה עם 1:1 מול לבנטה, אבל מאז הוא ראה את שחקניו מביסים 0:4 את בילבאו ו-1:4 את צ'לסי בסופרקאפ, כך שערב המשחק היה נדמה שלשכנה הקטנה ממדריד לא היה שום סיכוי בויסנטה קלדרון.

ראיו דווקא החלה את העונה היטב עם שני ניצחונות ותיקו, אבל אתלטי הלוהטת חגגה גם מולה. מריו סוארס פתח בהצגה עם הראשון בדקה ה-29 אחרי בישול של דייגו קוסטה, שסידר גם את השני לקוקה בדקה ה-49. ארדה טוראן הצטרף כעבור שתי דקות אחרי בישול של חואנפראן, ובדקה ה-56 קוסטה הפעלתן סחט פנדל, אותו ניצל רדאמל פלקאו כדי לכבוש את שערו הרביעי העונה בליגה.

האורחים החליטו להשיב מלחמה ואנדריאה דליבאשיץ' צימק עם צמד מהיר (82 ו-85), לפני שלאו באפטיסטאו הוסיף שער משלו בדקה ה-89 והלחיץ את הקהל המקומי, אלא שהשריקה האחרונה נשמעה לפני שראיו הצליחה להשלים קאמבק מהסרטים.

אספניול - אתלטיק בילבאו 3:3

בילבאו, יריבתה הבאה של עירוני קרית שמונה בליגה האירופית, סיימה ב-3:3 מרתק מול אספניול, במשחק שנערך בברצלונה. בילבאו החלה את העונה בצורה לא מרשימה, כשהשיגה שלוש נקודות בלבד בשלושת המחזורים הראשונים. לאחר המשחק היום, מאזנה עדיין בינוני במקרה הטוב, כמו גם היכולת ההגנתית שלה.

פרננדו יורנטה, ששמועות קשרו אותו למעבר אפשרי לקבוצות רבות בטרם נסגר חלון ההעברות, החל את המשחק על הספסל. בדקה ה-18, מהלך יפה של אספניול, החל במרכז המגרש, כשז'ואן ורדו בישל את הראשון למגן חאבי לופס. אספניול המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-44 עלתה כבר ליתרון 0:2, משער של ורדו, המצטיין במשחק. מרסלו ביילסה ניסה לבצע שינוי, ובדקה ה-55 אדוריץ' הצליח לצמק. הבאסקים המשיכו את המומנטום, כשבדקה ה-70 נכנס יורנטה, ודקה לאחר מכן כבר כבש אחרי כדור עומק של איקר מוניאין.

המשחק המשוגע נמשך, כשאספניול עלתה שוב ליתרון, לאחר שלונגו נשאר שוב פנוי מול ההגנה הפרוצה של האורחים וכבש מול השוער. מיד לאחר מכן, כשחגג עם אוהדי הקבוצה, קיבל צהוב שני והורחק. אלא שגם היתרון הזה לא החזיק מעמד זמן רב, כשאדוריץ ענה עם השני שלו בוולה נהדר. מוניאין המוכשר נפצע ויצא מהמשחק, שהסתיים לא לפני שהמאמן מאוריסיו פוצ'טינו ספג כרטיס אדום, לאחר שמחה על החלטות השופט.

סוסיאדד - סראגוסה 0:2
לסוסיאדד: איניגו מרטינס 55, קרלוס ולה 61 בפנדל.

גראנדה - לה קורוניה 1:1
לגראנדה: אנטוניו פלורו פלורס 82, ללה קורוניה: נלסון אוליביירה 41.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully