וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לירוי צעירי קרוב להצטרף בהשאלה

קשר מכלן, שעדיין לא שיחק העונה, קרוב לקרית אליעזר ויהיה מחליפו של תמיר כהן הפצוע. חשש שדינו אנדלובו פרק את הכתף

האם מכבי חיפה מצאה לעצמה את החיזוק שהיא כל כך מחפשת? לירוי צעירי סיכם עקרונית אצל הירוקים, אם כי חיפה וקבוצתו של הקשר, מכלן הבלגית, עדיין לא הגיעו לסיכום סופי לגבי מעברו. לאור העובדה שנותר שבוע לנעילת חלון ההעברות בישראל, הירוקים מגבירים את המאמצים לצרף אותו, והוא אמור למלא את מקומו של תמיר כהן שנפצע וייעדר בחודשים הקרובים.

לצעירי יש חוזה לשנתיים נוספות במכלן, אבל לאור העובדה שהוא לא היה מרוצה ממעמדו המקצועי בקבוצה, הוא ביקש וקיבל אישור לחפש לעצמו קבוצה אחרת. בשלב הזה הצדדים דנים באפשרות להשאיל את השחקן לעונה אחת לשורות הירוקים, כשבתום העונה הוא אמור לחזור לשורות מכלן.

העונה צעירי לא זכה להזדמנויות במשחקי פתיחת העונה של הקבוצה. לאור העובדה שעד כה הוא לא מצא לעצמו במכלן, סוכם שהוא יחזור לעניינים לפחות עד חודש ינואר, אבל אז עלתה מחדש אופציית מעברו למכבי חיפה.

כתבנו איציק יצחקי דיווח אתמול שראובן עטר ממשיך לבדוק אופציות נוספות לצירופו של קשר אחורי, כאשר קובי מויאל, קובי דג'אני ואביחי ידין נחשבים למועמדים נוספים. בנוגע לעמדת הבלם, דקל קינן רוצה להגיע לירוקים ועד תחילת השבוע יתברר אם הוא יצטרף. קינן מרוויח 400 אלף יורו לעונה, אבל יהיה מוכן לעשות ויתור קטן בשביל לחזור לכרמל.

בשורות לא טובות הגיעו אתמול גם מכיוונו של החלוץ דינו אנדלובו, שנפצע במהלך הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת דרום אפריקה, והוחלף אחרי 32 דקות במשחק הידידות מול ברזיל (1:0). החלוץ נפגע מכניסה חריפה של בלם צ'לסי דויד לואיז, ונאלץ לעזוב את כר הדשא בשלב מוקדם מאוד. על פי הערכות ראשוניות, מדובר בפציעה בכתף כאשר בדרום אפריקה טענו כי החלוץ פרק את הכתף. אגב, גם מחליפו של אנדלובו, בני מקארתי הוותיק, יצא 10 דקות אחרי שנכנס בגלל מפגש לא נעים עם דויד לואיז.

כזכור, מכבי חיפה איבדה לאחרונה את ניר דוידוביץ' (שבר בשתי אצבעות) ותמיר כהן (שבר בכף הרגל) לתקופה ממושכת. במועדון ינסו להתעדכן בחדשות לגבי מצבו של החלוץ ויקוו שלא מדובר בפציעה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully